Vérvörös alkonyat

Sziasztok!

Még mindig lehet kérni a Vérvörös alkonyatot "PDF" formátumban, ha esetleg valaki még nem tette volna meg, és szeretné! :)
Az e-mail címem oldalt! ;)
Puszmancs

Szylu

2010. július 7., szerda

Ajánló sok-sok agyvérzéssel és szívinfarktussal

Sziasztok!

Hát, rég ajánlottam már valamit, és akkor most egyszerre kettővel is letámadlak Benneteket, ami tulajdonképpen egy, csak… Oké, magyarázom!

Sajnálatos módon pangás van Vampire Diaries terén, én meg nem tudok megülni a popsimon a napi „vámpír-betevő” nélkül, így keresnem kellett valamit. Igen, és most jövök rá, hogy ez szörnyű, végzetes és függőséghez vezető hiba volt!

Akik azt hiszik, hogy a Vampire Diaries idegtépő és megpusztul az ember, mire kijön a következő rész, valamint a fordulatok megőrjítenek, nos, azok tévednek! (Igen, én is ebben a tudatban éltem, de aztán…)

Tulajdonképpen nem értem, hogy miért nem lett belőle kultusz kicsiny hazánkban, pedig van benne minden, mi szem-szájnak ingere. Jah, hogy még nem mondtam el, miről is áradozok itt?

Tudjátok, hogy én egy olyan mindenre nyitott típusú csajszi vagyok – na, persze azért ésszerű keretek között! –, ezért lehetséges, hogy a mangákat is jól fogadtam, sőt olyannyira, hogy szerelembe is estem az egyikkel, mégpedig a Vampire Knight-tal! (Kezeket fel, akik már hallottak róla! Uh, gyerekek, ne tolongjunk, ne tolongjunk!)

Hogy mennyire dúl a love? Hát, annyira, hogy négy nap alatt elolvastam az eddig magyarra fordított összes mangát, ami annyit tesz ki, hogy extrákkal együtt 57 fejezetet és egyszerűen imádom!

Rendben, elismerem, hogy van, aki nem rajong a mangákért – furcsa jobbról balra olvasni és vannak káros hatásai is, de erről majd később! –, ám nekik ott a belőle készült rajzfilmsorozat, ami lefedi a képregényt teljesen. Ebből négy részen vagyok túl japánul, angol felirattal, de tehetek én róla, ha lusta voltam leszedegetni egyesével, magyar felirattal? :D

Tudom, hogy meredek így nekiugrani látatlanban, ezért egy kis hasonlítási alapot adok.

Miben rokon a…

Twilighttal: gyönyörű és szexis tinivámpírok, akik különleges képességekkel rendelkeznek, és még a napon sem égnek hamuvá, csak rákvörösek lesznek.

Vampire Diariesszel: egy emberből hasonlóan lehet normális vámpír, mint a VD-ben, csak itt elmarad a „testedben a véremmel kell meghalnod és eltöröm a nyakad” dolog!XD

Harry Potterrel: az egész egy szép nagy iskolában és annak környékén játszódik, szal van suli!

Jah, és ne feledkezzünk meg a féltékenykedésről, a rivalizálásáról és a szerelmi három- esetleg négyszögekről sem!

A sztoriról egy picit:

A történet a Cross Akadémián játszódik, ami azért jött létre, hogy a vámpír-ember kapcsolatokat kiépítsék és ezzel több évszázados harcoknak vessenek véget. (Hah, vagy csak ezt akarja a szerző beadni nekünk, pedig…) Ennek megfelelően két tagozat jár a suliba: a nappali és az esti. A suli igazgatója még nem regélte el a nappalisoknak, hogy „Hé, skacok! Azok a srácok/csajok, akikért a nyálatok folyik, nem is emberek, hanem vérszívók, muhahaha!” That’s the reason (öhm, Szylu, magyarul…) Upsz, bocsi!XD Na, tehát, noch einmal (a fejére csap és inkább nem mond semmit!)!

Ez az oka, amiért szükség van a prefektusokra, akik a három főszereplő alakjában jelennek meg, és őrzik a titkot (na, meg visszafogják az őrjöngő rajongókat!:P)

Kurosu Yuukit ( Kurosu nevet a gyámapja után kapta) öt éves korában mentették meg egy őrült vámpírtól, aki a szüleivel is végzett és ekkor került az akadémiára. Nincsenek emlékei az azelőtti időkből…

Kiryuu Zero családját bosszúból mészárolta le egy vámpír, mert a fiú szülei vámpírvadászok voltak. Zero árván került Kurosu igazgató szárnyi alá, és szörnyű titko(ka)t rejteget…

Az emberek közül csak ők ketten és az igazgató tudnak az iskola vámpírjairól, de kell valaki, aki a másik oldalon is rendet tart, és ez nem más, mint Kuran Kaname. Kaname-senpai volt az a vámpír, aki megmentette Yuukit és az akadémiára vitte. Furcsa szálak fűzik a lányhoz…

Egy kép, csak hogy lássátok, miről beszélek!:D

Zero, Yuuki és Kaname:

A két srác természetesen a zsánerem és nehéz volt a választás, de megvan a befutó… asszem… vagy sem? *bosszúsan fúj egyet* Kaname titokzatos, szexis és nem is annyira jó, mint első pillanatban hisszük! Zero meg egy bunkó dög, aki folyton titkolózik, de ő is imádnivaló!

A cselekmény pörgős, nem ül le egy pillanatara sem, és ha nem figyelsz oda csak egy picit, olyanokról maradsz le, hogy utána csak kapkodod a fejed! Jah, meg az álladat érdemes odaragasztózni a helyére, mert én párszor összekapartam a földről, megspékelve néhány szívinfarktussal és agyvérzéssel! :D

Még két gondolat és utána hagylak Benneteket! Hino Matsuri – ő a szerzőnő – finoman rajzolta meg a figurákat, mesterien bánik velük, és a függővégek… (Innen kell tanulnom…) Sikerült neki egy különleges vámpírfajt létrehoznia, de ebbe most nem megyek bele, mert az megérne egy külön bejegyzést!XD

A mangaolvasás veszélyeiről: hétfő este levettem a polcról a New Moont és lazán elkezdtem hátulról előre olvasni. Mondom, mi a franc, valami nem stimmel! És mire leesett!XD (Viszont tudjátok, hogy az 553. oldalon /24. fejezet/ Edward egy Amerikában akkor még nem kapható plazmatévét tört össze dühében? ;P)

A kedvenc képeim közül: Yuuki és Zero













Nos, már csak annyi a kötelességem, hogy az elérhetőségeket elmondjam.

A mangát innen lehet letölteni (sok más mangával együtt): http://www.manga.hu/index.php?id=459&content=forditas
A rajzfilmet pedig innen, természetesen magyar felirattal, két évad, tehát 2x13 rész és nem torretnes: http://bishounen.animehq.hu/fansub/bpfansub.html#befejezett

Ha valami nem megy, rikácsoljatok komiban, chatben, vagy mailben és segítek!

Pusz

Szylu

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!
Egyet kihagytál:D
az 57 fejezetig van magyarul, de angolul tovább is:) (one manga oldalon angolul tovább is van:))

Szylu írta...

Szia!

Áááá, hatalmas köszönet érte, rohanok olvasni!XD
Pusz

Névtelen írta...

Sajna én nem szeretem a mangát,de a Vampire Diariest imádom,márt láttam az összes részt ^^
Am honnan tudni,hogy Edward mit tör össze? :P
Üdv:
Vamp-Irina ^^

Szylu írta...

Szia!

Nos,azt onnan tudni, hogy Steph hivatalos oldalán van egy olyan modul minden egyes könyvnél, hogy FAQ (ami annyit tesz, hogy gyakran feltett kérdések) és egy rakat infót megtalálsz ott, ami nem volt megemlítve a könyvekben! Pl, hogy miért rövid Lauren haja...
Pusz
Szylu

Yuuki írta...

köszíí az infókat...én azt hiszem a Vampire Knight-ot már egy huzamban végig néztem két éve...a mangákat meg nem igazán szeretem, talán egyszer ráveszem magamat

puszíí

áנѕzтєα írta...

Szylu megint gyilkolsz ez nekem teccik XD pedig eddig csak 1 anime tecett mostmár 2*.*

Vicky írta...

Szia!
Köszönöm szépen az infókat egyszerűen imádom a Vampire Knight-ot. Nem tudok leszállni a netről, anyámék meg szó szerint kirobbantanak a gép elől. XD Télleg köszi az infókat!
Puxim

Névtelen írta...

hejj,
én is imádom mindakettő, és igen a vampire diaries szezonzárójánál szó szerint tátva maradt a szám. sokkoló volt, most meg elvárják, hogy várjak szeptemberig... dögök!
a vampire knight is a szívem csücske *_* de én egyértelműen Team Zero vagyok :P hát igen, a bunkó dögök a gyengéim... ahh... imádom!
na, puszancs :D
Ncsy

Scarlet Midnight írta...

Ne haragudj, de helyesbítenék:
1. Nem három prefektus van, csak kettő. Yuki és Zero. Kaname tiszta vérű vámpír, így hatalma van a többiek felett, ezért engedelmeskednek neki. Mellesleg ő csak a maga érdekei miatt segít.
2. A mangából készült "rajzfilmet" animének hívják.
Nekem annyira a VK sem nyerte el a tetszésem, túl zavaros volt. Mármint az első tíz fejezet, amit el tudtam belőle olvasni (amikor ilyenekre volt időm, még csak ennyi volt meg belőle magyarul) tetszett, de később rossz volt, hogyha két-három hetes kihagyásokkal olvastam, akkor vagy újra kellett olvasni az egészet, vagy nem értettem semmit. Persze, azóta valamennyire ráuntam a szerelem és vámpír témára. Inkább legyen vámpír és halál. Mint a Hellsingben. Vagy az AB-ban. Vagy hogy valami klasszikust említsek: a Drakulában.

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online