Vérvörös alkonyat

Sziasztok!

Még mindig lehet kérni a Vérvörös alkonyatot "PDF" formátumban, ha esetleg valaki még nem tette volna meg, és szeretné! :)
Az e-mail címem oldalt! ;)
Puszmancs

Szylu

2010. január 21., csütörtök

Ízelítő a 24. fejezetből

Sziasztok!

Ezzel a kis ízelítővel kárpótollak Benneteket azért, hogy nem tudtam elkészülni a meglepivel, amit mára szántam (de majd máskor bepótolom).
És itt szeretnék minden kedves most hétvégén felvételizőnek kéz- és lábtörést kívánni! Lélekben Veletek leszek és szorítok! Én is túléltem már, tudom, nagyon para, de egy a lényeg: tessék elolvasni kétszer a kérdést és az első megérzés mindig helyes!
Én meg próbálom hozni a frisst szombat estére, hogy amikor már felépültetek a sokk okozta megrázkódtatások(k)ból, akkor legyen mivel lazítani!
Pusz


"- Elárulnád nekem, mi borított ki annyira, hogy kis híján aprítani való gyújtóst csináltál Emmettből? – kérdezte társalgó hangnemben.
- A pontos megfogalmazás az, hogy kis híján aprítóst csináltam belőled – javítottam ki és ismét mélységes önutálat fogott el.
- Ez az apró tény a beszélgetésünk szempontjából lényegtelen. – Kezeit a fény felé nyújtotta.
- Te nem vagy százas! – mordultam fel és hirtelen felültem. – Apró ténynek nevezed azt, hogy majdnem megöltelek?
A hangnememben bekövetkezett változásra már rám pillantott.
- Te tényleg ennyire naiv vagy, vagy pusztán tetteted? – vonta fel a szemöldökét és nem értettem, hogy mire céloz. – Szerinted én a legelső napon nem akartalak eltenni láb alól?
Rábökött a hasamon húzódó karmolásokra és a karomon lévő harapásnyomra.
- Az más. Te újszülött vagy – keltem a védelmére.
- Nagyon szépen köszönöm – mondta durcásan és haragos pillantást lövellt felém.
Pár másodpercig feszülten méregettük egymást…"

6 megjegyzés:

mesi28 írta...

Jajjjj hát ez nagyon jó lett, és látom, h Eddy fiú szemszöge, aminél jobban csak emmettét szeretemXD asszem nem kell magyaráznom, miértXD
Nagyon nagyon eszméletlenül jó lett már ez a kis részlet is, de én ezen már meg sem lepődök, mer te szentem csak olyat tudsz írniXD
Szval alig várom, h olvashassam a kövit!
puxa
mesi28

Anyíta írta...

egyetértek mesivel, nagyon frankó lesz, Ed szemszög is, áááá nagyon várom már a frisst
pusz

Morgina írta...

Szia
Gina vagyok teljesen felcsigáztál már alig várom hogy olvashassam a következő részt. Én is nagyon szeretem a sztorit Edward szemszögéből olvasni. Remélem ezt az ígéretes fejezetet mielőbb felteszed Üdv. Gina

Névtelen írta...

Sziaa, jajj istenkém.... most ehhez mit mondjak???
ha már az ízelítőtől is így kivagyok...??? ed szemszöge mesés, és imádom az írásod!!!
mikor lesz a friss???oúúúú... egy szó mint szá...nagyon jó lett:D
pusziiii, Lyna :D xxoo

Szylu írta...

Sziasztok!

Látom, hogy mindenki Eddy fiú szemszögéért van oda meg vissza! Na, jó, én is!XD
Köszi, hogy itt is kommenteltetek!XD
Pusz

Anniii írta...

Uh..Hát ez nagyon jó lett!!!Kíváncsi vagyok,mit mond majd Edward Bellának:)
Szintén az EDSZEMSZÖGÉTIMÁDÓK-hoz tartozom :P

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online