Vérvörös alkonyat

Sziasztok!

Még mindig lehet kérni a Vérvörös alkonyatot "PDF" formátumban, ha esetleg valaki még nem tette volna meg, és szeretné! :)
Az e-mail címem oldalt! ;)
Puszmancs

Szylu

2010. július 26., hétfő

Vérvörös alkonyat - 48. fejezet (Part 1)

Sziasztok!

Először is nagyon szépen köszönöm azt a több tucatnyi (több, mint három!) felköszöntést, amivel megleptetek! Igazán aranyosak vagytok, de tényleg! Potyogtak a könnyeim ma elég rendesen!
Másodszor: beígértem egy szülinapi fejezetet mára, de sajnos nem tudtam úgy gépelni, ahogyan szerettem volna, de a fejit szétszedtem több darabba és mától kezdve minimum(!) 3 napon keresztül minden nap kaptok egyet. Ezek kb. fél fejezetnyi mennyiségek, szóval még jól is jártok! :D
A 20 komi mindegyiknél jól jönne, utána visszaállunk a rendes negyvenre!
Pusz és kezdésnek a sokak által kért Edward szemszög következik! XD
Jó szórakozást!

„Tudom, hogy merre jársz”


„Nem lehet halott,
Ami ennyire élő!
Ezt el nem hinné más!
Én tudom, hogy merre jársz!
Egy árnyék az ágyon,
Félbemaradt álom,
Ezt el nem hinné más!
Én tudom, hogy merre jársz!”

(Ákos: Tudom, hogy merre jársz)


(Edward szemszöge)


- Na, mesélj, te, szentfazék! – ugrált mellém Emmett, mint valami ötéves és ezzel sikeresen elijesztette az előttem álldogáló szarvascsordát.

- Emmett, éppen vadászom, ha nem vetted volna észre! – förmedtem rá és felegyenesedtem, hogy átvágjak a tisztáson, újabb figyelemelterelő után kutatva.

- Pár napja már vadásztál, semmi szükséged rá – oktatott ki és tartotta a tempómat. – Szóval, ki vele! Mocskos részleteket akarok hallani! Hol, hányszor, hogyan, milyen volt?

Vajon tényleg ennyire perverz a bátyám, vagy csak engem akar felhúzni?

- Honnan veszed, hogy megtörtént az, amire te gondolsz? – vontam fel a szemöldököm és futásnak eredtem.

- Onnan, hogy az érzelmi állapotod kissé megugrott pozitív irányba és még finoman fogalmaztam – csatlakozott hozzánk immár Jasper is.

Tudtam, hogy a társaságuk még mindig jobb, mintha egymagamban ténferegnék, és azon agyalnék, mit csinál éppen Bella és Macario. Azt viszont mégsem akartam, hogy én legyek a középpontban. Jobban mondva: Bella, én és a régi házunkban eltöltött idő…

- Nem ti lesztek azok, akikkel ezt majd megtárgyalom! – sziszegtem a fogaim között és megállva a levegőbe szimatoltam, mert a szél felém fújt egy édeskés illatot, ami elkeveredett a hulló hóval.

A közelben egy hiúz vadászott, annak az aromáját szagoltam ki.

- Különben is, miért nem érdeklődtök a házi jósnőnél, ő mindenre tud válaszolni – vetettem a szemükre és megindultam a szag irányába.

- Az első, amit megtettünk az volt: bepróbálkoztunk Alice-nél és elhiheted, Jazz eléggé meggyőző volt, de semmi – sóhajtotta Em.

- Hogyhogy semmi? – kaptam fel a fejem.

- Úgy semmi, hogy szó szerint semmi – morogta Jasper. – Te Bellával voltál, és mivel Alice nem látja Bellát, ezért a te jövőd is eltűnt.

Nem tehettem róla, de a háztól való eljövetelünk óta először mosoly ült ki az arcomra, ami széles vigyorrá terebélyesedett, ahogyan végiggondoltam a dolgokat.

- Tehát, ha az ember, akarom mondani vámpír Bellával lóg, akkor Alice nem látja őt – morfondíroztam.

A tarkómnak hatalmas csattanással egy hógolyó vágódott neki és a nyakamat tapogatva megfordultam. Jasper állt mögöttem és csak ő lehetett a bűnös, ugyanis kizárt dolognak tartottam, hogy a hóban fetrengő és a hasát fogó Emmett ezt össze tudta volna hozni.

- Nem neked kell elviselned őt olyankor – mormolta és dühösen nézett rám. – Rosszabb, mint te a legpocsékabb napodon, és azt tényleg nehéz überelni!

Villámgyorsan lehajolt, összekapart egy újabb adag hógolyóra valót és felém hajította.

- Várj már egy kicsit! – ugrottam félre. – Gondolkozz egy percig!

- Nincs miről! – és újra támadásba lendült.

- Öreg, ez egy csomó új lehetőséget tartogat a számodra is! – védekeztem.

Em felült és figyelmesen tanulmányozott bennünket, Jasper megállt és értetlenül meredt rám. Itt volt az alkalom, hogy részletezzem nekik a dolgot.

- Ha Alice nem látja Bellát, akkor azt sem látja, ha valamit közösen kitervelünk vele. Ha pedig valamit közösen kitervelünk Bellával, akkor az meglepetésként fogja érni kobold hugicánkat. A kulcsszó itt a meglepetés.

Mindketten gondolkozni kezdtek, de Jazz kapcsolt előbb és kajánul elvigyorodott. Em csak a fejét vakarta és próbálta összerakni a kirakós darabjait, de nem sok sikerrel.

- Tudtam én, hogy egy zseni vagy, csak jól titkolod! – jött oda hozzám, és belebokszolt a vállamba.

- Kösz a bókot! – poroltam le a havas keze okozta nyomot.

- Miről is van szó? – kérdezte Emmett.

Jasper annyira el volt foglalva a továbbszövögetéssel – házassági évfordulós ajándékok és a többi –, hogy kénytelen voltam én elmagyarázni bátyánknak a helyzetet. Megálltam felette, és halkan mormoltam, mert nem lehetett tudni, hogy ki van a közelben.

- Apám, ez de zsiráf! – kiáltott fel néhány perc múlva és hálából kirántotta a lábamat, így végigvágódtam a havas földön.

- Kicsi a rakás! – ordította Jasper és tisztára úgy éreztem magamat, mint Forsban a baseball meccs után.

A két srác rajtam kötött ki és még szerencse, hogy nem volt szükségem levegőre, mert a testsúlyuktól az összes kiszorult a tüdőmből. Jazz még nem is lett volna annyira vészes, de amikor Emmett ráugrott a kupacra, hát… Az rémisztő volt! Esküdni mertem volna, hogy valami még roppant is… Talán egy borda…

- Nahát, a Cullenek is tudnak néha gyerekesen viselkedni! – szállt felénk a közeli fák közül egy női hang.

- Tanya – mormolta Jazz és Em egyszerre, majd lekászálódtak rólam és Em a kezét nyújtva felsegített a földről.

- Mit tehetünk érted, Tanya? – kérdezte felvont szemöldökkel Jasper és gondolatban analizálta nekem Tanya érzelmeit.

Húha, ez nem sok jót jelent!

- Ti semmit – válaszolta és elrúgta magát a fatörzstől, aminek nekidőlt. – Az öcsétekkel akarok beszélni, négyszemközt.

- Szeretnék – mondta Em karba font kezekkel.

- Tessék? – kapta felé a fejét Tanya.

- Úgy mondjuk, hogy „Az öcsétekkel szeretnék beszélni, négyszemközt.” Nem pedig „akarok” – vigyorogta a bátyám, mi meg alig tudtuk visszafogni kitörni készülő nevetésünket.

- Részletkérdés – sziszegte a lány és jelentőségteljes pillantást lövellt felém.

Felsóhajtottam.

- Menjetek – adtam ki az utasítást. – Majd később találkozunk!

Emmett morogva elsüvített a fák között. Jasper, mielőtt még eltűnt volna hátrafordult és tekintetét egyenesen Tanyára szegezte.

- Ha szeretnéd megtartani az összes ujjadat, azt ajánlom, hogy ne nagyon érj Edwardhoz – suttogta lazán, de a fenyegető él ott bujkált a hangjában. – Bella rendes kislány, de ma láttam, hogy többre is képes, mint amit megmutat. Ezt tartsd szem előtt ezen beszélgetés során végig – és kettesben hagyott az eperszőke vámpírlánnyal.

27 megjegyzés:

Robert N. írta...

Nice blog...good luck and have a nice day :-)
KONTO DLA MLODZIEZY

Patri-cica írta...

Húúúúúúú!

Na első balhé kibontakozóban! :-D

Nagyon tetszett,mint mindig!

Sok cupp!

Ui.:"Nem csak a 20 éveseké a világ!" ... de csak a többiek szerint,akik már vagy még nem husz(on)évesek!Boldog szülinapot még 1x!

Yuuki írta...

háát érdekesnek ígérkezik..kíváncsi vagyok, hogy mit akar Tanya...nagyon jó lettt.. várom a következő részeit..

pusíí

ui.:Boldog szülinapot még1x

Adrienn írta...

Áhhhh, olyan nagy volt ebben a részben Emmett. Húú mennyit nevettem amikor vakargatta a fejét vagy amikor kicsi a rakás volt. Olyan jó volt. És Jazz amikor már azt fontolgatta, hogy mi lesz ha Alice nem látja a jövőt. ohhh, de jó... Jujj a vége, elképzelem, ahogy Jazz csak lazán áll a és dumál Tanyanak. Húúúú. Baromi jó lett
Már várom a kövit
Puszi Adree

Névtelen írta...

ajjha mi lesz itt...balhé van készülőben! XDD csak csínyán! amúgy tetszik! :P
amúgy bírom ezt Jaspert!
még1szer Boldog Szülinapot!
várom a frisst!
puszi: ramomona

Blair írta...

Hú Szylu, ismét nagyot és maradandót alkottál:D
Remélem Tanya nem akar mégegy hancúrt megbeszélni Eddy-fiúkával:P
Kíváncsian várom a fejleményeket - na és persze a Mac-Bella folytatását is:)
Nagyon jó vagy csajszi, minden elismerésem - de ezt mondanom sem kell:)
és mégegyszer NAGYON BOLDOG SZÜLINAPOT!

Névtelen írta...

Kíváncsi vagyok, hogy Tanyának vajon már megint milyen őrültség jutott az eszébe..xD
Mindig mindent elront.. :@ *duzzogósfej
De azért arra is kíváncsi lennék, hogy vajon milyen meglepetést akarnak szervezni Alicenek...
vagy legalább Jasper..xD
Jó feji lett..várom a többi részét is
Puszí: Vivi*

Ui.:Mégegyszer Boldog Szülinapot!

Névtelen írta...

Szia!
Nagyszerű lett:)
Annyira aranyosak voltak a fiúk amikor kicsi a rakást játszottak XD Remélem lesz még ilyen, csak akkor mondjuk az egész család részt vesz benne :)
em is nagy volt hogy nem esett le neki hogy mit akar mondani Edward XD
Valószínűleg Alice-nek nem fog tetszeni hogy rájöttek erre a fiúk, bár talán majd Jasper rábeszéli hogy nem is olyan rossz dolog ez, így legalább tud neki meglepetést okozni, ennek már csak kell örülnie :)
Még egyszer Boldog Születésnapot! :]
Puszi:Ancsa

demon írta...

szia ez zsiráf mi lesz ebből?puszy

Rora írta...

Szia, szuper lett.
Emmettet nagyon bírtam, hogy kioktatta Tanyat, meg Jaspert is, ahogy megfenyegette a végén.
Már most várom a holnapi folytatást.
Puszi Rora

Tincsu írta...

Szija!
Boldog Szülinapoot! =D

Jaj remélem Tanya nem csinál csúnya dolgokat! Mert ha igen akkor elszabadul a pokol xD
Azért kíváncsi vagyok hogy mit akar megbeszélni Eddel.
A kövi is Ed-es szemszög lesz? Vagy esetleg vki másé?
Bár mondjuk Bella szemszöge is érdekel szal nem tudnék dönteni :D
Nekem bejön ez a mindennapi feji =) Tetszik =P
És most megyek alszom mert úgyjárok mint ma hogy elaludtam háromnegyed9helyett röpke 2 órával később keltem fel és így mint a huzat el is késtem :( xĐ
Puszííííí és jó éjt!
Tincsu

Ria írta...

Szia Szylu!
Először is boldog születésnapot, most olvastam, hogy ma van. Ami a fejezetedet illeti, rendkívül felcsigázott, nagyon ügyesen szövöd a cselekményt,mindig kíváncsian várom mi jön a következőben. Csak így tovább
Ria

Morgina írta...

Szia
Gina vagyok ez nagyon aranyos volt. Hát igen Emmett mindig ilyen perverzül kíváncsi. Na és Jasper hát valami szuper így a karaktere legalábbis nekem sokkal jobban tetszik így a személyiség. Remélem máskor is lesz ilyen rész na és a rakás most elég kicsi volt ha ott lettek volna a többiek sokkal jobb lett volna.
Mit Akar Tanya ??? Hát nem bír nyugton maradni nem fogja fel, hogy esélye sincs nemhogy lehetősége. Kíváncsian várom mi lesz Puszil Gina

Krisz írta...

Szia!

Hú, hát ez jó volt. :D
Szeretem Emmettet és Jaspert is, de Tanyát nem, ahogy szerintem ezzel sokan így vannak, de ez nem is baj, hiszen így lesz izgalmas a történet. Mindig kell valaki aki megbonyolítja a szerelmesek életét és hasonlók. ;)

Tetszett a kicsi a rakás és az mikor Emmett "hogyan beszéljünk helyesen" leckét adott Tanyának. :P

Várom a folytatást, és én is Boldog születésnapot kívánok! :)

Pusza, Krisz

Névtelen írta...

Szia
Nagyon jó lett az Emmettes rész nekem nagyon bejött. Ha és a kicsi a rakás sem volt utolsó. Jaspenek jobban áll ez a vidámabb stílus legalább is szerintem. Jó őt ilyenek is látni. Na de látom Tanya nem bír magával ez annyira bosszantó Remélem Edward nem reagál majd erre lovagiasságból. Kíváncsian várom a kettejük párbeszédét remélem nm kell sokáig várnunk rá.
Szia Ani

Névtelen írta...

Szia!
jaj de sokat kacagtam én most..Emmmettnek mikor leesett miről van szó nagyjából de viszont Edward segítsége is szükséges volt ehhez jót nevettem és Jasper dühe hihihi ám mikor rájött a dologra elképzeltem őt..:):)Em fenyegetése pedig nem hagyható figyelem nélkül;) Remélem hogy ezt tanya sem felejti el...
Várom hogy mi lesz és utolag is BOLDOG BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT!!!!!!!!!!!*virtuálisan át nyújt egy hatalmas tortát*
Melinda

BeŁŁa Cullen írta...

Szia!
Hát ez nagyon nagy volt már megint!Ahogy a végén Jazz elkezdi Tanya-nak:Bella rendes kislány ezen szakadtam. meg a kicsi a rakás is jó volt és Em is tetszett.De Tanya már megint mit akar.Várom a kövit,és még1szer Happy Birthday!!!!!!!!!!!!
Pusz BeŁŁa

d. írta...

hűűű dejólett :D:D
tanyaaa :@@@@@
nembírom.. :(
siess a kövivel pls :D

^^GreenGirl^^ írta...

Szia nagyon jó lett kivi vagyok mi lesz ebből:D Emmett nagy volt hihi=) Siess a kövivel
puszii

Amy írta...

Hello!
Én imádom Jaspert, ezért utolsó mondtaok! Ajjj! Imádom!!!!!!! :) :D

Névtelen írta...

Sziaaaaaa
Jujj a végeee :DDDD Bunyó lesz érzem!!XDDD
Ráadásul tegnap azt írtad h lesz vmi gonoszság...azaz csak utaltál rá XDDDDD
Ugraszd már őket össze a kedveméért :DDDD
Amúgy ez is nagyon tetszett..:DD Alig várom a kövit! :DDD
pusz
Dorszíí

Unknown írta...

Szia!

Húha, mi lesz itt... Végre egy jó kis balhé. :-)
Jó volt, jó volt, várom a folytatását! ;-)

Üdv:

Judit

zitt2 írta...

Kiváncs vagyok Tanya mit akar mondani, bár sejtem!!
Oh és Jazz szupi, meg is érdemelné a csaj, hogy valaki végre hejben hagya!!!

Rebii írta...

jujjj.... már megint gonosz vagy :((( jó xD helyesbítek mindig gonosz vagy függővéget illetően néhány alkalmat kivéve :D
egy kis vita :)))))
Tanya ! sose birtam :/// v
puszi repcsi
xoxo

Csanita írta...

Szia!
Mivel nagyon tetszik a történeted, szeretnélek meglepni egy díjjal, kérlek tedd ki magadnak is! Az oldalamon megtalálod:
http://pinblue-utam.blogspot.com/
Oldalt van! Köszönöm, ha kirakod!
PUXD

T_T írta...

Áhááj, mi lesz itt kérem mi lesz itt? :D
Kíváncsi vagyok mit akar Tanya Edwardtól, biztos nem sok szépet és jót. De bekéne látnia hogy Edward NEM AZ ÖVÉÉÉ!!!! Chh...
Egyébként nagyon a fejezet, az előzhöz nem írtam komit de bepótolom.
A sejtésem igaznak bizonyult, miszerint Mac barátunk belezúgott Bellácskába... ej ej.... fúú ebből milyen jó kis szerelmi négyszöget lehetne kialakítani. :D Bella + Edward + Bella + Mac + Edward + Tanya = Hatalmas nagy BONYODALOOOM! :D
*sátáni kacaj*

Nah jó abba hagyom mielőtt hívod a 911-et :D

puszi
bOri

Névtelen írta...

Mi az a játék hogy ,,kicsi a rakás" ? Hogy kell játszani ?

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online