Vérvörös alkonyat

Sziasztok!

Még mindig lehet kérni a Vérvörös alkonyatot "PDF" formátumban, ha esetleg valaki még nem tette volna meg, és szeretné! :)
Az e-mail címem oldalt! ;)
Puszmancs

Szylu

2011. március 18., péntek

Before the Dawn - 9. fejezet (Part 2.)

Sziasztok!

Felkerül hát nagy nehezen a fejezet második része is! Tudom, hogy rövid, de ezt ilyenre terveztem! :D
Jó szórakozást hozzá! ;)
Pusz
Szylu

Élj a mában (Második rész)

„A gyönyörű őrület
Örökre elveszett
De tudom hogy elveszteni
Is megérte”

(Ákos: Kezem a fegyveren)


Nem tehettem róla, de a szemem tágra nyílt, úgy néztem vissza az aranybarna szempárba, ami lágy árnyalatot vett fel, mint általában a vadászatok után. A szavaknak külön-külön volt értelmük, de az egész mondatot már nem tudtam felfogni. Mintha átmosták volna az agyamat, csak bámultam ki a fejemből és nem lehettem valami szívderítő látvány. Végül nagy nehezen sikerült kinyögnöm.

- Bella.

Bella felemelte a jobb kezét és gyengéden simított végig az arcomon. Olyannyira finoman érintették ujjai a bőrömet, hogy ha nem láttam volna, azt hiszem, csak álmodom, vagy hallucinálok. Aztán odahajolt hozzám, és ajkai lepkeszárny finoman súrolták a homlokomat.

- El tudlak engedni – suttogta és feje visszahanyatlott a padlóra. – Képes vagyok rá.

Egyenesen a szemembe nézett és elszántság csillant a tekintetében. Szóra nyitottam a számat, hogy rákiáltsak, vegye végre észre a valóságot, és nézzen szembe vele, de a fejünk fölött halkan kattant a zár, majd kicsapódott az ajtó.

A küszöbön pedig ott tolongott Alice, Casey és Emmett. Alice kivételével mindegyikőjük arcát hatalmas vigyor terítette be. A pöttöm kobold csak megcsóválta a fejét, és fáradtan felsóhajtott.

- Látom, sikerült vízszintesbe hoznotok a dolgokat! – jegyezte meg Casey, akinek sikerült levakarnia az idétlen vigyort a képéről.

- Huh, ez hátborzongató! – nézett rá Em és felvonta a szemöldökét.

- Hát, szerintem meg egyáltalán nem! – csattant fel Casey és dühösen karba fonta a kezeit. – Csak ki kellett volna tenniük az ajtóra a „NE ZAVARJ!” táblát.

- Nem, nem arról beszélek! – hurrogta le Emmett és legyintett. – Az ilyen látványhoz már hozzá vagyok szokva. Az a hátborzongató, hogy a számból vetted ki a szót!

- Jah – mosolyodott el ismét Casey és visszafordult felénk. – De most nincs igazam? Mondtam, hogy ha értelmes emberek módjára leültök és megbeszélitek a dolgot, akár még jó dolog is kisülhet belőle.

- Én a jó szó helyett az élvezetest használtam volna – krákogta közbe Emmett, mintha csak a torkát köszörülte volna meg.

- Ott a pont – mondta a másik főkolompos és összepacsiztak a medvével, mint akik jól végezték dolgukat.

Alice utat vágott magának kettőjük között – a szellemes kis szópárbaj közepette ő valahogyan visszaszorult a küszöbről a folyosóra – és egyenesen hozzánk lépett.

- Edward, ha megkérlek, leszállnál a húgomról? – kérdezte és egy apró mosolyt is felvillantott. – Egy kis dolga akadt!

Már maga a helyzet is abszurd volt, hát még arról nem is beszélve, hogy az ajtóban megjelent Lena, és az első sorból nézte végig, ahogyan lekászálódok Belláról, majd a kezemet nyújtom neki, hogy segítsek. Alice azonban megelőzött és egy telefont nyomott Bella kezébe.

- Három perccel ezelőtt hívott, és megkért, hogy hívd vissza – hadarta el egy szuszra, mintha az élete függne tőle. – Eléggé fontosnak tűnt a hangja, már ha össze lehet egyeztetni az ő személyét meg a komolyságot.

Alice hangjából tisztán ki lehetett hallani, hogy bárki is volt az, aki három perccel ezelőtt telefonált, nem nyerte el a pöttöm vámpír tetszését, és rokonszenvét.

Bella szusszantott egyet, majd kecsesen talpra szökkent, és mit sem törődve a bámuló közönséggel – ez alatt természetesen Casey-t, Lenát és magamat értettem – kisétált az ajtón – az ott összeverődött „tömeg” úgy vált szét, mint a Vörös-tenger –, miközben a rejtélyes idegen számát tárcsázta.

Lena úgy nézett Bella után, mintha egyenesen szellemet látott volna, és nem tudta feldolgozni az információkat.

- Lent találkozunk a verseny előtt – intett oda nekem Em, és máris Bella nyomába szegődött, hogy olyan kérdésekkel traktálja, mint „Melyik országrészen van éppen?, vagy „Idejön?”.

Alice megcsóválta a fejét, és megveregette a vállamat, majd az orra alatt dünnyögve kivonult a helyiségből – határozottan azt véltem felfedezni a mondatban, hogy „igazán békén hagyhatná Bellát, és akkor végre tehetném a dolgomat, hogy mindenki boldog legyen” –, hogy magára hagyjon a zavarodott Casey-vel és az egyre dühösebb Lenával.

12 megjegyzés:

Florence Ploody írta...

Szia!
Uhh, annyira jó volt! Reméltem, hogy nem jönnek össze! És ki volt az? Bella kivel beszél! Ahj itt hagytál agy ezer kérdéssel!
Siess!
Puszi

Névtelen írta...

Szia!!!

Hát ez tényleg rövid lett!!! És am Tényleg ki volt az??????????? én azt hittem h lesz vmi box ezzel a lenával vagy vmi....XDXD siesssss a kövivel!!!!!
Puszi :)

Szaszika írta...

Remélem nem akarod Bellát mással összeboronálni! Alig várom, h megtudjam, h ki is hívta őt!
Remek rész volt. Remélem a következő nagyon nagyon nagyon hosszú lesz. Már alig várom.
Pusz: Szaszika

ΘиәGirl írta...

Szia!

Na jó, ez gonosz volt!
Te nőszemély, ezt mégis hogy képzeled? Itt hagysz, mint aki jól végezte dolgát..., a szemeim kocsányon csüngnek, keresve azokat a szavakat, sorokat, amiket elrejtettél a bejegyzés után, remélve, hogy nem vesszük észre és jót vigyoroghatsz, mert egy ilyen függő véget írtál! Ezt ne csináld! Komolyan azt akarod, hogy újra élesszenek? -kezet foghatsz a Lányoddal:) Egymásra ütöttetek:P-
De ne máááár! Elég megrázkódtatáson mentem át az előző fejezetednél, meg az az előttinél, meg az előttinél és az előtti előttinél is:D Most komolyan! Az agyamra mész, hogy ilyen tehetséggel vagy megáldva:) Hogy képzeled, hogy magadba bolondítasz? -vagyis a műveidbe? Ejnye bejnye! Kiskorúak megrontásárt büntetés jár ám:P xD Méghozzá a következő: Hamar hozod a következő fejezetet, vagy kénytelen leszek meglátogatni téged és addig foglak idegesíteni, amíg nem mesélsz a továbbiakról xD Ha kell, akkor még a sulidban is üldözlek xD Megcsinálom ám :P xD
De egy szó mint száz: TÖKÉLETES, MINT MINDIG!
A FÜGGŐ VÉGET KIPIPÁLHATOD, TÖBBET NEM IS AKAROK VELE TALÁLKOZNI! REMÉLEM TÁVOLI, DE TÉNYLEG JÓ TÁVOLI ISMERŐSÜK MARADUNK, MÁRMINT ÉN -NO MEG AZ OLVASÓID- ÉS A FÜGGŐVÉGEK!
Huh... Azt hiszem mindent kifejtettem, amit ki akartam :P
Remélem azért nem hoztam senkire se a szívbajt :P Nem vagyok egy komoly ember, amit lehet, azt elviccelek és bolondot csinálok még a legkomolyabb emberből is :P xD :P
Siess, de tényleg, vagy felkereslek!!!!! *sátánkacaj*

OneGirl voltam :P -azt hiszem... o.O xD

Brigici írta...

Szia
rövid de tele volt jobbnál jobb dolgokkal:)
kíváncsi leszek mi lesz a kövibe:P
siess vele nagyon várom:)
puszi

Detty írta...

Szia!!!
Húúú ez tényleg nagyon rövid lett...:D ÚÚÚÚ a fenébe!!! Annyira reméltem, hogy most lesz valami Ed és Bella között...erre berontanak -.- Uff No de Casey és Emmett párbeszéde...na hát ezért megérte!!! Imádom őket!! Szerepeljenek sokat!! :D Agyvérzések közepette várom a következő fejezetet!! :D
Puszi
Detty

Niko írta...

Szia!

Oh..Oh..Oh..Oh! Jönnek a bonyodalmak!:D
Imádom Casey-t! Alice utolsó mormolását pedig biztosra veszem, hogy megint csak magára értette Edward, de szerintem Alice a telefonálóra gondolta a mondottakat. Ugye? Kérlek, legyen igazam.
Rájöttem! Szeretem saját magamat kínozni, mert ezek a függővégek kikészítenek engem. Már előre tudom, hogy amikor végzek a fejezettel akkor megint ki leszek bukva, de képtelen vagyok nem el olvasni. Egyszerűen függővé teszel.

Várom a frisst.

Niko

Névtelen írta...

Halihóóóóó!!

Hát Te egy...egy... nem is találom a jó szót!!! Talán az hogy BtDfankínzó vagy!!! el se hiszem hogy itt abbahagytad!! Bár van sejtésem hogy ki is volt a telefonáló és akkor meg is lenne válaszolva a kérdésem amit a múltkor kérdeztem tőled és azt a választ kaptam, hogy olvassak vissza... :D nanana??? jófelé kutatok??? :D
amúgy imádtam Casey-t meg a párbeszédeiket!! nagyokat nevetek rajtuk, jó kedvre derítene ez a csaj, és ha az életben is ilyen...!! :D
na de imádtam ezt a fejit is, és siess a kövivel!! :D
pussz: Koree :)

Tündi írta...

Szia!
Hát tényleg csak bizakodó voltam és nem lett köztük semmi pedig már kezdtem örülni,hogy jól alakulnak a dolgok.
Várom a kövit.
pux

Névtelen írta...

Szia!
Áhh, kizárt dolog, hogy Bella el tudja engedni Edit, ha 10 év alatt úgy nem sikerült, hogy nem is találkoztak, akkor már főleg most nem fog, amikor szinte mindig egymás közelében vannak. Remélem nem vette be Edi.
A rejtélyes idegennel kapcsolatban kétes érzéseim vannak. Egyrészt ha Alice nem szereti, akkor annak biztos meg van az oka, de viszont nekem az az érzésem, hogy mindennek ellenére, egy jófej szereplő lesz. Az már biztos, hogy Edi sem fogja bírni, viszont kíváncsi lennék, hogy a többi családtag hogy vélekedik erről a személyről. Nah meg persze nem csak erre lennék kíváncsi, hanem, hogy pontosan ki ez a személy, és mit is akar Bellától. Hát...én már csak ilyen kíváncsi személy vagyokXD
Nah jó, nem fárasztalak tovább..
Fantasztikus fejezet lett :)
Pusz:Ancsa

Névtelen írta...

jó lett , csak picit rövid...de hát ez is több , mint a semmi =D
kiváncsi vagyok kivel beszélt Bella a végén, remélem kiderül a következő fejezetben...:)
remélem hogy szimpi csávó lessz ez a valaki!;)
..várom a kövit! :)
puszi aNikÓ :*:))

Krisz írta...

Szia mamikám!

Wow... Na, most erre mit mondjak? :D
Nagyon tetszett, de ez alap. :)
Kíváncsi vagyok, hogy ki hívta Bellát. Remélem, hogy nem mondjuk a barátja! :o Mondjuk akkor meg lenne magyarázva Alice viselkedése, hogy nem kedveli, hiszen ő Edward mellett látná szívesen, ahogyan én is. :P
Jaj, és ez a Lena! Nem szeretem! *karba fonja kezeit*

További szép hetet és sok ihletet! :)

Pusz, Krisz

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online