Vérvörös alkonyat

Sziasztok!

Még mindig lehet kérni a Vérvörös alkonyatot "PDF" formátumban, ha esetleg valaki még nem tette volna meg, és szeretné! :)
Az e-mail címem oldalt! ;)
Puszmancs

Szylu

2011. augusztus 13., szombat

Vérvörös alkonyat

Sziasztok!

Nem szaporítom a szót - meg jelen pillanatban nem is vagyok olyan állapotban -, hanem rögtön a dolgok közepébe vágok.
Két évvel ezelőtt ezen a napon vetettem papírra - szó szerint - az akkor még névtelen és cseppet sem kigondolt fanficem első fejezetét, majd tettem közzé a Merengőn.
Most, két évvel később több, mint 600 oldalt olvashatok vissza e-book formájában, köszönhetően Kriszemnek és Pupimnak, akik időt és energiát nem kímélve dolgoztak, hogy "gatyába rázzák" első "gyermekemet".
És mivel szülinap, ezért ünneplünk! :D
Minden Kedves Olvasóm, aki szeretné e-book formában a Vérvörös alkonyatot, az dobjon egy mailt a szokott címre - szylu.mccarty@gmail.com - és elkezdem kipostázni e-mailekben. A későbbiek során természetesen egy letöltőlinket is kiteszek majd, hogy mindenki elérje, és ne kelljen arra várni, mikor esz a gép elé a fene, de ez most egy ideiglenes megoldás, amit igénybe lehet venni! :D
Tehát hajrá és KÖSZÖNÖM még egyszer minden Olvasómnak, hogy kitartottak mellettem és számíthatok Rátok! :)
Puszmancs

Szylu

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Szylu!

Igaz, hogy én nem két éve kezdtem olvasni a történeted, hanem sokkal később, de akkor is. Úgy érzem nekünk is köszönetet kell mondanunk azért, hogy olvashattuk ill. olvashatjuk az írásodat. Nagy élevezet olvasni, ahogy kifejted a dolgokat! :) Hosszan írhatnék még erről, de nem fogok.:P :)

Köszönjük! :)

C.

Krisz írta...

Boldog VA Születésnapot! :D
Ne sírj, mamikám, ez jó és nagy dolog! :)

Nagyon szeretlek, lánykád! ♥

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online