Vérvörös alkonyat

Sziasztok!

Még mindig lehet kérni a Vérvörös alkonyatot "PDF" formátumban, ha esetleg valaki még nem tette volna meg, és szeretné! :)
Az e-mail címem oldalt! ;)
Puszmancs

Szylu

2011. szeptember 7., szerda

Before the Dawn - 17. fejezet (Part 1.)

Sziasztok!

Ma a fejezet egy nyúlfarknyi, ám annál lényegesebb részét hoztam, ami szerintem felvet néhány kérdést. Azért ennyi, mert itt egy szemszögváltás lesz, és bár azt már elkezdtem írni, még nem tartok vele ott, hogy fel is tudjam tenni, tehát az csak holnap jön! :)
Ehhez addig is jó szórakozást! :D

Puszmancs

Szylu

17. fejezet

Mindenre van magyarázat… vagy mégsem?

„I just want to look at you
I just want to look at you, look at you all day
I just want to look at you, I just want to look at you all day
There ain't nothing wrong, no. There aint nothing wrong with that

Once you seep in (once you seep in) under my skin (under my skin)

Theres nothing, theres nothing in this world that could wash you away”

(Limp Bizkit: Eat you alive)

(Edward szemszöge)

- Barátok?

Dermedten bámultam a felém nyújtott kézre, majd óvatosan az ujjai közé fontam az enyémeket és finoman simítottam végig tenyere bársonyos bőrén, amitől éreztem, hogy összerezzent. Ez természetesen olyan volt számomra, mintha olajat öntöttek volna a tűzre, ezért merészebb húzáshoz folyamodtam. Egy lépéssel átszeltem a köztünk lévő távolságot, és a háta mögé kerülve olyan közel álltam hozzá, hogy ember korában éreztem volna a testéből áradó meleget, most viszont csak a kezem alatt megfeszülő izmokat tapintottam ki. Gyengéden húztam végig a kezemet nyakszirtjén, amitől az izmok még jobban megfeszültek – már ha ez egyáltalán még lehetséges volt – és kétségbeesett nyögés hagyta el Bella ajkait. Másik kezem még mindig a kezével játszott, az érzékeny bőrt cirógattam a csuklójánál. A válla felett átlesve láttam, hogy az ujjai remegtek és hevesen küzdött a késztetés ellen, hogy ökölbe szorítsa a kezét. Ujjaim felcsúsztak a tarkójára és egy érzékeny pontra rátalálva – erre abból jöttem rá, hogy áramütésszerű remegés futott végig Bella testén – lassan körözni kezdtem a hófehér bőrön.

- Mi… – Itt elakadt, mert óvatosan lehajoltam, és mélyet szippantottam frézia és levendula illatú hajából.

Nagyot nyelt és erőt gyűjtött ahhoz, hogy újra meg tudjon szólalni, de akkor is csak egy halk suttogásra futotta, ami lágy volt és bizonytalan.

- Mégis mit csinálsz? – Az utolsó szónál megremegett a hangja, de ezt betudhattam annak is, hogy az orrommal végigkövettem a gerincvonalát a haja tövétől egészen a felsője széléig.

Oda és vissza, oda és vissza. Csak akkor válaszoltam, amikor felemeltem egy kissé a fejemet, de nem vesztegettem sok időt a szavakra.

- Barátkozom – és ajkaimmal ugyanazt az utat jártam végig, amit az előbb.

Bella teste megfeszült, mint egy elpattanni készülő húr, majd elernyedt és fáradtan felsóhajtott.

- Miért csinálod ezt velem? – kérdezte halkan.

- Én nem csinálok semmit, csak közelebbi kapcsolatot teremtek egy barátommal – morogtam a bőrébe, és az álla alá nyúlva fordítottam a fején, hogy felém nézzen.

- Nem, te mást akarsz – suttogta és láttam, hogy a pillái elnehezülve lecsukódtak.

- Hmmm, és ebben miért vagy ennyire biztos? – vontam fel a szemöldököm, de persze ezt ő nem láthatta.

Lassan hajoltam az ajkai felé, és a számon éreztem hűs leheletét, ahogyan válaszolt.

- Mert férfi vagy és mert ismerlek eléggé jól – mormolta és az ajka finoman hozzáért az enyémhez.

- Ennyi nem elég – súgtam neki, és remegő ajkaitól elszakadva elléptem tőle, és az erkélyajtón kilépve leugrottam a szálloda előtti néptelen utcára, majd vissza sem nézve eltűntem a közeli szűk utcácskában.

11 megjegyzés:

Pharm írta...

óóóóó
ezt nem teheti!
végre megadta magát, nem mehet el! hozd vissza! menjen vissza moooost!!!!!!!!!!!!!!!

Farmgirl írta...

Puffneki :O Kiugrott,aha... Bella meg csak állt ott mint a forrázott macska?..
Előbb utóbb kihúzza valaki a gyufát :P
Ezek ketten tiszta hülyék..szeret-nemszeret virágosat is fognak játszani?
Akkor holnap :)

Névtelen írta...

Halihóó!! :)
Nahinnye... most ez jut eszembe hirtelen... Eddy fiú aztán érti a dolgát!! :P felhúzza a csajt, aztán otthagyja!! :D ezek után a csajnak úgy kéne futnia utána, mint egy pincsinek... de van egy olyan érzésem hogy itt nem ez lesz!! kíváncsian várom a feji második részét!! :)
pussz: Koree :)

Névtelen írta...

Szia!

Hát ez már döfi!!!:P Edward végre magára talált.
Kár hogy még senki nem mondta neki, hogy ugyebár addig kell ütni a vasat....:D
Uhh, azért Bella helyében sem lennék mert tutira elevenen ég el...És ha legközelebb találkozik Edwarddal vagy 10 km-es körzetben kerüli vagy ráveti magát:D!!!!
Júj, már nagyon várom a holnapot!!!

Alexandra

Névtelen írta...

Szia!
Mi a ???Azt hittem h Bella edwardot jól megveri vagy neki dobja vminek de nem..*virul a gyerek feje*Edward elment vagy inkább menekült., de jó végszó lett. ugye Casey szemszög lesz???????Léééciiii*-*
Nem tudom h Bella ezek után mit fog tenni, vagy ki lesz z aki megfogja akadályozni a boldog véget????remélem h nem saját maguk?!
Melinda

ΘиәGirl írta...

Szia! :)

Nah, végre valami izgalom :) De miért van egy olyan érzésem, hogy ebből egy -számunkra nem éppen kellemes- változat fog majdan következni? :)
Egy szó, mint száz!
Remélem hamar belejössz a sulis életbe és jóóó kevés házid lesz, hogy tudj nekünk frisselni :)

VirulóOneGirl voltam... :)

ellie írta...

szuperrrrr lett!!!! nem baj h rövid lett nekem nagyon nagyon tetszett !!!! :D örülök neki, h végre valamerre billen a mérleg :D siess a folytatásával mert iszonyatosan várom, nagyon klassz előfejezet lett vagy mi a manó :D:D nagyon kíváncsi vagyok h mi jön ezután :DD siess vele :)) pacsi! sok sikert a továbbiakhoz!

zitt2 írta...

Szupi volt, de kegyetlenül rövid -_-
méééégg :P

Ness írta...

Edward végre a kezébe vette az irányítást. :)és szuper lett, csak rövid. A suliban meg csak ügyesen .:)

Florence Ploody írta...

wtf?
Szupivolt!
Siess!
Puszi, Florence*

Névtelen írta...

aj hol van a 18part 2 2013 vannn imádom mér hagytad abba

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online