Vérvörös alkonyat

Sziasztok!

Még mindig lehet kérni a Vérvörös alkonyatot "PDF" formátumban, ha esetleg valaki még nem tette volna meg, és szeretné! :)
Az e-mail címem oldalt! ;)
Puszmancs

Szylu

2011. július 26., kedd

Before the Dawn - 14. fejezet

Sziasztok!

Meghoztam a következő fejezetet, amiben kiderül, hogy... Na, sok minden derül ki, szóval most nem részletezném. Majd kiderül a fejezetből.
És egy ajánlatom lenne a Számotokra: mivel úgy látom, hogy mostanában kicsit megcsappant a kommentek száma, ezért arra gondoltam, hogy most, ha elérem a 20 kommentet (ami szerintem nem lenne nagy kérés 345 rendszeres olvasóval, de szóljatok, ha tévedésben élek!), akkor azonnal felteszem a következő fejezetet, nem várok vele egy hetet. Na, mit szóltok az ajánlatomra? :)
Jó olvasást! :D
Puszmancs
Szylu

14. fejezet

Vadidegen… vagy mégsem?

„Halálos élet

Senkitől sem kérted

Nincs kire nézned

Nincs segítség

Aki a bánatnak örül

Rajtad nem könyörül

Fájdalmadat

Tűrni kell még”

(Ákos: Áldozz fel)

(Casey szemszöge)

Eszeveszetten rohantam végig a folyosókon és nem győztem bocsánatot kérni a véletlenül feltaszított vámpíroktól. Nem tehettem róla, folyton útban voltak, nekem meg sietős volt a dolgom. S ami a legszebb, ilyenkor jön létre a lazaceffektus: az árral szemben kell úsznom, mert mindenki felém tart. Vagy ez hiba a mátrixban? Oké, mai filozófiaóra lezárva, lépjünk tovább.

Befordultam a sarkon és megláttam azt az illetőt, akit kerestem. Felsóhajtottam, de a lendületemből csak akkor vettem vissza, amikor lefékeztem egyenesen a Jasperrel beszélgető Alice orra előtt.

- Szia, Casey! – csicseregte vidáman.

- Segítened kell! – hadartam és ha ember lettem volna tuti, hogy az oldalamat fogom a futás miatt.

- Igen? – kérdezte és megemelte ez egyik szemöldökét. – És miben?

- Kell egy látomás – vázoltam gyorsan a helyzetet. – Tudnom kell, hogy kicsoda ő, mert addig nem tudok aludni, amíg meg nem tudom…

- Ácsi, ácsi, kislány! – vágott közbe Jasper, de a szája szegletében mosoly bujkált. – Nyugodj meg, mert ez az érzelmi többlettúltengés nem tesz jót sem nekem, sem neked. Vegyél egy nagy levegőt és mondd el, hogy mi bánt!

Vettem egy nagy levegőt, ahogyan az érzelmi jós tanácsolta, majd belekezdtem.

- Szóval, az előbb összefutottam a folyosón egy sráccal – hadartam. – Mit srác, egy félisten volt a csávó és Alice, ha látnád…

Jasper halkan köhécselt és voltam olyan kedves, vettem a célzást.

- Tehát, összefutottam ezzel a sráccal, és csevegtünk egy kicsit – cenzúráztam ügyesen azt a részt, amiben a csődöt mondott képességem szerepelt. – Majd volt olyan aranyos, és se szó, se beszéd ott hagyott! Érted, Alice? Képes volt, és csak úgy elsétált az egyik haverjával! És még a nevét sem tudom!

Alice elmosolyodott a lelkesedésemen és megcsóválta a fejét. Jasper csak állt és mindent bevetett, hogy kicsit lenyomja a hangulatomat, de most egy atombomba sem tudott volna megállítani.

- És most azt szeretnéd, ha segítenék neked kideríteni, hogy ki volt az a rejtélyes idegen? – tapintott rá a lényegre Alice.

- Tulajdonképpen egy látomás is elég lenne, abból már ki tudnék indulni – töprengtem és a hajammal babráltam, hogy lefoglaljam magam.

- Rendben, de ahhoz tudnom kéne legalább, hogy kire összepontosítsak – magyarázta Alice. – Lennél olyan kedves, és elmondanád, hogy nézett ki ez a szívtipró?

- De ha kérhetem a cenzúrázott változatot add elő! – szólt közbe Jasper, miközben átkarolta a barátnőjét.

Összeszedtem a gondolataimat, hogy mindennél jobban el tudjam mondani a jósnőnek, kivel is találkoztam. Ez persze egyszerűnek hangzik így, elsőre, de ha jobban belegondol az ember – vámpír! – már nem is annyira kis dolog. Hogyan írsz le egy embert három vagy négy mondatban úgy, hogy az elég kiindulópont legyen egy látomáshoz? A tízmilliós kérdés…

- Magas, izmos, sötétbarna, szinte már fekete haja van. Vámpírosan sápadt, de azért még így is jól látszik, hogy világosbarna bőre van és a szeme színét nem tudom megmondani, mert éppen fekete volt.

- Körülbelül két méter magas lehet és széles vállú? – kérdezte Jasper apró mosollyal az ajkán. – És csődöt mondott a képességed vele szemben?

- Igen, igen – bólogattam, majd észbe kaptam. – De ezt honnan tudod?

- Pontosan, Jazz, honnan is tudod? – tudakolta most már Alice is, és csípőre tette a kezét.

A Jazznek nevezett egyén apró mosolya rejtélyes mosollyá terebélyesedett, majd sarkon fordult és intett a kezével, hogy kövessük. Odasétált a közelben ácsorgó egyik Volturi testőrhöz és olyan halkan hadart neki valamit, hogy még mi sem hallottuk. A válasz egy komplett útbaigazítás volt, és már rohantunk is tovább.

Két emelet és több tucat folyosó volt mögöttünk, amikor Alice úgy döntött, hogy ő nem fog csak úgy loholni élete párja után, ha nem ad konkrét magyarázatot arra, mi a fenéért kell a fél épületen átvonszolnia minket.

- Erre a válaszom körülbelül tíz méterre van – játszotta a titokzatos macsót Jasper, de ennyi elég volt, hogy felkeljünk a lépcsőről – na, nem mintha elfáradtunk volna, pusztán a tiltakozásunkat fejeztük ki így – és vele tartsunk.

Szöszke vezetőnk megállt az egyik ajtónál és minden kertelés nélkül bekopogott.

Pár pillanattal később nyílt az ajtó és egy, már ismerősnek számító barna fej jelent meg.

- Jasper Whitlock őrnagy! – kiáltotta Mr. Keresztülszáguldok Rajtad, Majd Finoman Faképnél Hagylak és sarkig tárva a bejáratot kiugrott a folyosóra, hogy férfias ölelésben részesítse Mr. Whitlockot.

- Na, de őrmester, mire véljem ezt a viselkedést? – kérdezte játékosan Jasper, de azért visszaölelt.

Két másodperc múlva mindketten haptákba vágták magukat és jobb kezüket a homlokukhoz emelve tisztelegtek egymás előtt. Egymásra nézünk Alice-szel és szinte látni véltem a feje felett a kérdőjeleket, de ezzel nem volt egyedül. Egyszerűen nem tudtam elhinni, hogy Jasper és Helló Szépfiú ismerik egymást. És úgy nézett ki, hogy nagyon is jól. A franc esne beléd, Jasper!

Bár, lehet, hogy ezt még az előnyömre tudom fordítani…

- Jó, hogy látlak, Jasper! – mondta gázolóm, amint abbahagyták a bohóckodást és végre hajlandóak voltak emberien viselkedni.

- Tényleg rég volt, amikor utoljára találkoztunk – helyeselt Jasper, és méltóztatott rólunk is tudomást venni. – Majdnem el is feledkeztem a jó modorról. Bemutatom Alice Cullent, a feleségemet, és Casey…

- Crawford – segítettem ki mintegy mellékesen, és lazának tűnve, de nagyon is odafigyeltem a dolgokra.

- Miss Crawfordot, egy újdonsült, de nagyon kedves barátunkat. Lányok, ő itt William Hayes őrmester, akivel együtt harcoltam a polgárháborúban.

- Polgárháborúban? – húztam fel a szemöldököm a szó hallatán, na de nem azért, mert nem tudtam, hogy mit jelent, hanem melyiket kell érteni alatta.

A drága jó őrmester egy hullámhosszon lehetett velem, mert elmosolyodott és odalépve hozzám finoman felemelte a jobb kezemet, és egy lágy csókot nyomott a kézfejemre, közben pedig halkan azt suttogta.

- Természetesen az amerikaira gondoltunk.

Casey, kocsonyás láb effektus kikapcsol, koncentrálj!

- Remek, szóval ezért galoppozott át rajtam az őrmester úgy, mintha egy komplett század üldözné! – jegyeztem meg gúnyosan, és kihúztam a kezemet a mancsai közül.

Na, nem mintha nem lett volna kellemes az érintése – zabálnivaló szája volt, többek között, bár egyéb testrészeit is megkóstoltam volna! –, de tudja, hogy hol a határ és teperjen egy kicsit a megbocsátásomért.

- Látom, Miss Crawfordnak rendesen felvágták a nyelvét – somolygott William és továbblépett Alice-hez, hogy őt is hasonlóképpen üdvözölje, bár mintha az ő kezét nem szorongatta volna annyi ideig, mint az enyémet.

- Casey Volturi testőr, és kivételes képességgel rendelkezik – mondta Jasper, és átölelte barátnő-feleségét. – És most egy kicsit zabos, amiért nálad sutba dobhatja a vámpírsággal együtt kapott ajándékát.

- Már a vámpírságom előtt is megvolt – morogtam az orrom alatt.

- Parancsolsz? – fordult felém Mr. Hayes és éreztem, hogy a kocsonyásodás ismét megindul a bokámnál.

- Csak azt mondtam, hogy milyen kicsi a világ, hogy ti ketten ismeritek egymást – hazudtam és még egy bájos vigyort is sikerült a képemre varázsolnom.

Tulajdonképpen nem volt semmi bajom a sráccal, kivéve azt az egy dolgot, hogy akár egyetlen pillantásával is képes volt elvarázsolni. Ez pedig az én törvényeim szerint büntetendő, méghozzá két-, ha nem háromszorosan. És ki ő, hogy csak úgy átszáguldjon rajtam, majd faképnél hagyjon?

- Nem annyira, ha belegondolunk, hogy az 1860-as években mekkora volt a populáció a kontinensen és… – kezdett volna bele, de közbevágtam.

- Ha töriórát akarok hallgatni, beülök a közeli gimibe, köszi szépen! – fanyalogtam. – Ha megbocsátotok, most dolgom van – tettem hozzá, és sarkon fordulva megindultam a legközelebbi „vészkijárat” felé.

Szégyen a futás, de hasznos, főleg ilyen helyzetekben!

Még hallottam, ahogyan William elmotyog az orra alatt egy „Elnézést” és volt olyan gyors, hogy mielőtt lehettem volna a lábamat az első lépcsőfokra, már éreztem is a kezét a vállamra simulni. Imádtam, hogy nem tudtam libabőrös lenni és a szívem sem kapcsolt negyedikbe. De mindennél jobban tudatában voltam annak, hogy hozzám ért.

- Casey, várj egy percre! – kérlelt lágyan és gyengéden nógatva szembe fordított magával.

- Egy percet kapsz, nem többet! – mondtam, és kibújtam a kezei közül.

Ő egyszerűen csak hagyta, hogy azok lehulljanak az oldala mellé, és olyan gyászos képpel nézett rám, hogy a másodperc egy töredékéig megsajnáltam. Aztán jól seggbe rúgtam magamat. A franc, hiszen Volturi testőr vagyok! Kemény vagyok!

- Sajnálom, ha bármivel is megbántottalak – kezdett bele, és annyira édes volt, ahogyan a kezeit tördelte. – Nem volt szándékos, és elhiheted, hogy nem akartam neked rosszat!

- Nem tesz semmit, elhiheted – vontam meg a vállam blazírtan. – Nem fogom telesírni a párnámat miattad, ha ez aggaszt.

- De valamiért mégis csak pikkelsz rám, és szeretném megtudni, hogy miért? – faggatózott továbbra is és gyönyörű éjfekete szemeit nem vette le rólam.

Azért pikkelek rád, mert nincs jogod ahhoz, hogy csak így belépj az élembe és fél óra alatt olyan felfordulást csinálj, amilyet még egy hurrikán sem tud. Nem idézheted elő nálam a kocsányos láb effektust, sem a nyálcsorgató nézést. De ezt persze nem mondhattam el neki, így kicsit finomabban fogalmaztam meg a mondandómat.

- Egyszerűen csak nem szeretem, ha levegőnek néznek. – Tömör, egyszerű, és mindent lefed… majdnem.

- Szerinted, ha levegőnek néznélek, akkor most itt esedeznék térden állva a bocsánatodért? – kérdezte, és megdobott egy olyan pajkos mosollyal, ami még egy apácát is bűnbe csábítana.

- A térden állva rész kimaradt – jegyeztem meg, de nem kellett volna.

William azonnal térdre vágta magát és úgy nézett fel rám, mintha a halálos ítéletének megszüntetését vagy éppen végrehajtását adhatnám parancsba. Nem sokszor fordult elő velem, de annyira leblokkoltam, hogy szóhoz sem jutottam.

De ezt megtette helyettem valaki más.

- Én a helyedben igent mondanék az úriembernek.

23 megjegyzés:

Pharm írta...

Szija!
Hűű ez jó rész volt, vicces, és izgi. Csak kicsit sajnálom, hogy Edwardékat hanyagoljuk:)
Remélem hamar megtudjuk a másik fornton mi a helyzet. Gyerünk olvasók, nem sok az a 20 komment, remélem hamar összejön!!!

Yuuki írta...

nagyon jó rész volt.bár függővég,de nem olyan komoly, hogy ne lehessen aludni miatta.(nem célzás volt hogy olyan kell)
de azért van sejtésem,hogy ki lehet a hirtelen megjelent vámpír.
és kíváncsi vagyok,hogy te kit képzelsz a csábos őrmester szerepére,mert őt is jó lenne képen látni.

Névtelen írta...

Halihó!! :)
Először is Boldog Szülinapoooot! :)
Másodszor pedig :D... igen, jelenleg nem tudok mást csinálni csak vigyorogni!! Annyira aranyos és vicces fejezet volt!! Nagyon szeretem Caseyt, és a stílusát is, tisztára tudok azonosulni vele!! :P Azért én is kíváncsi lennék, ki ez a szépszállegény,(mármint a kinézetére) és h miért is nem hat rá Casey képessége! :) Még mindig vigyorgok, és ezt neked köszönhetem! Neked és a fene nagy írói vénádnak!!! :D nos csak annyit akarok még, hogy csak így tovább, és hogy nem is vagy öreg!!! :P :D <3
pussszi: Koree :)

Christina írta...

Szia!
Nagyon szupi lett a feji! Annyira szeretem Casey gondolkodását, annyit kell röhögni rajta:D
Kellett kicsi Casey is, mert nagyon elrabolta a szívét ez a helyes katona:D Kiváncsian várom Edwardéknál mi a helyzet:)
Egyetértek Bogival, én is kiváncsi lennék ki ez a jóképű katona:D
Köszi a fejit!

VattaCukor írta...

sziiia! :DDD
húúúúúúúh....ez a fejezet nagyon jó lett. :DDD
nagyon jól írsz, és tetszik ez a kocsonyás lábas izééé... ha érted mire gondolok :D Kedvelem ezt a Caseyt..És az őrnagyot is :D Nagyon kíváncsi vagyok a képességekre. :DDD
csak így tovább, ennél rosszabbul sose írj!
puszi
VattaCukor♥ :)

Névtelen írta...

szia! :D
nagyon jó lett ez a fejezet :D imádom Caseyt, szinte az egész fejezetet mosolyogva olvastam, de már én is kíváncsi vagyok hogy mi van Edwardékkal, remélem hamar összejön a 20 komi és megtudjuk, hogy állnak a dolgok náluk!

Névtelen írta...

na ez már igen :D azta marha jó lett a feji :D végig rohogtem :D casey egy igen jó kis karakter kiváncsi vagyok mit hozol még ki belole :D és kiváncsi vagyok az ormesterre is (egy képet nem tudnál foldobni rola ? :P) :D remélem osszejonnek a komik, mert nagyon kiváncsi vagyok a kovetkezore :D orulok hogy újra itt vagy és írsz rég nem tettél fel új bejegyzést :D :D várom a kovit remélem gyorsan fent lesz :D

Pupi írta...

Szia, drága!
Nem igazán szoktam neked komizni, de ez a határos-azonnal következő fejis dolog rávett engem is. Az egy ember egy komi dolog él? Vagy én egyedül is írhatok egy tucatot? :P Jó, nem poénkodom. Csípem Caseyt, az őrmestert meg még inkább. Már alig várom a következő fejit. Pusszantalak, és ismét Happy Birthday neked :D

Névtelen írta...

hali!
úristen...csak vigyorgok, mint a tejbetök: :D
örülök neki, hogy egy kicsit elvonatkoztattál a főszereplőktől, így olyan regényszerűvé válik az egész... nekem nagyon tetszett :)
csak így tovább, puszillak
-edina-

Névtelen írta...

Szia!!!

Nagyon tetszett a fejezet! Végig mosolyogtam az egészet annyira jó volt!
Remélem összejön a komi száma úgyhogy hajrá mindenki!!!

Üdv:Nenci

Névtelen írta...

Szia!!
SZYLUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!Mégis milyen vég ez hmm?????????? Én én fúún agyon feszült lettem.. És mi Casey képessége??Mert még mindig nem jöttem rá!:((
Imádtam ezt a fejeztet is és Jasper nha ő meg a másik a sejtelmes mosoly és ahogy próbálta caseyt nyugton tartani, Alice tüneményes leányzó mint mindig és Casey jó barátnője is azt hiszem..:)) Hmm vajon az őrnagynak milyen képessége van? Blokkolás, hárítás??És ki az aki megszólalt?? Aro? Edward?Egy vámpír nő??
Kedves volt Jaspertől és Alicetől hogy segíteni próbált Caseynek a dumái ennek a lánynak lehidaló..:))
William őrnagy bocsánat kérése nagyon hatásos volt!:))
Azt hiszem újra olvasóm a fejit, mert össze- visszaság van a fejemben!!!
Melinda

Névtelen írta...

JUHÉÉJJ!!!!
Nagyon jó lett a fejezet, bár nekem is hiányoznak Bella és a mi hős(és)szerelmes Edwardunk ténykedései..
Várjuk a következő fejezetet!
Pusz
Anka

E írta...

Szia Szylu! :)

Most olvasom, hogy állítólag valakinek itt szülinapja van, szóval Happy Birthday! :D♥ A fejezet pedig nagyon szuper lett. Az egész olyan vidám és mosolygásra késztető, színt visz a szürke hétköznapokba :) és olyannyira megtetszett Casey karaktere, hogy még azt sem bánom, hogy Edwardékat most egy kicsit hanyagoljuk :D szerintem így tökéletes ahogy van. Ja és nincs is izgalmasabb egy sexy őrmesternél, szóval hajrá Casey! ;D Remélem, hogy hamar összegyűlik a 20 komment, mert igazán megérdemled :) no meg az sem mellékes, hogy már alig várom a következő fejit :DD

Puszi!(: Nancy

ΘиәGirl írta...

XD XD XD XD XD

Szia! :) :) -így utólag :)

Ez... egyszerűen fantasztikus feji volt! :) Nagyon élveztem :) A vége... TE! Ha most másik szemszöget akarsz bedobni, akkor készülj fel rá, hogy megkereslek ;) :)
Nagyon tetszett ez a feji :) És azt hiszem, nem csak Edward és Bella között lesz itt szerelmi szál :) Örülök, hogy teljes erőbedobással itt vagy velünk és írsz nekünk :)
Ami pedig a 20kommit illeti, máskor is bevezethetnéd, mert biztos vagyok benne, hogy meg lesz és akkor előbb kapnánk fejit :) :)
Na, úgyhogy remélem este már olvashatjuk is :D
Gyerünk Olvasók! Mindent bele! :)

OneGirl voltam... :)

Névtelen írta...

szia!!! huuu nagyon jó feji volt tetszik h a casey szemszögéből irsz :) bár edwardra és bellára is kiváncsi avgyok :d de csak igy tovább !!!

Névtelen írta...

Szia!
Nagyon jó lett ez a fejezett. Sokat nevetem rajta és nagyon kiváncsi vagyok arra hogy ki is az a vámpir aki közbeszól?
Várom nagyon a kövit
Puszi Orsi

Luci írta...

Hali! Asszem most a 17. vagyok, már csak 3 kell! A fejezet nagyon jó volt nagyon cukik ott ketten, de remélem hamar tájékozódunk Belláról és Edyről is! Jah és remélem Casey- nek összejön a dolog az őrmesterrel! Pusz:) Luci:)

Névtelen írta...

hali!! imádom azt amit irsz !! egyszerüen fantasztikus :) már nagyon hiányzik bella és edward :D de casey szemszöge is jó !!! pusszi

Névtelen írta...

Szuper felyezet lett!
Alig várom a következőt.
De remélem abba több Bella és Edward lesz.
Pusz

zitt2 írta...

jó volt csak rövid! méééggggg :D ennyi nem elég!!!

Névtelen írta...

Szia!
Eleinte aggódtam, hogy mi lesz ebből a Casey-s vonalból, mert időhúzásnak gondoltam.De ezt a fejezetet élveztem szóval azt hiszem így most érte is izgulhatok:D
Már várom, hogy mi sül ki belőle!

Alexandra

Névtelen írta...

Nagyon Nagyon Nagyon jó lett:D
Csak igy tovább:)

Névtelen írta...

szia
nagyon tetszett ez a fejezet halálra röhögtem magam xxxdxdxddddd
csak így tovább :D

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online