Vérvörös alkonyat

Sziasztok!

Még mindig lehet kérni a Vérvörös alkonyatot "PDF" formátumban, ha esetleg valaki még nem tette volna meg, és szeretné! :)
Az e-mail címem oldalt! ;)
Puszmancs

Szylu

2010. április 7., szerda

Ízelítő a 35. fejezetből

Sziasztok!

Te jó ég, már a 35. fejinél járunk? Soha nem gondoltam volna, hogy ekkora terjedelmű regényke kerekedik ki pár kósza gondolatból... Oké, nosztalgiázásnak vége, jöjjön a munka!XD
Halkan súgom meg az érdeklődőknek, hogy a nyelvvizsgám szóbeli része magnóhallgatás nélkül 60 pontból 40 lett, így egy kicsit nyugisabb vagyok most!XD
Na, de itt az ízli és szombaton a folytatás, amit imádni fogtok, mert Emmett túlteljesíti majd magát!XD És a főhősök is egy kicsit szabadabban "mozognak", de ez már rájuk is fér...
Pusz

„Nem is gondolná az ember, milyen élénk a női nem fantáziája” – merengett el és egy emlékkép csúszott be az elméjébe.
Edward lazán és lezseren lépkedett egy osztályterem felé. Elhaladva a folyosón vagy fél tucat lány fordult utána nyálcsorgatva és gondolataik csak úgy üvöltöttek.
„Édes Istenem! Tudnék vele mit kezdeni!”
„Ha csak egy éjszakára is, de megérne egy ajtócsapkodást!”
„A feneke…”
- Oké, oké, oké – tiltakoztam hevesen és megráztam a fejem, hátha eltűnik a lány „szemszöge” lelki szemeim elől. – Elég volt a demonstrációból, a többire nem vagyok kíváncsi!
„Pedig most a legjobb rész, amikor…” – vigyorgott.
- Edward! – néztem rá szigorúan, mire roppant ártatlan képet vágott.
„Értettem… anyuci!” – kacsintott, én meg hozzávágtam az első kezem ügyébe eső dolgot: a kesztyűmet. Lazán elhajolt előle és jókedvűen felnevetett. – „Látom, kezdesz kiesni a gyakorlatból és öregszel is!”
- Na, most telt be a pohár! – horkantam fel, és azzal a lendülettel a nyakába ugrottam és lerántottam a földre."

9 megjegyzés:

Road írta...

nagyon jó;)
már izgatottan várom
60: 40 ez szupi:)
szia

Szil írta...

Szylu, magával ragadó a történeted, és baromi jó ahogy fogalmazol, írsz.
Várom a folytatást :)

Puszi
Szil

robsten írta...

nagyon teteszik az oldal!

robsten írta...

kér hogy fen van ez a zene sokkal jobb lenne ha levenéd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

robsten írta...

de imádom amit irsz mindig várom a következöt!!!!!!!!

^^GreenGirl írta...

óó ez nagyon jó lesz!! már alig várom:D tedd fel minnél hamarabb puszika<33

Névtelen írta...

meg esz a penész szombatig :) Nem rég kezdtem el olvasni a Vérvörös alkonyatot és hát mit mondhatnék hamar kivégeztem a 34 fejezetet és nagyon tetszett :D

Emőke írta...

Ááááá Szylu.Felizgattad a fantáziám,de csak 2-őt kell aludni az új részig.Juhéééj.Várom már nagyon.Szia

bOri írta...

„Nem is gondolná az ember, milyen élénk a női nem fantáziája”

Csak már azért is idézek xD
Nah igen ez rám is igaz, rendesen beindult a fantáziám xD Kiváncsi vagyok az Emmett féle túltejesítésre meg az úgy nevezett szabadabban való mozgásra xD

csók:
bOri

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online