Vérvörös alkonyat

Sziasztok!

Még mindig lehet kérni a Vérvörös alkonyatot "PDF" formátumban, ha esetleg valaki még nem tette volna meg, és szeretné! :)
Az e-mail címem oldalt! ;)
Puszmancs

Szylu

2011. szeptember 6., kedd

Sziasztok!

Csak holnapig kell kibírnotok, ígérem, hogy addigra megírom, de ez most egy ilyen időszak.
Bocsánat, bocsánat és bocsánat!

Puszmancs

Szylu

"- Barátok?

Dermedten bámultam a felém nyújtott kézre, majd óvatosan az ujjai közé fontam az enyémeket és finoman simítottam végig tenyere bársonyos bőrén, amitől éreztem, hogy összerezzent. Ez természetesen olyan volt számomra, mintha olajat öntöttek volna a tűzre, ezért merészebb húzáshoz folyamodtam. Egy lépéssel átszeltem a köztünk lévő távolságot, és a háta mögé kerülve olyan közel álltam hozzá, hogy ember korában éreztem volna a testéből áradó meleget, most viszont csak a kezem alatt megfeszülő izmokat tapintottam ki."

3 megjegyzés:

Farmgirl írta...

Szyluuuu,te boszorkány!!!
Ez a kis ízelítő hasonlóan olaj volt a tűzre :P

Névtelen írta...

Csak egyetérteni tudok :) De aztán holnap akkor legyen új :D

Blogger írta...

Strange "water hack" burns 2 lbs in your sleep

At least 160 000 men and women are utilizing a simple and secret "water hack" to drop 2lbs every night as they sleep.

It's proven and it works with anybody.

Here's how to do it yourself:

1) Take a drinking glass and fill it up half the way

2) And now follow this weight losing HACK

you'll be 2lbs thinner the very next day!

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online