Vérvörös alkonyat

Sziasztok!

Még mindig lehet kérni a Vérvörös alkonyatot "PDF" formátumban, ha esetleg valaki még nem tette volna meg, és szeretné! :)
Az e-mail címem oldalt! ;)
Puszmancs

Szylu

2011. szeptember 11., vasárnap

Before the Dawn - 17. fejezet (Part 2.)

Sziasztok!

Meghoztam a fejezet második részét, és rendhagyó módon majd egy harmadik is fog hozzá jönni. Will története még egy kicsit kiforratlan, ezért pár napot adok neki. Addig viszont itt a második fejezet, és egy kép, amin nem mást mint az őrmestert láthatjátok. Jó szórakozást! :)

Puszmancs

Szylu

Mindenre van magyarázat… vagy mégsem?

„I just want to look at you
I just want to look at you, look at you all day
I just want to look at you, I just want to look at you all day
There ain't nothing wrong, no. There aint nothing wrong with that

Once you seep in (once you seep in) under my skin (under my skin)

Theres nothing, theres nothing in this world that could wash you away”

(Limp Bizkit: Eat you alive)

(Casey szemszöge)

Istenem, ez a pasi! Még dögösebb és szexisebb volt, miközben vadászott, és ahogyan az izmai megfeszültek a várakozásnál, hát… összefutott a nyál a számban. Egyetlen egy vércsepp sem került az ingére, miközben egy szarvas nyaki ütőerére tapasztotta a száját, és ahogyan az ajkai mozogtak. Nyami! És azt is fantasztikus volt látni, ahogyan a szeme, amit végig rajtam tartott, szép lassan arany színt öltött és vonzó arcának valamilyen megfejthetetlen álarcot kölcsönzött.

Na, persze, mindezeket nem mondhattam meg neki, így amikor visszatért hozzám, csak megvontam a vállam és annyit tettem hozzá a dologhoz:

- Nem rossz egy vén fószertól.

Will megcsóválta a fejét egy apró mosoly kíséretében, és beletúrt a hajába, amitől a rövid tincsek még kócosabbak lettek. Arany szemeit forgatta, ahogyan letelepedett a fűbe és kényelmesen, szinte már lustán elnyúlt a földön. Fekete szempillái megrebbentek, majd lehunyta a szemhéját és a feje alatt összefonta a karjait. Furcsálló pillantást lövelltem felé és megkérdeztem:

- Te mégis mit csinálsz?

- A vén fószerek főétkezések után mindig ledőlnek egyet szunyókálni – válaszolta csendesen, mint aki tényleg aludni készül.

- Nem úgy volt, hogy a vén fószer mesél nekem, ha elmegyek vele vadászni? – vontam kérdőre ismét.

- Nem vadásztál – mutatott rá egy szerinte nagyon is fontos tényre.

- De elkísértelek – vetettem ellen.

A szája sarkában megjelent egy apró mosoly engem is jobb kedvre derített, de a következő szavaitól a szívem heves vágtába kezdett volna, már ha még ember vagyok.

- Akkor tedd le azt a formás hátsód mellém, és mesélek.

Az összes szó bennrekedt a tüdőmben és még a frappáns válaszaimból is kifogytam, így egyszerűen csak lehuppantam mellé és csendben várakoztam.

Will felnyitotta az egyik szemét, és óvatosan rám sandított, az arcán pedig olyan kifejezés ült, amit a csodálkozás kategóriába soroltam volna be.

- Most meg mi van? – csattantam fel, mert nem szerettem, ha kísérleti nyúlként méregetnek.

- Semmi, csak meglepődtem, hogy nem kaptam egyetlen szurkálódó megjegyzést sem – felelte, majd lecsukta a szemeit és nyugodtan sóhajtott egyet.

Az arcvonásai kisimultak, a mellkasa egyenletesen emelkedett, majd süllyedt és a szempillái megrebbentek, mintha álmodna.

- Kezdeném azzal, hogy ekkor meg ekkor születtem, itt meg itt, de sajnos ilyen tényekkel nem tudok szolgálni.

Meglepetten pillantottam le rá, és mintha valahogyan megérezte volna, mi lesz a reakcióm, mert készségesen válaszolt ki nem mondott kérdésemre.

- Mint tudod, a vámpírrá válás egyik hátulütője, hogy az emberi emlékek elhalványulnak, majd néha teljesen eltűnnek. Nekem az emberi életemből szinte semmilyen emlék nem maradt meg, kivéve azt a keveset a polgárháborús időszakból, ami feldereng. De arra nagyon is jól emlékszem, hogy ki volt a felettesem.

Tudtam, hogy Jasperre célzott, és mivel nem akartam, hogy elveszítse a fonalat, ezért nem szóltam közbe.

- Jasper már akkor is karizmatikus személyiség volt, ha szabad így fogalmaznom. Tudta, hogyan manipulálja finoman az embereket, hogy az úgy tűnjön, saját akaratukból cselekszenek.

- Veled is megtette? – kérdeztem csendesen.

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!!
Casey beleszeretett Willbe bár ezt le fogja tagadni mások előtt de belülről majd megveszik a pasiért...nagyon örülök h ketten vannak nha meg h közel egymáshoz, a mesélést pedig már alig várom, vajon miért nem fog Casey képessége Willen??
Csúcs lett csak rövid..:(
Melinda

ellie írta...

nagyon klassz lett tetszett, a rövidsége nem számított :D:D Casey stílusa nagyon tetszik :D:D nagyon tetszett, még akkor is kicsike lett de nem lehet neked se mindig időd írni így megértem :D:D nagyon várom már a folytatást, csak így tovább iszonyú kíváncsi vagyok h mikor jönnek végre össze :D:D úhh nem gondolkoztál még h megmutatod will vajon érez-e valamit a lány iránt?? nagyon kíváncsi vagyok rá :D:D edward és bella végre kibékülnek ugye, bár az megint túl happy end lenne és az nem mindig jó meg egy idő után csak unalmas, bár mindig attól függ h hogyan írja meg az író te eddig mindig jól eltaláltad a végét :D ez eternity is ki******* jó, nagyon imádtam, és bár fura egy vég lett, nagyon tetszett :D:D alig várom, h elkezd a folytatását, már ha lesz, bár nagyon szeretném :) csak így tovább!! pacsika!!

Névtelen írta...

Halihóó!! :)
vééééégre!! már nagyon vártam hogy mi is lesz Caseyvel és Willel!! és végre azt is látjuk, hogy hogy is néz ki... hát igen,nem csak a csajszinak fut össze a nyál a szájában... :P nagyon sexy srác!! ;) és uuuuuh... itt abbahagyni, de megértjük, hogy suli van, és arra kell koncentrálni!! azért nagyon várom a kövi fejit!! sok ihletet neked!! :)
pusssz: Koree :)

Névtelen írta...

ez eszmeletlen joo ... bar en mar azt varom h mi lesz bella es edward koztt na de majd lesz mar lasan valahogy ... es hath a casey szemszogek ... :D nekem nagyon bejonnek amugy :D na iygekezett a kovivel ... :D
by: SZonya

Névtelen írta...

sziaa ... szerintem is nagyon joo lett a feji ... es toom h most eleg kevesen komiztunk de azert mikor kapunk uj fejit????
by. ccyntushh

Névtelen írta...

hath eloszor is bocsi h csak most irok en is de jelenelg annyi tanullni valom van h epp h csak olvasni volt idom ... tenyleg eszmeletlen jo fejezet mitn ahogy itt mar elottem a tobbiek is mondtak ... es szerintem hiaba a keves komi de akkor is biztos vagyok benne h sokan elolvastak ... remelem azert minnel hamarabb mar kapunk uj fejit ... mert en mar nagyon kivancsi vagyok ra h mi fog tortenni bella es edward kozott ... egyepkent meg annyir szertnek kerdezni h korulbelul meg hany feji lesz?? vagy ezt elore nem tood majd csak ah alakul... na mindegy azert siess nekunk ... :)))
by. gabika

Névtelen írta...

Nagyon tetszett ez a feji, ők a kedvenceim...
Már nagyon várom, hogy összejöjjenek...
Csak így tovább!
Várom a kövit!
SZA

Névtelen írta...

szia! nagyon várom a kövi részt. kb. mikorra várható ?

Blogger írta...

Water Hack Burns 2 lb of Fat OVERNIGHT

Over 160k women and men are using a easy and SECRET "water hack" to burn 2 lbs each night as they sleep.

It is simple and works on everybody.

Here's how you can do it yourself:

1) Grab a glass and fill it up with water half full

2) Proceed to do this crazy HACK

and be 2 lbs lighter the very next day!

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online