Vérvörös alkonyat

Sziasztok!

Még mindig lehet kérni a Vérvörös alkonyatot "PDF" formátumban, ha esetleg valaki még nem tette volna meg, és szeretné! :)
Az e-mail címem oldalt! ;)
Puszmancs

Szylu

2010. január 23., szombat

Vérvörös alkonyat - 24. fejezet

A tisztáson

Sziasztok! A kövi fejit minden ma felvételizőnek/felvételizettnek ajánlom, hogy kikapcsoljanak!
És persze annak a személynek, aki a "tünpír" szó ihletője volt. Az illető úgyis tudja, hogy róla van szó!XD
Jah, és a kifejezés le lett védetve, szal csak az engedélyemmel tessék használni, ha esetleg valaki szeretné kölcsönvenni!XD
És remélem, hogy nem nagy kérés, de most is szeretnék 40 vagy esetleg 50 kritikát kapni, mert annyira jó volt olvasni őket!XD A kis tellhetetlen!XD
Pusz

(Edward szemszöge)

Sötétség.
Mindenütt sötétség, düh és harag.
Testem minden porcikája reszketett a felgyülemlett feszültségtől.
Agyam egy parányi része tiltakozott az ellen, hogy ujjaimat a vámpír nyakára kulcsoljam és jobb kezemet ütésre emeljem. Ez a kis rész tudta, hogy ez nem én vagyok és minden mozdulatom erkölcstelen, bűnös és undorító. A szörnyeteg viszont ujjongott, hogy ismételten kiszabadult. Felemésztette az egész lényemet, és uralma alá hajtotta gondolataimat és akaratomat.
Pusztítani akartam, eltörölni a Föld színéről azokat, akik korlátozni akarják szabadságomat, börtönbe zárni azt az ösztönszerű teremtményt, aki bennem lakozott.
A szunnyadó gyilkost egyszer már visszazártam ketrecébe és most tudta, hogyan kerülheti el az újbóli leláncoltatást. Szép lassan visszaszorította azt a parányi részt is bennem, ami még némi józanságra törekedhetett volna.
Ujjaim még szorosabban feszültek rá a márványos nyakra, ahogyan kihunyt a tiszta fény bennem.
Még mielőtt teljesen kiszabadult belőlem a szörnyeteg és vérért ordított volna, egy halvány reménysugár kúszott be félig tébolyult elmémbe, és egy angyal könyörgő hangján szólalt meg:
- Edward, kérlek!
Ez volt az a hang, amiért bármit megtettem volna. Ami egyszerre vonzott magához és taszított magától. Bella hangja, ami most könyörgött.
Pár pillanatig még nem hittem el, hogy valóban ő kérlelt – félőrült agyam gyönyörű hallucinációjának képzeltem őt –, de aztán a fény szétáradt bennem és kiűzte a sötétséget. A szörnyeteg visítva rohant lényem legmélyére és önként zárta magára börtönének ajtaját.
Minden kitisztult.
Az arcomon éreztem egy bársonyos kéz érintését és a leggyönyörűbb szempár nézett fel rám, amit valaha láttam.
Szorításom lazult, ahogy rájöttem, hogy nem Emmett – Emmett? –, hanem Bella fekszik alattam és vele készültem végezni.
A dühöt és a haragot hirtelen váltotta fel a döbbenet.
- Bella? – kérdeztem és elengedtem kecses nyakát, de tovább nem tudtam mozdulni, mert még mindig le voltam blokkolva.
Bella a nyakához kapott azzal a kezével, amit eddig az arcomra csúsztatva tartott és sípolva vett levegőt, hogy újra beszélni tudjon.
Újra? De hát az előbb még tisztán hallottam szájából azt a két szót, ami visszarántott a józanság földjére.
- Hallottad! – súgta és szaporán vette a levegőt.
- Tessék? – Még mindig úgy éreztem magam, mint aki most ébredt fel egy rémálomból és kissé kótyagos.
- Hallottad a gondolatomat!
Szemeim ugyanolyan tágra nyíltak, mint az övéi, és ha ember lettem volna biztos, hogy elkap a hányinger. Nem, az lehetetlen! Biztos csak képzelődöm!
Még be sem fejezhettem a magam győzködését, mert Alice furakodott be elmémbe és visszajátszotta az egész jelenetet, ami nekem teljesen kiesett. Az eleje és a vége még megvolt, de a közepére a homály áthatolhatatlan leple borult.
Hátborzongató volt így látni a dolgokat! Egy ideig még tűrtem, de amikor az a rész jött, hogy leterítettem Bellát, elszakadt a cérna.
- Elég! – üvöltöttem, mire Alice összerezzent és gondolatai elfolytak, Bella pedig lehunyta a szemét.
Felpattantam és bevetettem magam az éjsötét erdő fái közé. Csak rohantam és nem akartam semmi mást, csak felejteni és eltörölni az előbb lezajlott eseményeket. Miért velem történnek meg ilyen dolgok? Miért nem tudok magamon uralkodni, amikor szóba kerül Bella? Mi volt az a fura érzés, ami átcikázott rajtam, amikor Emmett megemlítette a nevét? Nem is a nevét, csak a személyére utalt, de már az is ilyen hatással volt rám…
Léptek zaját hallottam magam mögött. Remek! Most aztán főleg nem vágytam Alice pátyolgatására, ezért ingerülten hátraszóltam:
- Tűnj el! – sziszegtem a fogaim között és lassítottam lépteimen, mert elértem a kedvenc tisztásom közelébe.
- Oké! És teleportálással vagy szublimálással oldjam meg a feladatot? – kérdezte Bella, és mellém érve ő is sétálni kezdett. – Már azt hittem, hogy kilométerhiánnyal küzdesz, és Vancouverig meg sem állsz!
Hogy tud azok után viccelődni, ami történt?!
- Jobb lesz, ha visszamész! – motyogtam és nem néztem kutató szemeibe.
- Miért? – kérdezett vissza, és szomorúságot véltem érezni a hangján. Szomorú?
- Azért, mert jelen pillanatban eléggé labilis idegállapotban vagyok – fordultam vele szembe és nem tehettem róla, de hangomból sütött a düh. Nem rá voltam dühös, hiszen hogy is haragudhatna bárki egy ilyen angyalra? Magamra voltam dühös. – És félő, hogy megöllek!
Szempillája egy pillanatra megrebbent, de dacosan állta a tekintetemet.
- Tudtommal azt már két hónappal ezelőtt megtetted – suttogta. – Elméletileg.
- Köszönöm, hogy ezt a hibámat is az orrom alá dörgölted! – vágtam a fejéhez és mielőtt még továbbindulhattam volna, elkapta a karom.
Kérlelőn nézett a szemeimbe, és féltem, hogy gyenge leszek. Most nem szabad annak lennem.
- Mit akarsz? – kérdeztem durván, hogy elüldözzem magam mellől. – Ennyi nem volt éppen elég?
- Hibának tartod azt, hogy átváltoztattál? – remeget meg a hangja, és úgy húzta vissza karomról a kezét, mintha tüzes vasat nyomtak volna hozzá. – Hogy most az vagyok, ami? Az lenne jobb, ha inkább halott lennék?
- Én… - Megdöbbentem. Kétségbeejtő beszélgetésünk ilyen fordulatára nem számítottam. – Nem. Dehogy… Én nem ezt mondtam… Vagy hát nem úgy értettem. – Aztán egyszer csak kifakadtam. – A francba, Bella, neked még mindig embernek kéne lenned! Ha én nem vagyok ennyire gyönge és esendő, mindez meg sem történik! Egy szörnyeteg vagyok! Emmettnek igaza volt!
- Nem! – vágta rá azonnal és tekintete felizzott. – Ha tényleg szörnyeteg lennél, akkor most nem viaskodnál a lelkiismereteddel. A gyengeség és az esendőség az emberi lények legmélyéről jövő tulajdonságai. Néha annak kell lennünk, hogy bekövetkezzenek bizonyos dolgok – utalt valamire rejtélyesen, de már meg sem próbáltam megfejteni őt, mert az csak egy újabb „fejfájást” okozott volna nekem.
Inkább másik két szón töprengtem el, ami felhívta magára a figyelmemet.
- Bella, meg kell értened valamit. Azért, amik vagyunk, hatalmas árat kellett fizetnünk. A halhatatlanságot nem adják csak úgy oda ajándékba. A lelkünkkel és az emberi mivoltunkkal fizettünk azért, hogy az örökkévalóság a miénk legyen. Ez hatalmas ár, és elhiheted, hogy egyikünk sem maga választotta ezt a létezési formát.
Figyelmesen fürkészte az arcomat, de mintha nem lett volna teljesen itt.
- Bella? – szólítottam meg.
- Mit értettél az alatt, hogy „Emmettnek igaza volt”? – kérdezte.
Pompás! Én itt éppen kiselőadást tartok neki arról, hogy lelketlen gyilkosok vagyunk, ő meg fennakad ilyen apró kijelentéseken.
- Nem érdekes – sóhajtottam és megfordulva kiléptem a tisztásra.
Március vége felé járt az idő, így a kora tavaszi virágok már bontogatták szirmaikat. Az idő ismét irreálisan gyorsan telt el, ezért lehetett az, hogy a nap első sugarai áttörték a fák lombkoronáit, és halvány vászonlepedővel burkolták be a tisztást. Alice-nek igaza volt: tényleg szép idő lesz ma.
Átcsörtettem a réten és a közepén hanyatt vágtam magam. Csak egy picit akartam gondolkodni… Vagy nem is! Inkább csak lenni és semmit nem csinálni.
- Úgy látom, a kedvenc szófordulataid közé tartozik ez a mondat – mondta és megállt felettem.
- Aham – motyogtam. – Te meg úgy látom, hogy kezdesz hasonlítani Alice-re!
- Miért is? – érdeklődött és kecsesen leült a fűbe, alig néhány centire tőlem.
- Kicsi vagy, és néha roppant idegesítő! – adtam meg a választ, de azt persze elhallgattam, hogy engem az örökkévalóságig idegesíthetne…
Megvonta a vállát, de egy finom kis mosoly felvillant ajkain. Lehunyta a szemét és az arcát a napfény felé fordította.
- Elárulnád nekem, mi borított ki annyira, hogy kis híján aprítani való gyújtóst csináltál Emmettből? – kérdezte társalgó hangnemben.
- A pontos megfogalmazás az, hogy kis híján aprítóst csináltam belőled – javítottam ki és ismét mélységes önutálat fogott el.
- Ez az apró tény a beszélgetésünk szempontjából lényegtelen. – Kezeit a fény felé nyújtotta.
- Te nem vagy százas! – mordultam fel és hirtelen felültem. – Apró ténynek nevezed azt, hogy majdnem megöltelek?
A hangnememben bekövetkezett változásra már rám pillantott.
- Te tényleg ennyire naiv vagy, vagy pusztán tetteted? – vonta fel a szemöldökét és nem értettem, hogy mire céloz. – Szerinted én a legelső napon nem akartalak eltenni láb alól?
Rábökött a hasamon húzódó karmolásokra és a karomon lévő harapásnyomra.
- Az más. Te újszülött vagy – keltem a védelmére.
- Nagyon szépen köszönöm – mondta durcásan és haragos pillantást lövellt felém.
Pár másodpercig feszülten méregettük egymást, majd egyszerre tört ki belőlünk a kacaj. Teli torokból nevettünk az egész helyzetünk képtelenségén és egyfajta megnyugvás kúszott végig testemen és elmémen. Úgy éreztem, hogy az Emmettel való harc a régi időkbe veszett, vagy talán meg sem történt.
Mintha a természet is a megnyugvásomat akarta volna elmélyíteni, a napsugarak erősen átsütöttek a felhőkön és ragyogó folyékony arany színnel vonták be a rétet, Gyönyörű jelenségnek számított volna a tisztás, ha nem törpül el a mellettem ülő lány szépsége mellett.
Bella bőre, mint megannyi gyémánt, amik vöröses-arany árnyalatban tündökölnek, verte vissza a sugarakat. Sötétbarna tincseibe sötétvörös szín lopódzott és finoman meglebbent a könnyű fuvallatban. Tekintete az enyémbe fúródott és perzselő csillogással telt meg. Ajkai mosolyra nyíltak és csábítottak, hogy közelebb hajoljak hozzájuk.
- Nos? – kérdezte.
- Öhm… mit… mi… tessék? – kapkodtam levegő után.
- Elmondod, hogy mivel bőszített fel Emmett, vagy sem? – Mágikus pillantását egy másodpercre sem vette le rólam, én meg nagyot nyeltem.
Most mi a francot csináljak? – tanakodtam magamban, és elképzeltem a lehetőségeimet, amik nem voltak igazán kecsegtetőek. A legoptimálisabbat kiválasztottam és felkészültem mindenre. És persze feltettem a Bellánál szokásossá vált kérdést: Vajon hogy fog reagálni?


U.i.: Itt teszem közzé, hogy aki kedvet érez hozzá, az nyugodtan elkészítheti az oldal általa megálmodott fejlécét, és a legjobb(ak) fogják díszíteni a blogot bizonyos ideig! Ötleteket az oldalon megtalálható mailcímre várok! Hajrá!

41 megjegyzés:

D. írta...

Állati, mást nem tudok mondani! Folytit!

Dorka írta...

Észveszelytően jóóó lett :D
Gratula :D

virág írta...

hú lehet, hogy én vagyok az első, már sokszor felnéztem az oldaladra és végre van friss. szuper volt megint, nagyon tetszett, alig várom hogy folytasd, kb egyfolytában tudnám olvasni (ja nem is vagyok telhetetlen). egyre izgatottabban várom mikor vallják be egymásnak az érzéseiket. szuper. siess a kövivel légyszi

AmyC írta...

Nagyon szuper lett! De ez az ördögi kör... olyan szívesen olvasnám egyben az egész történetet egy könyvben és várnám a második kötetet (remélem lesz olyan :D), de közben itt van ez a kíváncsiság... már megőrülök az ízelítőtől aztán egy ilyen fejezet után... vajon mi fog történni, és mikor válik valóra Bella 'látomása'? Huh... iszonyat. :D (ja és könyveim/füzeteim összes oldalán ott díszeleg: Vérvörös Alkonyat by Szylu [így vezetem le a várakozással járó feszültséget]; az osztálykársaim meg néznek, hogy ez meg mit művel? :D
Bocsi, hogy ilyen marhaságokkal tömöm tele ezt a kommentet, de... muszáj volt ezt leírnom. :D

Névtelen írta...

Ez annyira tetszett..hogy csak na! ..de itt abbahagyni..na mindegy..most az egyszer nem harapok, de csak azért, hogy hozd a kövit:P:PxDxD nagyon nagyonjó lett..nagyon várom a kövit tényleg:D:D:D:D:D
Sztem most megfogja csókolni...annyira jó lenne..:D:D:D már el is képzeltem:D:D
uhuhuh...na hamar komizzon mindenki és várom a folytit:D:D
Pusz:)

Csenci írta...

Szylu, megint alkottál. Annyira tehetségesen írsz, és annyira ki bírsz akasztani a függővégeiddel, hogy az eszméletlen. xD
Gratula, mint mindig! (: Puszi.

Névtelen írta...

szia!
ááh megint az őrületbe kergetsz ezekkel a gonosz függővégekkel! :D mehetek idegsebészetre..xD
hát ahogy ismerlek..vagyis ahogy szeretd húzni a dolgokat..Ed nem azt fogja elmondani amit igazából érez..XD sztem..:D
énis várom már azt a látomást..XD vagyis az esős időt..:D mert ott épp az volt..:D itt meg napos szóval bizt.nem most lesz =/
és szegény Bella még mindig azthiszi h Ednek Tanya a párja...XD (ez csak eszembe jutott..:D )
nah szóval nagyon várom a kövit! kérünk majd egy kis ízelítőt is! :D
pusz
Dorszíí

Lulu írta...

Szia Szylu !!
ez nagyon-nagyon jó lett teljesen kikapcsolt, elterelte a figyelmemet a felvételi miatt mert okés már túl vagyok rajta de az eredményét még nem tudom ... úgyhogy köszi nagyon várom a folytit xD puszi Lulu

Névtelen írta...

Nagyon jó rész volt:D Szerintem most már itt az ideje az első csóknak :) Gyorsan, legyen folytatás :) Bogyoka

Netti írta...

Szia! Ez nagyon jó volt! Annyira jól írsz! De ezek a függővégek... Kiakasztasz!!!!!! :) Siess a folytival mert belebolondulok a várakozásba és én meg mehetek a diliházba ahol nincsen net és nem tudom olvasni a frisseidet! Boccs egy kissé elkalandoztam...:P Várom a kövi fejit, tényleg siess kérlek!!! Puszi: Lettina

Klajcsiií írta...

szia! ááhhá ez nagyon tetszett:)
és óóó itt abbahagyni :( nagyon várom a köviit:) remélem minél hamarabb lesz :D
puszii

szannika írta...

Szia!
Ez... ez, ez nem ér! Mit akar tenni Edward?
Tippelhetek? Sztem meg akarja csókolni Bellát. Na jó ez nem tipp, hanem ezt szeretném! Olyan jó lenne,h végre összejönnének! XD
Jó lett ez a feji is!
pusz

Polly írta...

nagyon jó lett:)
de mit akar edward mit mondott emmett?áh..itt abbahagyni és mit fog Bella reagálni?:D
remélem hamar kiderül:)és összejönnek hamarosan:D

Puszi

Cherry írta...

Te ezt most komolyan gondoltad?!?
Mi az, hogy itt abbahagyod?!? Wáááh, megőrülök!!
Mellesleg nagyon hiperszuperhűdekirály fejezet lett! *-*
Csak így tovább! :D
xoxo,
Cherry

Unknown írta...

Szia!
Eszméletlen jó lett!!!
Mikor jön már össze Bella és Edward?
Türelmetlenül várom a folytatást.

Névtelen írta...

Szia Szylu!
Mélységes elnézésedet kértem, hogy csak most vetődtem erre, de mentségemre váljon, nekem is van egy öcsém...
A fejezet pedig csodálatosan fantasztikus lett!
(De már megint a legjobb résznél sikerült abbahagynod)
Várom a következőt!
Luca

Eni írta...

Hali!
Jaj, hát az eleje... Gyönyörű és Edwardos lett :D Imádtam.
És hogy Bella Alice2 lett XD Aranyos
Marha kivi vagyok már, hogy mit mondott Emmett, amin Edward ennyire kiakadt :/ ÁÁ
Nagyon imádlak Szylu!
Alig várom a FRISST!
Pux

Anett írta...

Ez tényleg nagyon jó lett! Remélem lassan rájönnek, hogy ők összetartoznak...:)
Várom a kövit! :)

Névtelen írta...

Szia!

Már megint fantasztikusat alkottál!
Kíváncsi vagyok, hogy Edward őszinte lesz-e.
Remélem hamar folytatod! Csak így tovább!
Üdv: Kriszta

Névtelen írta...

Szia!

Hát ez a történet hihetetlenül jó. Már nagyon kíváncsi vok a folytatásra!!
Hali:Is

Névtelen írta...

CSÓKOT!CSÓKOT!CSÓKOT!CSÓKOT!CSÓKOT!CSÓKOT!CSÓKOT!

คภςรא írta...

mért itt hagytad abba:D nagyon nagyon fóó let alig várom a folytit:D

Névtelen írta...

IStenem, Szylu!!!
Ez fájt... nagyon fájt... tudod Te, hogy milyen kegyetlen vagy???
Nemhiszem... ilyen függővéget...
de amúgy fantasztikus lett a feji, majd bealéltam... ahogy Edward elkalandozott és nem bírt válaszolni xD
és végre kiderül, hogy miért dühödött fel ennyire...
Szannikával és Lettinával egyfolytában ezen tanakodtunk, és örültünk, hogy végre kiderül, de nem...:(
na deakkor várjuk hamar a frisst!!!xDxDxD
sok-sok puszi, Lyna:)

Szandy^-^ írta...

Áhh itt abbahagyni!?O.O
Folytasd gyorsan mert nagyon jó volt!:D

Névtelen írta...

Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mit mondott Em, és hogy Ed mit fog válaszolni!!!:D
Várom a kövit!!!!!!!?????????

puszi
Ani

zsóka írta...

Nagyon jó lett. Gratulálok. remélem a köviben végre elcsattan egy csók is köztük. várom a folytatást.

Anyíta írta...

szia
ez is nagyon tuti lett, szegény Edward egyre jobban kikészül Bella közeli jelenlététől :D xD
Nem fogja szegény sokáig bírni :)
nagyon várom már a folytit
pusz

Emőke írta...

Baromi jó rész lett,nagyon kíváncsi vagyok Bella reakciójára h Ed elmondja neki,amit Emmett mondott neki.Na ezt aztán jól leírtam XDXD.Szal várom a folytit és köszi a részt!

Névtelen írta...

Hihetetlen jó lett már megint :))
Kíváncsi vagyok meddig bírják még tartani a távolságot egymástól..:P
Imádom ahogy írsz a töri pedig fenomenális!!
Nagyonnagyonnagyon várom a kövit!
pussz

Névtelen írta...

Hali!
Isteni történet!
Így tovább!!!!!
Adél

Névtelen írta...

sziia!
nagyon jóó lett!!
kiváncsi vagyok a válaszra:):) olyan igazi emmettes lesz gondolom... :P ő és a perverz fantáziája P:
kövit.kövit.kövit. :D
puszii miszosz

Névtelen írta...

Szia!
Nagyon jó volt! De sajna még mindig nem tudtam meg részben, hogy mi miatt lett ennyire mérges Edward. Szerencsére annyi kiderült, hogy azért, mert Emett mondott valamit Bellával kapcsolatban. Szóval kíváncsian várom a következő részt!
Puszi: Sipi

mesi28 írta...

Szió!
Síelésből hazaérve azonnal ide jöttem, és nem csalódtam benned (bár mikor szoktam?) zseniális feji lett, az én oldalam is naon fúrja a kíváncsiság, h mit gondolt Em.XD
És ezek a beszólások benne!!!Hozod a formád. Teleportálás, meg szublimálás...áááá naon ott volt!Zseni vagy, mindig mondtam!Egy őrült gonosz szadista zseni, akit imádok!!!XD
Pusz
Mesi28

Névtelen írta...

Már megint függővég!
Komolyan...Ah! Na mindegy:)
Szerintem írtóra jó lett:)
Már nagyon várom a kövit! Kíváncsi vagyok mit mond Edward:)

Zümi... írta...

Vááá...Csak most jutottam gép közelbe és van friss...*-*
És itt abbahagyni?:O
Hogy tehetted?!:D
Várom a következő felyit!
Sok ihletet!
Puszi

kinguci írta...

Szia! Ez nagyon jó volt! Annyira jól írsz!

Névtelen írta...

Szia!
Mint mindig most is szuper volt a fejezet és alig várom , hogy a következőt olvashassam!!
Nagyon kiváncsi vagyok hogy mit mond majd Edward Bellanak.Vajon az igazat vagy füllenteni fog?Szóval izgalommal várom a folytatást!!!

Névtelen írta...

:)
mint mindig mostis állati volt

Névtelen írta...

Bocsi de tegnap értem haza, és csak most olvastalak.Nagyon jó, de mikor vallják már meg egymásnak hogy mit éreznek, remélem Edward végre fel meri vállalni az érzéseit, aztán rájönnek, hogy Bella is ugyanezt érzi és minden happy... na meg ahogy én elképzelem, mert szerintem te még fogsz csavarni egy kicsit a történeten. De nagyon tetszik, siess a következővel. Egyre jobban tetszik, és nem akarom megint elolvasni az elejétől, hanem úgy gondoltam majd akkor amikor teljesen vége lesz. NAnita

Névtelen írta...

oh,már megint én írom a 40.-ik kritikát..:D milyen szerencsés vok..xD vagy gonosz?:D igaz az előzőnél az 50.-ik voltam nah de az m1..:D
igen siess a kövivel,és rem már ma,vagy esetleg hnap fel tudod rakni.:D vagy ha nem is akkor egy kis ízelítőt..:D
Dorszíí

Pupi írta...

Szia!
Jupííí Ed szemszög.
Olyan aranyosak ők ketten. Egyszerűen zabálnivalók.
Csak ismételni tudom magam, hogy eszmélet jó lett a fejezet.
Puszillak
Pupi

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online