Vérvörös alkonyat

Sziasztok!

Még mindig lehet kérni a Vérvörös alkonyatot "PDF" formátumban, ha esetleg valaki még nem tette volna meg, és szeretné! :)
Az e-mail címem oldalt! ;)
Puszmancs

Szylu

2010. április 14., szerda

Ízelítő és szörnyű hírek

Sziasztok!
Oké, nem kell nagyon megijedni, vagy hát, szerintem de, de...
Magyarázom.
A minap kaptam egy kommentet az egyik szerzőtársamtól és a következő volt benne:

"Kedves írótársam!
Szólni szeretnénk, hogy mostanában egy személy lekoppintja a töriket! Mivel nem szeretnénk, hogy mással is ez történjen kérünk, hogy vigyázz!
A következő nevű emberrel ne beszélj vagy próbáld meg elkerülni: Tami, VIV
Nem mondjuk, hogy mindenki koppint, de vigyázzatok! Könyörgünk ezt tegyétek ki és írjátok ki a blogotokra, hogy egyetértetek velünk abban, hogy ez undorító. Aki szóról-szóra másol, az undorító!
Léci írd ki a blogodra, hogy lássa a másoló, hogy mi segítjük egymást ellene! Könyörgünk segíts hogy senki más ne járjon úgy mint mi!
Itt egy-két dolog amiről megismerhetitek!
Alice oldalát: http://boldogveg.blogspot.com/
Erre: http://ennyitaboldogvegrol.blogspot.com/
Erre másolta le: http://alkonyatmaskepp.blogspot.com/
Ivi oldalát: http://feketeangyalsaga.blogspot.com/
Kérjük írd ki a blogodra, hogy ezt nem tartod etikusnak, hogy érezze, hogy mi mind egy közösség vagyunk!
Előre köszönjük:Alice és Ivi"

Ez az, amit tényleg undorítónak, szánalmasnak és felháborítónak tartok! Kérdem én, érdemes-e EZÉRT dolgoznunk? Hogy mások csak nyomjanak egy Ctrl+C, Ctrl+V-t és máris magukénak tudják a történetünket? Oké, mi is fanficekkel dolgozunk, de azért van egy kis különbség...
Ivi, Alice, én mindenesetre Veletek vagyok, és támogatlak Benneteket!

Miután megvolt a sokk, térjünk át egy másik dologra, vagyis a várva várt ízelítőre, amit lent olvashattok el. Nem mondok semmit hozzá, bár úgysem bírom ki, hogy az ne jegyezzem meg, hogy normál körülmények között nem adnék ilyen részletet a frissből, de ezek most nem normál körülmények...
Huh, tisztára rejtélyes volt ez a mondat! Na okés, befejeztem!
Pusz és szombaton friss!
Szylu

"Szemeim kitágultak és zihálva vettem a felesleges levegőt. Mereven és mozdulatlanul ültem és nem értettem semmit. Józanabbik és rosszabbik énem heves vitát folytatott egymással, és nem volt világos, hogy melyikőjük fog nyertesen kikeveredni ebből az egyszemélyes állóháborúból.
Megcsókolt!
Kétségbe volt esve!
Kis híján majdnem letepert!
Nem tudta, mit csinál!
Akartad őt!
Reményvesztetten felnyögtem és arcomat a tenyerembe rejtettem. Bőrömön még éreztem Bella édes levendula és frézia kettősét.
Ezzel a kinyilatkoztatással nem tudtam vitába szállni. Tényleg akartam őt. Jobban szükségem volt rá, mint bármi másra a világon."

9 megjegyzés:

zitt2 írta...

wááááá... úgy tudtam, hogy ez lesz!!(mondjuk várható volt) tök nagy.. siess vele!!!

Adrienn írta...

Nem bírom már sokáig!!! Már alig várom a szombatot!!!
Pussza Adry

Névtelen írta...

áááááááááááááááááááá istenem istenem istenem!!!!!!! én ezt már nem bírom idegekkel!!!!!!!!!! kérlek segíts!!!!!! :D már nagyon várom a kövit!!!! :)
Zsú :)

^^GreenGirl írta...

Óóóóóó siess már nagyon várom!! puszika(L)

Landy írta...

ÁÁÁÁÁÁÁ!Hogy fogom kibírni szombatig??

~Lia Everglot~ írta...

Szylu... Igazad volt... mi lesz itt a tömeggel szombaton????!!! :O :/

minyuu írta...

Már tűkön ülve várom a folytatást :)
am nagyon tetszik :)))

Moncs írta...

Még még még ennyi nem elég :D

Névtelen írta...

Nagyon imádom ááá:D:D
Alig várom a kövi!!!!!!!!
megőrit a kiváncsiság (amugy is egy kiváncsi természet vok xD) hogy nem tudom hogy mikor lesz új mi lesz akkor miután Bella meg csókolta Edwardot??
Rem minél hamarabb lesz folyt.
pusz

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online