Vérvörös alkonyat

Sziasztok!

Még mindig lehet kérni a Vérvörös alkonyatot "PDF" formátumban, ha esetleg valaki még nem tette volna meg, és szeretné! :)
Az e-mail címem oldalt! ;)
Puszmancs

Szylu

2010. január 28., csütörtök

Ízelítő a 25. fejezetből

Sziasztok!

De csak azért, mert szeretlek Benneteket, és hogy ne törjön ki a forradalom a chatszobában!XD Bár, mondjuk lehet, hogy ezután az ízelítő után meglincseltek, de nem akartam olyan részt betenni, ami...:P
Pusz

"A csend szinte megült a levegőben. Arra számítottam, hogy Bella majd megpróbálja elterelni a figyelmemet, próbál meggyőzni, hogy Emmettnek nincs igaza, vagy bármilyen más módon elkergeti nyomasztó gondolataimat. Megint tévedtem.
Neszezésre lettem figyelmes. Hátrafordulva megláttam, hogy Bella felkelt és megindult a ház felé.
- Most meg hova mész? – kérdeztem megzavarodva.
Az előbb öntöttem ki neki a „lelkemet”, erre itt hagy. Jó, lehet, hogy nyavalygós kisgyereknek hisz, aki rögtön az anyukája szoknyája alá bújik, ha dörög az ég, de azért így lelépni?!
Bella hangjából csak úgy sütött a düh, amikor megszólalt:
- Megyek, és befejezem azt, amit te elkezdtél – mondta és eltűnt a hajnali erdő ébredező fái között."

8 megjegyzés:

cincy írta...

Szia! Hát én eddig egy csendes olvasód voltam. De most ideje megszólalnom. Ez valami eszméletlenül jó lett! Csak az a gond, hogy nyelvvizsgára készülök és mikor ilyen helyeken hagyod abba képtelenség normálisan készüni! De azért szeretem a sztorid! :D

Rosalie írta...

Szija:)
nem hiszem el hogy ááááááááááá:)
bocsi nem tudok most normálisan irni mert nagyon jó rész lett:)hihi:9
várom az egész történetet:)
puszi,Rosalie

mesi28 írta...

AZT A MINDENIT SZYLU, HA ÉN EGYSZER ELKAPLAK!!!
HOGY TEHETED EZT VELEM TE ŐRÜLT SZADISTA IMÁDNIVALÓ ZSENI!!!ÁÁÁÁÁÁÁ TE GONOSZ GALÁD ALATTOMOS NŐSZEMÉLY TE TE TE!!!A SÍRBA AKARSZ VINNI???Mondjuk amennyit cseszegetlek megérteném, de ez azér mégis sok(K)!!!!
Eszméletlen szerencséd, h nem vagy 10 km-es körzetben te csaj!!!ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
Vérengzek!!!!Ki fogok nyírni vkit!!!Most kb úgy érzem magam, mint Eddy fiú a múltkor!!!
na pápá....ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
jelenleg vérre szomjazó mesi28
vagy inkább teljes fejire szomjazó...ÁÁÁ

Névtelen írta...

bunyó! bunyó! bunyó!
Emmett vs Bella!
yeaaah :D
bunyó!bunyó!bunyó!
rem Ed nem állítja meg vagy 3-mas bunyó!xD
nah elvoltam..:D
Dorszíí

Szandy^-^ írta...

ÁÁÁÁÁÁ
Mikor jön az egész?:O
Már nagyon várom!
Az őlüretbe kergetsz!xD

Anyíta írta...

lincselés???? jól látod :)
de most komolyan :)
ezek után alig lehet kivárni a frisst...
:)

Névtelen írta...

mikor mikor mikor mikor mikor mikor mikor mikor mikor mikor mikor mikor mikor mikor mikor mikor mikor mikor mikor mikor mikor
lesz fönn friss??????????

Eni írta...

...
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!
de.. hé... mé? mi? hogy? mit????
NEE!!!
Csak Emmettet ne bántsátok - csak a kicsit ne!!!!
HÁJÁJÁJÁJ!

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online