Vérvörös alkonyat

Sziasztok!

Még mindig lehet kérni a Vérvörös alkonyatot "PDF" formátumban, ha esetleg valaki még nem tette volna meg, és szeretné! :)
Az e-mail címem oldalt! ;)
Puszmancs

Szylu

2010. július 3., szombat

Vérvörös alkonyat - 45. fejezet

Sziasztok!

Nem, most nem húzom az időt, rögtön adom a fejit, csak annyit, hogy a 44. feji végén nem csinálhattam függővéget, de ezt most itt behoztam!XD
Meg ez egy kis revans is, mert a Secret Life és a You are my destiny aktuális részei kiverték nálam a biztosítékot! Köszi, Csajok!
Kritikákat nem elfelejteni! Nem, nem kell ötven, csak a szokásos mennyiség, de ha többet dobtok sem haragszom meg!XD
Pusz
Szylu

Minden most kezdődik el…


„Testek a járdán
Mint arcok a párnán
Tükröződve szépen
Hajnali fényben
A kiontott véren”

(Ákos: Minden most kezdődik el)


(Macario szemszöge)


Vér. Mindenütt vörösen fénylő és csábító vér. Kifolyva a padlóra, ráfröccsenve a falra, az ajtóra, az üvegre. Az ablakon egy véres tenyér lenyomata szétkenődve, az ujjak megnyúltak, ahogyan a test fájdalomtól kínlódva a porba hanyatlott.

Testek. Mindenhol élettelen testek, amikből minden csepp vért kiszívtak. Néhány feltépett torokból még előbuggyan egy kis piros folyadék és csepegve hull a szőnyegre, padlóra. A kihűlő hullák a lehető leggroteszkebb testhelyzetekben hevernek körülöttem, bőrük alól eltávozott minden melegség.

A csendes helyiségben csak elfojtott zokogás és elcsukló sírás hallatszik, ami a legtávolabbi sötét sarokból száll felém. Az aprócska kislány hasztalan próbálja meg felrázni édesanyját, akinek szemei tágra nyíltak, ajkai elsápadtak és állát megfestette a saját vére. A lány ráborul a testre és most már nem is próbálja titkolni ittlétét.

Hangosan felsikolt:

- Mama, mama, ébredj!

Piszkos arcán végigfolynak tengerkék szeméből kicsorduló könnyei, tiszta, fényes csíkot hagyva maguk mögött. Barna haja a földet súrolja, ahogyan ott térdepel, és a vége beleér egy közeli vértócsába.

A kezei remegni kezdenek, ahogyan közelebb lépek hozzá, de dacosan állja a tekintetemet. Sejtem, hogy mit gondolhat most ebben a pillanatban, amint belenéz vérvörös íriszembe és tanulmányozza sápadt arcomat.

Könnyei elapadnak, pupillái kitágulnak és várja, hogy az előtte álló szörnyeteg végezzen vele, mint ahogyan családja többi tagjával is.

Nem is tudom már, hogy az anyját én öltem-e meg, vagy valamelyik „társam”…

Abban a pillanatban nem érdekelt semmi más, csak csillapítani a szomjúságomat, megbékíteni a bennem lakozó démont és inni, inni és inni, amíg a nedű még meleg.

A lány felkel és végignéz a szobán. Szülei, nagyszülei, fivérei és nővérei körülötte, holtan.

Tekintete ismét visszatér hozzám, ahogyan reszkető ujjaival kisimít egy tincset az arcából. Bőre, ahol hozzáér, véres lesz. Nézem őt és már nem egy tíz év körüli kislány állt előttem, hanem bírám és hóhérom. A kárhozat angyala ő, akinek tekintete égeti minden porcikámat, megbénítja minden izmomat és az őrület határára sodor.

Kinyitom elmémet és próbálom elérni az övét, de vastag, áthatolhatatlan falakba ütközöm. Egyre erősebben és elkeseredettebben ostromlom az agyát, de hasztalan. Ha fizikailag gyenge is, mentálisan annál erősebb.

- Gyerünk, végezz vele, aztán menjünk! – hallom magam mögött Felixet. – Jane már unja, és nem lenne szerencsés felbőszíteni őt!

Megrázom a fejem.

- A lány különleges – suttogom. – Nem érem el az elméjét. Mintha egy mentális pajzs venné körül.

- Vagy csak túl gyenge vagy! – vágja hozzám Jane, amint belép a szobába.

Megáll mellettem és karmazsinvörös szemeit a lányra szegezi. Az éjszakába halálsikoly hasít bele, ami a lány ajkairól száll fel. A földre zuhan, és vékony teste megvonaglik a kíntól, ahogyan a padlón fetreng.

Jane szájának szegletében elfojtott mosoly bujkál. Élvezi a szenvedést, amit okozhat.

- Jane, elég volt! – emelem fel a hangomat. – Értettem a célzást!

Elszakítja tekintetét a lábaink előtt kuporgó lányról és bájosan rám mosolyog.

- Öld meg, és már itt sem vagyunk! – adja ki az utasítást és mindannyian kisétálnak a helyiségből.

Összezavarodva nézem a lányt, hallom szívének gyors ritmusát, látom a nyakán táncoló eret, amibe belemélyeszthetném fogaimat és átszakítva a finom bőrt elérhetném a vérét. A számban ösztönösen indul meg a méreg termelődése, a torkom ég és lényem egyik fele gyilkolni akar.

Ökölbe szorítom a kezem, leállítom légcserémet és lehunyt szemmel próbálok racionálisan gondolkozni. A vére csábít, enyhíthetném vele a kínomat, de valami megakadályoz abban, hogy megtegyem.

- Kérlek! – suttogja halkan, de határozottan a lány.

Szemeim kipattannak, vörös íriszem rá mered.

- Ölj meg, kérlek! – néz rám hatalmas kék szemeivel és tiszta könny csillan meg bennük.

- Azt hittem, az életedért könyörögsz, nem pedig a halálodért! – mormolom, és tekintete bilincsbe ver.

- Mi értelme az életnek, ha mindenki, akit szerettél, halott? – súgja. – Hogyan tudnád lehunyni egy percre is a szemeidet így, hogy végignézted, ahogyan a családodat lemészárolják?

Egy tíz éves kislány tekint fel rám, de egy felnőtt szavai hangzanak el tőle.

Megrázom a fejem és elbámulok felette, hogy ne kelljen rá néznem.

- Sajnálom – suttogom. – Egyszerűen nem tudom megtenni!

- Kérlek! – rimánkodik ismét és közelebb csúszva hozzám belekapaszkodik fekete köpenyem szélébe. – Neked is és nekem is így lesz a legjobb! A családommal lehetek, te pedig…

Kiszakítom magam a szorításából és hátrálok pár lépést, miközben megvetően tekintek le rá.

- Nem! – mondom határozottan és elfordulok tőle, hogy kimenjek.

A lány dacosan néz utánam, érzem tekintetét a hátamba fúródni, majd beszívja alsó ajkát. A következő pillanatban vér buggyan elő penge vékony ajkai közül és lefolyva az állán a padlóra hull. Fényesen csillog, és az illata megcsapja az orromat.

Megmerevedek, pupillám kitágul és visszafordulok a lány felé. Vérének illata belengi az egész helyiséget és elnyomja a többi vér illatát, amik eddig eltompították az én érzékeimet a lány iránt. Az aroma bekúszik az elmémbe és elbódítja az agyamat. A torkom soha nem tapasztalt módom ég, a démon tépi a láncait.

Rádöbbenek, hogy a lány vére a legcsodálatosabb és legtisztább nedű, amit valaha is éreztem.

- Sajnálom – motyogja és tekintetével végigköveti, ahogyan megindulok felé…



30 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!!
Szylu mond neked így kell bosszút állni???Macario szemszöge teljesen letaglózott nem értem ez egy visszaemlékezés vagy vagy titokban még mindig..???És az a lány pedig pedig kicsoda??Túlélte vagy halál békés nyugalmába rántotta őt??Teljes letargia szomorúság kétkedés csodálkozás..:(
De amúgy tetszett!Jane pedig egy szadista...:@ Felixben volt egy kis emberség is..de csak egy rövid ideig legalább..
Melinda

Unknown írta...

Szia, Szylu!

Biztos bennem van a hiba, de én ezt most nem értem... Ez egy visszaemlékezés volt? Vagy Mac annyira depresszióba süllyedt Bella és Edward boldogságát (végre, végre!) látva, hogy egyenesen a Volturinál kötött ki? Na, ugye nem?!
Mindenesetre a jelenet nagyon drámai volt, szokás szerint mesterien megalkotott.
Viszont most nem örülök ennek a következő egy hétnek, amíg kiderül, hogy hová is lehet tenni majd ezt a jelenetet...
Ráadásul hol van a vámpír-leánybúcsú?! Tudod, amikor hófehér márvány testű, szexi vámpírfiúk táncolnak meg minden? Legalábbis én ilyesmire számítok, úgyhogy légyszi, ne okozz majd csalódást! ;-)

Üdv:

Judit

Névtelen írta...

Hello,

Új vagyok itt, most értem be a történetet. Ügyesen fonod a szálakat.
@Judit: ahogy én levettem, ez egy visszaemlékezés. Legalábbis remélem, mert csalódnék, ha az egymásra találás és Mac reakciója nem lenne benne egy elkövetkező fejezetben :)
Szóval várjuk a következőt, tessék kommentelni! ;>

Üdv,
Viki

Anita írta...

TE TE TE!!!:D Kikészülök. Tudom, hogy visszaemlékezés, gondolom így jött el a Volturitól Mac! De hogy ilyen rövid??,:D Hogy éljek így nyugodtan egy héétig????Mondd!!?!?!:D Jaaj de várom a jövőhetet!:D

Névtelen írta...

Najó, a kegyetlenséged elérte határait.........
hogy képzeled?!?!?!
de most komolyan... várunk egy hétig.... eltelt egy gyötrelmekkel teli, keserves hét, leülünk szombat este a gép elé( még énis, pedig barátnőm van itt, és együtt olvastuk^^), errefel...
jáááááááááj xDxD
okés, én komálom Mac-et, de akk is... csak tőle csak ennyi?? ráadásul emlék?!?!?!?!
nem tudjuk mi van a gerlepárral?!?!:O:O
hogy fogok én így élni...?? egy hétig???xDxD
najó... asszem most csak ennyi x)
szija pusz... másoktól még biztos megkapod;DD

mesi28 írta...

Anyáááááááááááááááás
ez k*va jó lett :D
oké, oké most asszem visszapattanok afrikába, de nekem akkor is tetszett :D
olyan....izgis lett :D
mostanában mindenhol action van, komra imádom mindet :D úgy előttem volt, mintha vmi horrort néztem volna, de legalább is vmi jóóóó véreset:D már úgyis kifogytam a jóféle horrorfilmekből, szal ez jól jött :D
kezdtem itt unni az életem xD klippeket csináltam számokra, mert nem volt jobb dolgom, szal köszi :D
nekem tetszett, csak éljem túl a kedves olvasók bosszúhadjáratát xD
de akkor mégiscsak kicsaptam nálad a biztosítékot!
BEVALLOTTAD MUHAHAHA!!!!
*aktuális helyzetjelentés:mesi bekattant és a szoba közepén ugrál a monitorra mutatva és azt rikácsolja, h:háhá, megvagy, tudtam tudtam, háhá...*
szal nagyon jóóó volt, de vajon Macnek ez csak egy emléke volt, nem? a dőlt betűből és Félix meg Jane jelenlétéből erre tippelek.
Olyasmi, mint Eddynek anno az a Mirandás cucc.
De ez is tutkó fontos lesz majd, ahogy ismerlek;)
vagy csak meguntad itt a love feelinget xD
alig várom a folytatást!
hű, rekordmennyiségű baromságot hordtam itt össze xD
xoxo
mesi28

zitt2 írta...

ÓÓÓ.... Úgy olvastam volna még... nagyon jó, akár a többi!
puszy

Névtelen írta...

Lehet bennem van a hiba, de MÉG nem értek összefüggést. Annyit azért értek, hogy visszaemlékezés, szerintem, és talán ez volt az amiért életmódot változtatott Mac? nemtom, majd kiderül előbb-utóbb. Azt mondtad ez az egyik kedvenc fejezeted.Remélem rávezetsz a dolgok lényegére, és akkor még nekem is lehet, de csak a 2., az 1. az ...
Na szóval már várom a folytatást, és a rövidség kiverte a biztosítékot nálam.
puszi: ramomona

Névtelen írta...

Szia
aszta ez..ez nagyon jó lett. Mac mit fog csinálni? Várom
Kövit!
Licsy

T_T írta...

Hu.. hát tök jó hogy most valamyennyit megtudtam Macario életéből.. ne haragudj de nem tudok többet írni sokkolva vagyok.. :|

puszi
bOri

demon írta...

szia ez ez leírhatatlanul jó kivételesen macario is kegyetlen erre vártam már köszi várom a kövit puszi

manóó írta...

tetszett, h mac szemszögéből írtad. de sajnálom h ilyen rövid fejezet lett :( pedig tetszett és szivesen olvastam volna tovább :)

Pupi írta...

Jó volt többet megtudni Macről... Imádtam a fejit.
Puszi :D

(:ClaryHerondale:) írta...

U-tá-lom a srá-cot! Egy kislányt gyilkolt meg, csak azért mert gyenge volt. Vagyis egy gusztustalan csődtömeg! Különben nagyon jó lett! :) Ma pedig láttam az Eclipse-t! Nagyon menő volt, bár voltak benne rettentő nyálas cuccok is. Az volt a legjobb mikor Jasper harcolni tanította őket, meg a harc az újszülöttek ellen. Na az aztán tényleg nagyon király volt!XD
Másodszorra is megemlítem : Nagyon jó lett a feji!:)
Puszi : Friday

Patri-cica írta...

Azt szokták mondani,hogy a jóból mindig keveset adnak... na de ennyire?!

:-D

Tetszett...és szerintem is emlék!Talán ez volt Mac utolsó gyilkossága?Emiatt lett vega?Hmmm... és persze Bellára hasonlít a kislány...csak nem valami rokon?!

Na cupp

Gyorsan-gyorsan a frissel!

áנѕzтєα írta...

Szylu... Nem ezt vártam tőled... Én egy szokványos megöllek fügővéget vártam egy kilométernyi fejezethez. Erre kapok egy negyedoldalas visszaemlékezést. Az én szörnyetegemet diétára ítélted. Amúgy jó, szép, és érzem hogy lényeges, de akkor is. Az írás szomjas szörny tombol bennem. hát ez költői volt o.o na mind1. várom a filytatást és remélem az hoszabb lesz. puszi

z-adel írta...

Hello!
Ez nagyon jó!De hogy lehet ilyen vég!?Nem bírom ki jövő hétig!

Névtelen írta...

Szia,
Túl rövid volt a fejezet, egyébként jó volt. Hol van már a következő?! :) Puszi

norcs. írta...

Szia.
ez lett volna Mac múltja? hogy mikor döntött úgy, hogy nem öl több embert?
egyébként tetszett a rész...:D és Jane kegyetlensége..
várom a következőt:)
puszi

Csanita írta...

Jó isten, ez mi volt? Nem létezik, hogy ilyen kegyetlen légy velünk, egyszerű földi halandókkal, nem teheted! Nem értem mi volt ezzel a szándékod, de remélem hamarosan alkalmam nyílik megismerni azt, amit sötét elmédben rejtegetsz előlünk! Köszönöm, hogy olvashattam, hogy olvashatom és remélem még olvashatom! Nagyon várom a folytatást, és az előző fejezetek se voltak semmik!
PUXD

Ruby írta...

ŐŐŐ, Izé, alig találok szavakat!
Ez a rész teljesen letaglózott!
Már nem csodálom, hogy Mac nem akar beszélni a múltjáról.
Alig várom a kövi részt!!

Névtelen írta...

Szia
Gina vagyok Ez nem semmi rész volt. Macario visszaemlékezését nem igazán tudom most hova tenni hisz az elő rész után én teljesen más folytatást vártam. Na és miért olyan fontos ez az emlék, hogy ennyi év után vissza tért az emlékei közé, hisz már rég otthagyta a Volturit. Legalább a kislány kilétéről mondhatnál többet ha már megemlítetted. Remélem hamar kiderül mért történt mindez és ki ez a lány. Puszi Gina

Névtelen írta...

Szilvi utállak -.- De azért még mindig zseniálisan írsz <33

Névtelen írta...

Szylu ez a fél fogamra se volt elég XDDDD :DD
nah nem baj attól még jóvolt (L)
Basszus...a kiscsaj sztem tuti Bella! Vagy a nagyija..vagy nemtudom...vmelyik rokona...habár nem lehet Bella..az ő szülei nem haltak meg...akkor..Miranda? :D Nah jó nemtom..:DDDD
Hát most nemtudok sok mindent hozzáfűzni..:DDD
Igen még mindig zseniálisan írsz..:DD És az előttem komizót azt felismerem: Asu XD
De lehet h megöli Mac? ÁÁh nemtok semmit...:DDD
Viszont most se leszek a hétvégén,megyek Balcsizni,ezért csak hétfőn tudom elolvasni =/
Nagyon várom a kövit! :D
Jah basszus h csütörtökön jön...jólvan már megszoktam a szombatot,de a csütörtök még jobb :DD
pusz
Dorszíí

Névtelen írta...

micsoda?? mac csatlakozott a volturihoz??? én ebből semmit se értek!!! ez ugye csak egy látomás???te jó ég mikor jesz a kövi? ajánlom h gyorsan és akkor legalább rájövök h mi a fene folyik itt!!! szylu ajánlom h a következő érthetőbb legyen és ne függővéges!!!!!!

Névtelen írta...

Szia!

Új vagyok még,és most fejeztem be a történet olvasását,amit tegnap előtt éjszaka kezdtem el.De ez nem is olyan fontos!Ez a legjobb sztori,amit eddig olvastam!(Pedig sokat olvastam elhiheted!)Nagyon megragadó,és érdekes az egész!Az volt eddig a legjobb rész,amikor Bella "megmenti" Emmett-et Edward haragjától!

Nana írta...

Hi!
Ezt is megértem.Bár 5 agyvérzéssel jöttem haza máma a napköziből,a gyerekek kikészítettek...
Aztán most h van időm komit írni megjegyzem.h most kaptam a 6. agyvérzést mert eszembe jutott,h miről is van szó a fejibe XD
Nah szol,h itt untatlak téged/titeket ezzel a kis magánszámmal akk jöhet a véleményem.
:
Óriás betűs: MI VAN?
és még1x MI VAN?
Sztem ez visszaemlékezés volt. :D
Non remélem
Mesi28-nál van a pont!Előttem is tök megjelent és olyan horror beütésű volt..XD
Az az aktuális helyzet jelentés én szakadtam XD
Szol elég érdekes egy feji lett...:D
És rövidke :(
De imádunk!Remélem/Reméljük Te is minket! (L)
XD
Nah puszi
Nana

AmyC írta...

Egy szó: DURVA!

Rebii írta...

:O most vissza emlékezet ??? :O
elég durva de nagypn jó lett mint minden fejid :D
puszi repcsi

Névtelen írta...

hmm nem nagyon értem... de nagyon kiváncsi vagyok, hogy mi lehet ez... visszaemlékezés? vagy a jövő? uuhhh várom a következőt:D
csak ügyesen :D

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online