Vérvörös alkonyat

Sziasztok!

Még mindig lehet kérni a Vérvörös alkonyatot "PDF" formátumban, ha esetleg valaki még nem tette volna meg, és szeretné! :)
Az e-mail címem oldalt! ;)
Puszmancs

Szylu

2011. augusztus 20., szombat

Ízelítő a Before the Dawn 16. fejezetéből (Part 2.)

Sziasztok!

Tudom, hogy két hete nem volt friss, amiért szégyellem is magamat, de ilyen melegben megmozdulni sem volt kedvem, nem hogy írni... Most viszont megembereltem magamat és ennek eredményeképp hoztam most egy ízelítőt, és holnap vagy holnapután jön a teljes fejezet. Még egyszer bocsánat. :$
Puszmancs
Szylu

"Teljesen kihalt volt az utca, így nem sokat zavartattam magamat, hanem lehuppantam a padra. A szálloda fényei is elcsitultak, csak imitt-amott lehetett látni egy-egy fénynyalábot, ami áthasított az összehúzott függönyök között. Természetesen engem csak egy bizonyos összehúzott függönyös szoba érdekelt, és ezért mereven bámultam felfelé, le sem véve a tekintetemet az emeleti erkély ablakáról, ahonnan fény nem hatolt át az éjszakába, és mozgást sem igen láttam. Persze mindez nem jelentette azt, hogy senki nem tartózkodott a helyiségben, mert nagyon is tudatában voltam Bella jelenlétének. Ő viszont úgy tűnt, hogy nagy ívben tesz rám.

Aztán vagy egy órával később, amikor még mindig ott ücsörögtem, és egyik gondolat követte a másikat az agyamban, egyszer csak olyan dolog történt, amitől összerezzentem."

4 megjegyzés:

Anikó írta...

kiváncsi vagyok mi lehetett az a dolog.. :D várom az egész fejit :) pussz Anii

Névtelen írta...

Mi az? ÁÁÁÁÁÁ Nem hiszem el. De legalább hamarosan megtudjuk! Puszi Orsi

Névtelen írta...

Szia!
Nha mi történt mi történt???:OOOOOO
Bella mit csinált, vagy Bella kivel mit csinált??
Melinda

Unknown írta...

Do this hack to drop 2 lbs of fat in 8 hours

Over 160,000 men and women are using a simple and secret "water hack" to drop 1-2lbs each night while they sleep.

It is proven and it works with anybody.

This is how to do it yourself:

1) Grab a clear glass and fill it up with water half the way

2) Proceed to learn this weight losing HACK

you'll become 1-2lbs lighter when you wake up!

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online