Vérvörös alkonyat

Sziasztok!

Még mindig lehet kérni a Vérvörös alkonyatot "PDF" formátumban, ha esetleg valaki még nem tette volna meg, és szeretné! :)
Az e-mail címem oldalt! ;)
Puszmancs

Szylu

2010. január 29., péntek

Vérvörös alkonyat - 25. fejezet

Szerepcsere, avagy ki nyugtat kit?

Sziasztok! Ezt a fejit a következő embereknek ajánlom: Asunak, hogy próbáljam vigasztalni; Julcsinak, és holnap szorítok, meg remélem, hogy a lelkem egy időre megmenekült; Lovereading-nek, és megtartom az ígéretem; szokás szerint Pupimnak (mert vagy nekemXD) és Mesi28-nak, hogy épségben és hozva szokásos formáját visszatért közénk! A 40 kritika megint mehet?XD Pusz

(Edward szemszöge)

- Inkább nem – mondtam és nem vettem le róla a szemem, mert az felért volna egy kínzással.
- Rendben – mondta csevegve és hanyatt dőlt.
- Mit rendben? – Egyszerűen nem tudtam követni az észjárását.
- Rendben. Mivel halhatatlanok vagyunk és időm, mint a tenger, ezért ráérek. – Kisöpörte a tincseket az arcából, amibe csak most vettem észre, hogy sár is ragadt.
Bella még mindig ugyanazokat a ruhákat viselte, amelyikben beleesett a folyóba, és annak köszönhetően, hogy felmostam vele a fél erdőt, a vizes ruhákra most sáros föld is tapadt. Én sem nézhettem ki különbül, és ez a tudat megmosolyogtatott. Talán most hasonlítottunk egymásra a legjobban. Mint két kamasz, akik sárfürdőt vettek és most a napfényben szárítkoznak.
Óvatosan megérintettem járomcsontját – felpattantak szemei és kérdőn nézett rám – és letöröltem róla egy adag sárt.
- Az mind rajtam volt? – Megrökönyödött arca láttán elnevettem magam.
- Nem akarlak elkeseríteni, de egy jól nevelt kismalac hozzád képest semmi – hecceltem.
Feltámaszkodott a könyökére és könnyed mozdulattal végigszántott a hajamon. Érintése nyomán bizseregni kezdett a bőröm és vártam a már ismerős elektromos szikrákat, de ujjai nem időztek sokáig a fejtetőmön. Visszahúzta a kezét és csukott tenyeréből a markomba tett egy kupac fekete földet.
- Te sem panaszkodhatsz – mondta és visszadőlt. – Szép ez a hely, tetszik.
- Igen – hagytam rá, és feladtam a küzdelmet, hogy megtudjam, mire gondolt és miért váltott ilyen hirtelen témát. – Gyakran járok ide gondolkodni.
- Mit gondolsz, miért láttál bele a fejembe? – kérdezte és hunyorogva nézett a napba.
- Nem tudom – mondtam őszintén. – Most például nem hallok semmit.
- Nem lehet, hogy neked is testi kontaktusra van szükséged ahhoz, hogy az én elmémbe beleláss? – Az aggodalom kicsengett a hangjából.
- Nem hiszem – nyugtattam meg gyorsan, de bennem fellángolt a remény egy halvány kis lángja. Hisz hányszor érintettem már meg! – De ha nem bánod, egy próbát azért megér!
Bólintott. A karját is megfoghattam volna, de a kísértés erősebb volt, mint én.
Ujjaimat végigsimítottam a nyakán ott, ahol a sápadt heg éktelenkedett. Egész tenyerem rányomtam márványos bőrére és vártam. Bella levegőt sem mert venni, nehogy elrontson valamit, de ez sem segített. Elméje köré ismét az az áthatolhatatlan burok épült fel, amit hiába próbáltam meg áttörni. Csüggedten hanyatlott vissza a kezem.
Bella tekintete megtelt szomorúsággal.
- Sajnálom – súgta.
- Nem, én sajnálom, hogy állandóan kísérleti nyúlnak használlak. És azt is, hogy meg akartalak ölni.
- Na, látod, most akkor kvittek vagyunk. – Elmosolyodott. – És te tulajdonképpen Emmettet akartad kinyírni, öhm… miért is?
Miért nem képes leszállni erről a témáról?
- Te soha nem adod fel? – kérdeztem beletörődött hangon és tudtam, hogy nem, ez alól már nem tudok kibújni. És talán nem is akartam…
- Eléggé makacs természet vagyok – csillantak fel szemei és izgatottan feltornázta magát egy magasságba velem.
Felálltam és az erdő széléhez sétáltam, majd ott megálltam neki háttal. Nem akartam a tekintetében látni a szánalmat, amit majd szavaim keltenek benne. Mert igenis az vagyok: egy szánalmas, szívtelen szörnyeteg.
- Emmett pontosan a következőket mondta: „Aljas kis képmutató vagy, akinek ahhoz volt ereje, hogy egy gyenge kislányt leteperjen, de ahhoz már kevés, hogy férfiként harcoljon!”
A csend szinte megült a levegőben. Arra számítottam, hogy Bella majd megpróbálja elterelni a figyelmemet, próbál meggyőzni, hogy Emmettnek nincs igaza, vagy bármilyen más módon elkergeti nyomasztó gondolataimat. Megint tévedtem.
Neszezésre lettem figyelmes. Hátrafordulva megláttam, hogy Bella felkelt és megindult a ház felé.
- Most meg hova mész? – kérdeztem megzavarodva.
Az előbb öntöttem ki neki a „lelkemet”, erre itt hagy. Jó, lehet, hogy nyavalygós kisgyereknek hisz, aki rögtön az anyukája szoknyája alá bújik, ha dörög az ég, de azért így lelépni?!
Bella hangjából csak úgy sütött a düh, amikor megszólalt:
- Megyek, és befejezem azt, amit te elkezdtél – mondta és eltűnt a hajnali erdő ébredező fái között.


(Bella szemszöge)

Feldúltan csörtettem keresztül az erdőn és az indulatok csak úgy fortyogtak bennem. Arra sem vettem a fáradságot, hogy vámpírsebességre kapcsoljak.
Hogy lehet valaki ekkora tuskó? Mintha ő lenne a megtestesült tökéletesség, akinek joga van ítélkezni Edward felett! Emmett érzelmi szintje megrekedt egy papucsállatka szintjén és nem képes továbblépni!
Nagy a szája, de csak addig, amíg be nem tömöm… vagy töröm az arcával együtt.
- Azt hiszem az előbb rosszul hallottam, amit mondtál – lépett mellém Edward és tartotta a tempómat. – Mit akarsz csinálni?
- Plasztikázom a túlméretezett, adrenalinnal telepumpált bátyánk csinos kis pofikáját – sziszegtem dühösen.
- Oh – hökkent meg. – Akkor tényleg jól hallottam.
- Vámpír vagy, naná, hogy jól hallottad! Emmett viszont egy darabig nem fog rendesen hallani, maximum csiripelő kismadarakat!
Mintha kis köhécselő hangok törtek volna elő a torkából, de túlságosan elfoglalt voltam az Emmetten végrehajtható különböző kínzási módszerek elképzelésével, így nem törődtem vele.
- Bella – szólt lágyan.
Nem feleltem, csak mentem tovább.
- Bella – zengett hangja kicsit erőteljesebben.
- Hmmm? – mordultam oda, de nem álltam meg.
- Isabella! – csattant fel és jó erősen megnyomta a teljes nevemet.
- Hallgatlak! – vetettem oda, de csak a szemem előtt lebegő képkockákra gondoltam. Meglepően nyugodt és higgadt voltam most, hogy már tudtam, mi a tervem.
- Megállnál egy percre? – kérdezte gunyorosan.
- Oké, egy perccel többet élhet – mormogtam és szembefordultam vele.
Tekintetét az enyémbe fúrta és akármennyire is dühös voltam, azt azért nem felejtettem el, hogyan kell Edward fürkésző pillantására „válaszolnom”. Tüdőm kihagyott egy lélegzetet, szemem egy másodpercre lecsúszott ajkaira – imádott, gúnyos féloldalas mosoly ült rajtuk –, tovább vándorolt meztelen mellkasára…
- Figyelj – mondta, és én felkaptam a fejem, hogy ne jöjjön rá, őt bámultam és nem is akárhogy! –, rendes vagy, hogy le akarod vadászni Emmettet – felhorkantam bátyánk nevének említésére, ám csendben hallgattam tovább –, de ez az én ügyem vele, és nekem kell elintéznem.
- De te kíméletes leszel! – vetettem ellen.
- Igen, de ha legyőzöm, akkor nagyon-nagyon csúnya dolog fog rá várni. – Elvigyorodott a gondolatra. – Ezért kérlek, hogy fogd vissza magad!
- Újszülött vagyok, ne kérj tőlem ilyet! – fortyantam fel és továbbindultam.
A karom után kapott, és a fülemhez hajolva suttogni kezdett. Hamarosan én is elégedetten kuncogtam és a szenzációs tervet megbeszélve pacsiztunk egyet, majd pókerarcot öltve szaladni kezdtünk a ház felé.
Az üvegfalakról visszatükröződött a napfény és valami megfoghatatlan nyugalommal árasztotta el a környéket.
Edward felsuhant a tornácra, belökte az ajtót és meghajolva várta, hogy bemenjek. Ez is a terv részét képezte.
- Oh, nagyon köszönöm – búgtam neki csábító mosoly kíséretében.
- Ugyan már, nincs mit! – válaszolta és megdobott egy szívdöglesztő mosollyal.
Bella, állj! Ez csak színjáték! Ne álltasd magad! Edward Tanyáé! Edward Tanyához tartozik! Edward és Tanya!
- Bella! – kiáltott fel megkönnyebbülten Esme. – Edward!
- Hé, srácok, minden rendben? – kérdezte gyanakvóan Jasper.
Mindenki a nappaliban ült és ránk szegezte a tekintetét. Esme és Carlisle – úgy látszik, hazajött a kórházból – aggodalmas arcot vágott a zongoránál várakozva. Alice Jasper mellett ült, és kutató pillantást lövellt felénk. Rosalie a hátsó ablaknál állt, nekünk háttal, Emmett pedig bambán bámult bennünket egy karnyújtásnyira a feleségétől.
- Persze, minden okés! – mondta Edward, majd hozzám fordult. – Szerintem jobb, ha te átöltözöl. Már ne haragudj meg, de borzalmasan nézel ki!
Finoman a hátamra csúsztatta a karját és gyengéden a lépcső felé taszított. Nyelvet nyújtottam rá, de engedelmeskedtem neki. Amikor Emmett mellé értem, a pókerarc egy másodpercre lehullt és nagyon rondán néztem rá. Emmett annyira sokkos állapotba kerülhetett, hogy fel sem tűnt neki. Edward viszont vigyorogni kezdett és odalépett Emhez.
Még hallottam, amint Edward belekezdett – „Figyelj, Em, nagyon sajnálom ezt az egész szitut…” –, de nem bírtam tovább és magamra csaptam az ajtómat. Elképzeltem Emmett önelégült képét, amíg Edward bocsánatot kért tőle és a méreg egyre csak gyűlt bennem. Pedig Emmettnek kéne Edwardnál kuncsorognia, hogy ne harapja le a fejét.
A francba!
A szekrényem! Hova tűnt a ruhásszekrényem?
- Alice, a szekrényem hova dugtad? – kiáltottam le neki a földszintre.
- Menj be a másik ajtón, ami a fürdő felé nyílik – adta meg a választ kis nővérkém és hallottam, hogy a három lány összenevet.
Szót fogadtam és beléptem a másik ajtón. Olyan folyosóra érkeztem, mint amilyen Edward szobájában volt és ami a fürdőjébe és a gardróbjába – hatalmas gardrób, uh! – vezetett.
Nagyon rossz előérzetem lett! És elképzeltem egy rémképet is!
A fürdő bal kéz felé nyílt, de volt egy másik bejárat jobb felé is. Óvatosan belöktem az ajtót és nyeltem egy nagyot. Nem, ez még annál is rosszabb volt, mint ahogyan elképzeltem!
A szoba –mely nagyobb volt Edward beépített szekrényénél – falai mellett polcok, szekrények és fogasok sorakoztak teletömve ruhákkal. Több ruha volt itt, mint egy bevásárlóközpont ruhaboltjában.
Ruhák, cipők, kabátok és kiegészítők minden mennyiségben, minőségben és formában.
Magas sarkúk, sportcipők, balerinacipők és csizmák.
Blúzok, pólók, topok és furábbnál furább szabású felsők.
Nadrágok, farmerok, egybe ruhák és szoknyák.
Blézerek, poncsók, pulcsik, garbók, rövid és hosszú kabátok.
És sálak valamint kesztyűk tömkelege.
Tovább nem volt időm csodálkozni, mert a terv óramű pontossággal futott tovább. Felrángattam magamra a tiszta fehérneműket, egy koptatott farmert és egy pólót, majd felkaptam egy tornacipőt és a fürdőbe suhantam megmosni az arcom. Azon már nem is lepődtem meg, hogy a fürdőszoba is át volt építve. A tükröket az utóbbi időben gondosan elkerültem, és most sem néztem meg vérvörös szemeimet.
Amint kiléptem a szobaajtón már fel is csendült Edward tökéletes hangja:
- Akkor most talán rendes keretek között is lejátszhatnánk azt a mérkőzést – vetette fel ártatlanul. – És ígérem, hogy viselkedem, na meg persze harcolni fogok!
Eltűnődtem rajta, hogy vajon Emmett milyen arcot vághatott. Ebédidő az ovisoknál-effektus.
- Hm, rendicsek – adta be a derekát, de nem vonakodott sokat.
Hallottam, hogy felkeltek és az ajtó felé indultak.
- Nem kéne megvárni Bellát? – kérdezte Esme gyengéden.
- Szerintem még ellesz egy ideig az új gardróbjában. – Edward kuncogott egy picit.
Csukódott az ajtó és tudtam, hogy Edward majd a hátsó udvar felé fogja terelni a többieket. Így is történt. Belopóztam a szobájába, és onnan láttam, amint megálltak a ház sarkánál.
Uh, innen nem jó! Visszasuhantam a szobámba és az erkélyajtó mögül leskelődtem. Tökéletes kilátás! Már csak a tökéletes időzítés kell!
Edward és Emmett lassú táncba kezdtek, majd egymásra rontottak. Most érezte a harcukon a játékosságot, és tényleg úgy néztek ki, mint két gyerkőc, akik egymást csépelik egy cukorkáért. De az egyikükre annyira haragudtam, hogy majd felrobbantam.
Pár percig csak bámultam a vidám kettős játékát, majd eljött a megfelelő pillanat. A két fiú egymástól távolabb került, de Emmett már indult Edward felé, amikor…
- Emmett, figyelj csak! – Nagy lendülettel léptem ki az erkélyre és hajoltam át a korláton.
Elértem a célomat. Emmett figyelme felém fordult, megtorpant és nem számolt Edwarddal, aki már cselekedett is.
Puff!

44 megjegyzés:

Névtelen írta...

Tök jó lett! Remélem minél előbb folytatod!

Dorka írta...

Helloooo !

Jó lett :D
Mint mindig,de meg néznék egy ilyen kis csatát vmeik filmben,bár úgyse lesz:D Emett végre megkapja XD

Bogíí írta...

jó lett...Em megkapja...de függővég?nem jó dolog..siess a folytatással már nagyon várom

Névtelen írta...

Szylukám!
köszönöm szépen!! :)
TEEE TEEEEEEEEE TEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!! :@:@:@
már a szombatomnak is lőttek ilyen függővég után!! a minimum hogy holnap is szorítasz, mert ha nem Ed segítségével megtalállak, és akkor kapsz mint Emmett!!
najóó neem mert kis cukimuki vagy! XD
deee akkor is ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!
tök jóó volt hogy végre Bella szemszögéből olvashattunk, habár Eddyé is érdekes lett volna :P
tervezgesd azokat a menekülőutakat, szükséged lesz rájuk!!! xD
pussz: Julcsi

KaRi írta...

áááááááááááááááááááááááááááááá!
remélem szép plasztikát csinált Edward!
Fájjon nagyon!

Tincsu írta...

szija
juj föggővég aztat nem szeresem :D
de irtó jóh lett szövetkeztek ez tetszik:D:D
wíí hamar frisst
pussa
Tincsu

bOri írta...

de gonosz vagy! XD Most megint várni és várni XD.... iszonyú jó a fejezet :D kíváncsi vagyok mi fog kisülni belőle!! :D

AmyC írta...

Júúúj, ez nagyon nagy lesz! :D

Névtelen írta...

szia!
hát ilyen véget írni! fogadjunk h leütötte!
fantasztikus lett mint mindegyik..:D
bocs most csak ilyen rövid lett..látszik h fáradok..öregszem!! és te mondod h vén szamár vagy? nah m1..
várom a kövit! nagyon-nagyon!xD
pusz
Dorszíí

zsoky írta...

hahaha, remélem em jól megkapja a magáét. nagyon várom már, hogy mit találtál ki.

mesi28 írta...

Szia!
Ez nagyon kedves tőled, el is szállt a mérgem, mert én már itten túlkombináltam a dolgokat azután a gonosz ízelítő után.XD
Em téll egy kiskanál érzelmi szintjén áll...
Ez a beszólása naon goni volt, de nem hinném, h komolyan gondolta, ő semmit nem gondol komolyan, csak mondja, ami épp eszébe jut.
Oké, lassan itt védőbeszédet írok ennek a nagyra nőtt óvodásnak!Xd
hmm hmm alakulnak már itt a dolgok kettejük között, alig várom a folytatást, mert nagyon tetszett ez a feji is!Tele volt Szylus beszólásokkal, amiket am is imádok, szval remek lett az egész, és asszem be is fogom, mer szentem már a barikákat számolod arra várva, h mikor dugulok má elXD
Alig várom a folytit!
pusz
Mesi28

Netti írta...

Szia! Tök jó lett! Emmett hogy lehetett ennyire szemét?!?! Nagyon bírtam amikor elemezték, hogy milyen szörnyen néz ki a másik, ahogy Bella beletúrt Edward hajába meg minden... wííííí! nagyon jó volt, nagyon várom a kövit, remélem Emmett megkapja méltó bűntetését:D:)

Névtelen írta...

nagyon jóó lett ez is:) emmett megérdemli... várom nagyon nagyon a folytatást:)

mezike

szannika írta...

Szia!
Megmondom öszintén egy kicsit másra számítottam cselekménybe, szval sikerült meglepned!
Tök jó lett! (mint mindig) XD
szannika

Névtelen írta...

Szia
én is másra számítottam, de nagyon jó lett!
és Emmett beszólása... megértem Bellát : "megyek befeezni, amit te elkezdtél"... ezaz!
kár, hoogy Edward leállította... na de mit csinált Edi?? jajj, Szylu... olyan szörnyű függővégeket tudsz felrakni, hogy az ár fááj!!:(
Nem tudom, hogy kibírom-e jövőhétig... legalább gyxorsan tegyél majd fel ízelítőt :D

Anyíta írta...

hehehe, nagyon jó lett. Kíváncsian várom a folytit, hogy mi lesz majd még itt :)
Hát Em biztos kapott egy nagyot most :)
de nem baj azért picikét megérdemelte, de szeressük őtet is azért.
Tetszett Bella hirtelen reakciója, hogy most ő akarta kiplasztikzni Emmett-et :)
szóval rat
várom a folytit
pusz

Eni írta...

Wáá
Király lett, nagyon tetszett.
Igen olyan nagyon Szylus :)
Em igen megérdemelte ezt a pár pofont, de azért biztos nem gondolta komolyan. Az ember (ez esetben vámpír) fején is átsuhanhatnak dolgok, amik csak úgy suhannak, nem?(ok, lehet, hogy ezt most tök értelmetlenül hangzott XD). És hát ő Emmett! De azért remélem nem esik majd nagy baja. Én imádom ezt az óriás bébit :D
Bella meg Ed pedig kerüljenek már MÉG közelebb. :D:D
Szóval, nagyon jó lett (mikor nem az?).
Alig várom a frisst.
luv ya Szylu
Pux

Klajcsiií írta...

szija!:)
szuper volt ez a rész :) elképzeltem, ahogy Bella nekiesim Emettnek xD szegény most biztos kap Edwardtól:P:P
nagyon várom a köviit:D
puszii

Csenci írta...

Ollé, újabb meglepetés. :D Mindig tudsz valami olyat nyújtani, amire senki sem számít, és nagyon tetszik a népnek. (:
Csak győzzem kivárni, hogy Bella ~látomása~ valóra váljon... :) Ügyes voltál, mint mindig! Puszi!

Netty írta...

Nagyon jó lett ez a fejezet is ;D Függővég... xd erre már nem tudok semmit se mondani! XD de persze azért nagyon várom már az új fejezetet (A)

Névtelen írta...

hát ez...mesterien kitaláltad...már csak egy csóknak kéne elcsattannia...nincs más vágyam csak ez...:)
L

Névtelen írta...

Hú függővég, a halálom, most megint várhatok egy hétig, de nagyon jó volt, egy kics csete-paté igazán kellett. De nagyon remélem, hogy már hamar valóra vállik Bella látomása, jó lenne már ha együtt lennének. szóval szup volt. várom a kövit. Nanita

Emőke írta...

Áááá,Szylu.Függővég,de nagyon jó lett a rész.Kösz érte!Már várom h mi lesz Emmett-el,huhh de megszívja.Hehehe,bár bírtam volna ha Ed bevallja Bellának mit érez.De majd legközelebb,szal várom a folytit!Szia

Névtelen írta...

Nagyon jó kis rész volt:D Emmett jól megkapja..:D Pont az izgalmas résznél abbahagyni..nagyon várom a folytatást!!
Pussz, Bogyoka

คภςรא írta...

áá itt abbahagyni??? lécci siess a folytival :D fantasztikus lett

Szepy írta...

Nagyon jó lett ez a fejezet is! Csak így tovább!
Már nagyon várom a folytatást! =)

Névtelen írta...

Nagyon jóóóó!
cukik voltak :))
Várom nagyon a kövit!
pussz

Névtelen írta...

Szia!

Végre. Itt vagyok és jelentem,hogy elolvastam a 25.fejezetet.
Kicsit olyan szeret-nem szeret játék az egész,olyan kellesz-de nem is,hozzád érnék-de még sem.
Valahogy érzem azt a dolgot,ami ebből az egészből átjön.
A kusza érzelmeket,amik lassan-de biztosan-kezdenek átalakulni,szerelemmé.

Ezért szeretem annyira ezt a történetet.

Egyébként már írtam neked többször,csak nem ezen a néven,de most úgy döntöttem itt is felavatom a Bella1213 nevet =)

Azért azt tudnod kell,hogy nálam benne vagy a top 5 legjobb írásai között.
Köszi,hogy olvashatlak.

Puszi: Bella1213

mesi1618 írta...

Szijóka!
Ez a feji is nagoyn jó lett, már igazán jöhetne a friss. Telhetetlen a nép. :)
Pusz

Chanel írta...

Szija!
Ez nagyon jó lett! Már nagyon várom a folytatást!
puszy Chanel

Névtelen írta...

Szia.
Tök király lett, mint mindig.
Várom a frisst. :)
pussz.

Névtelen írta...

Szia! nagyon jó lett..
siess a kövi fejivel:D:D

Névtelen írta...

sziia!!
nagyon jó lett!! bárcsak összejönnének! (csillogószemekkelnéz)
tök jól írtad le a "harcot" :):)
várom a folytit, siess vele ;)
puszi
miszosz

Névtelen írta...

Szia! szuper mint mindig :)
Úgy várom má hogy összejöjjenek..ugye összefognak?
Siess a kövivel! :D

Miss Moon írta...

Szia!!! Jajj nagyon várom a folytatást, nekem főleg ez tetszik benne h lassan "ismerkednek" meg!!Tudom h most sok mindenki leharapja a fejem de sztem még ezzel lehet "húzni" a dolgot!Nagyon tetszik! Grat hozzá! Pussz

Névtelen írta...

Hát én nem szoktam komizni, de új fejiért még ezt is vállalom. tökre jó volt, alig várom hogy folytasd. ugye hamarosan összejönnek. légyszi...!!!??? Jó lenne ha már szombat lenne. Várom az újat. T.

virág írta...

Basszus vágjatok jól fejbe!!!! Alig várom mindig az új részeket, egész este a gép előtt lógok, erre most veszem észre, hogy még egy sort sem írtam. Millió bocsika!!!!
Na persze mit is lehetne írni... megint fantasztikus volt, de ez a függővég, hát...jó tudom én, de akkor is. Irtóra tetszett. Alig várom hogy folytasd.
Ja és nem lehetne végre egy icike-picike puszi, vagy legalább hogy rájöjjenek, hogy úgysem tudnak egymás nélkül lenni, olyan jó lenne már a lamur... Na még szerencse hogy nem mi írjuk a sztorit,(a végén még szétcsöpögne a gép,) hanem te,és te tök izgalmassá teszed nekünk. Na mindegy, zúzok melózni, és különben is "már" szerda van, aztán csüt, aztán péntek, és tá-tám jön a szombat. Hát ez elég tragikus, hogy az éltet végig a héten, h ogy a hétvégén jönnek a friss részek. Kész... Ennyi idősen.... Na pá! Mégegyszer bocsi hogy csak most írtam, majd legközelebb ügyesebb leszek. Na írj nekünk sokat...sokat...sokat....

Névtelen írta...

Wow!
Kíváncsian várom, hogy mi lesz velük! ... hahaha:)

puszi
Lil

Névtelen írta...

Szia!
Nagyon jó lett ez a rész is!
Alig várom, hogy teljesüljön "Bella látomása"! :D

üdv
Ani

Névtelen írta...

ÁÁÁÁ! Ezt nem hiszem el, már csak én hiányoztam "ide"!!! Remélem este lesz frisss!!!!:D

Na, szóval azt hiszem nem tudom felülmúlni a fentieket.... Így csak én is annyit mondhatok, hogy izgulva várom, hogy mi fog történni!!!:)

puszi
by

Évike írta...

tyűha:) nagyon jó lett...Emmett végre megkapja a magáét de a függővég nemjó:( siess a folytatással mert már izgulok h mi lesz:) puszi

Névtelen írta...

szia! tetszik a történet ..várom a folytatást:)

meli

Anna írta...

Szylu, te gonosz nőszemély! Ilyen jó fejit írni? Méghozzá függővéggel? Az ízelítőről ne is beszéljünk! Hogy teheted ezt velünk?????? Alig várom a 26. fejit!!! Tedd fel pénteken please! Nem fogom tudni kivárni a szombatot!!!!!!! Ne légy ilyen gonosz!!!!! Légyszi!!! Pénteken lesz a névnapom a szlovák naptár szerint please!!!!!!!!!!!


Puszi:Anna

Pupi írta...

Szia!

Mindig úgy meghatódom, ha a fejezetet nekem is ajánlod. :) Köszönöm!!! :)

A kismalacos dolog olyan cuki volt. Mikor meg Bella jött a papucsállatkás dologgal olyat nevettem. XD :D

A feji nagyon jó volt. Nagyon-nagyon tetszett.

Pusz
Pupi

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online