Vérvörös alkonyat

Sziasztok!

Még mindig lehet kérni a Vérvörös alkonyatot "PDF" formátumban, ha esetleg valaki még nem tette volna meg, és szeretné! :)
Az e-mail címem oldalt! ;)
Puszmancs

Szylu

2010. december 18., szombat

Vérvörös alkonyat - 60. fejezet (Part 2.)

Sziasztok!

Gyorsan nyomok Nektek egy második részt, mert már így is késtem vele, és megyek írni a kövit!
Addig is legyetek jók, és ne öljetek meg a végéért, főleg Te ne, Krisz! ;)
Pusz
Szylu

Minden út összefut

„I break down, fear is sinking in
The cold comes, racing through my skin
Searching for a way to get to you
Through the storm you...”

(Linkin Park: Not Alone)


(Bella szemszöge)

(Három héttel később…)

Egy hete tértünk vissza Forksba, és minden a régi kerékvágásba került. Persze azt leszámítva, hogy Edwardot úgy kellett kituszkolni az ajtón, hogy menjen suliba. Nagyon ellenkezett – a kézzel-lábbal a találó szó rá, amit művelt –, mert nem akart nélkülem sehová sem menni – a legemlékezetesebb jelenet az volt, amikor durcásan karba fonta a kezeit és lehuppant a kanapéra –, én viszont nem tehettem ki a tappancsomat a házból azon egyszerű okból kifolyólag, hogy a forksi jónép számára halott voltam. Nem kis riadalmat keltett volna, ha besétálok az iskolába, hogy „Sziasztok, megjöttem, mi történt?”, vagy csak leülök Mike mellé az egyik padhoz és barátságosan mosolygok rá. Amikor pedig felvetettem ezt az eszement ötletet Edwardnak, ő tüstént kisebb féltékenységi rohamot kapott, és nem győztem egész éjjel a lelkivilágát ápolgatni.

Oh, igen. Egy aprócska változás azért mégis csak történt a házban. Alice legnagyobb megelégedésére átköltöztem szerelmem szobájába, hogy ne zavarjuk a többieket, ha esetleg fel és alá mászkálnánk a két helyiség között éjnek évadján – persze, szigorúan csak jóéjt csókot váltani! Edward szobája ennek megfelelően egy kicsit átalakult, de a legradikálisabb változás az ágy beköltözése volt. El sem kell mondanom, hogy egyikünk sem bánta meg.

Így tehát a nappalokat általában a házban téblábolva töltöttem, vagy az erdőben lődörögtem – már nem kellett attól félni, hogy esetleg rávetem magamat valami kóbor turistára – és erősen agyaltam, hogyan ússzam meg Alice nagyszabású terveit az esküvőnkkel kapcsolatban. Rosszabb volt, mint Rose menyegzőjénél, és nem viccelek. Az éjszakákat pedig, nos… Elég, ha csak annyit mondok, hogy Emmett elég sokat köszörülte rajtunk a nyelvét reggelente, ugyanis időközben ők is visszajöttek a nászútról – valami rejtélyes szigeten voltak, de nem avattak be a részletekbe, és nem is nagyon voltam kíváncsi, mert Emmettet ismerve nem úsztam volna meg egy könnyű kis beszámolóval.

Viszont a zongorás fenyegetését Edward még mindig nem váltotta be, de ennek pusztán csak az volt az oka, hogy nem szerettük volna tönkretenni a nappaliban lévőt, ami a szívemhez nőtt. Sokat kellett unszolnom szerelmemet, de végül beadta a derekát, és elkezdett megtanítani zongorázni is. Viszont volt neki is egy feltétele: megesketett, hogy soha többet nem állok színpadra, vagy ha igen, hát azt nem „olyan lenge öltözetben” teszem. Készségesen mondtam neki igent.

Két dolog volt csak, ami bántott és nem hagyott nekem nyugtot. Az egyik az volt, hogy Mac az első telefonhívásunk óta nem adott magáról életjelet – lehet, hogy az első hívást ő az utolsóként is fogta fel?! – és ez aggasztott. Tudtam, hogy vámpír, és hogy képes magára vigyázni, de azzal is tisztában voltam, hogy azon a kontinensen van, ahol a Volturi, akiknek a ranglistáján előkelő, ha nem dobogós helyezése van, már ami a képességének értékét illeti.

A másik pedig Charlie volt. Vámpírmértékkel mérve alig egy karnyújtásnyira volt csak tőlem, és mégsem láthattam sem őt, sem Renée-t vagy Philt. Vámpírságommal együtt kaptam egy új családot is, akiket szerettem, mintha csak az igaziak lettek volna, de a régieket sem tudtam elfelejteni, hiába voltak csak emberi emlékeim róluk. Olyan érzésem volt, hogy az emlékük nem halványult el a fejemben, ahogyan az a többieknél megtörtént, hanem egyre erősebben élt bennem, a részemként. Nem értettem, hogy lehet mindez, hiszen ennek nem így kellett volna történnie.

A kétségeimet azonban nem akartam megosztani Edwarddal, mert még mindig lelkiismeret furdalása volt, hogy azon a szerinte végzetes napon nem tudott magán uralkodni, és elvette az életemet. Ha ez szóba került közöttünk, én egyszerűen csak felálltam és kisétáltam a helyiségből. Egy ideig még próbálkoztam azzal, hogy meggyőzzem, mindennek így kellett történnie, de aztán belefáradtam, hogy szajkó módjára mindig ugyanazt mondogassam, ezért hagytam, hogy lenyugodjon, és csak utána vettem komolyan őt.

Ellenben nem féltem beszélni Carlisle-lal, aki azzal nyugtatott meg, hogy még újszülött vagyok – elméláztam, hogy egyáltalán voltam-e én valaha olyan? – és ezért nem kezdődött meg még nálam a felejtés fázisa. Azt tanácsolta, hogy idézzem fel magamban a családomat minél többször, és akkor az idő múlásával nem fog annyira megkopni ez a fénykép. Jó tanuló módjára szót is fogadtam neki, és amikor senki nem volt a közelemben a régi életemen merengtem el.

Volt, hogy olyannyira elmerültem az érzések és emlékek folyamában, hogy nem vettem észre a mögém lopakodó Emmettet –, aki a frászt hozta rám ilyenkor. Nem csinált egyebet, mint egy halk „hú”-t suttogott a fülembe, és én akkorát ugrottam, hogy egyszer szó szerint Edward karjában kötöttem ki. Kezdetben még jópofának tűntek ezek a kis heccek, de aztán kezdtek egyre idegesítőbbek lenni, főleg, ha az erdő kellős közepén járatta velem a bolondját. Szerelmem próbált vele beszélni, de mintha a falnak mondta volna. Én ellenben egy jó kis visszavágón törtem a fejemet…

Június utolsó hetében jártunk Edward legnagyobb örömére, mert csak egy hét volt hátra az iskolából és nekiláthattunk összepakolni. Igen, úgy döntöttünk közösen, hogy ideje lesz továbbállni. Erre természetesen azért is volt szükség, mert egy kicsit kezdtem begolyózni, hogy nem lehetek emberek közelében, és ha nem is a négy fal, de négy facsoport közé vagyok kényszerítve. És a többiek sem akartak feltűnést kelteni a koruk miatt.

Már megkezdtük az előkészületeket, és Alice ki is választotta a helyet, ahol a következő pár – szerencsés esetben 5-7 évet – fogjuk lehúzni. Glens Falls-re esett a választása, ami a Hudson folyó és a George-tó között terült el és nem messze volt tőle Albany sem a maga „kis” kórházával Carlisle számára.

Esténként meg ment a vita, hogy ki milyen korú személyt akar majd játszani, és csak úgy repkedtek a számok. Én mindenképpen szerettem volna befejezni a középiskolát, Edward pedig ragaszkodott hozzám, így mi a könnyebb eset kategóriába tartoztunk.

Két nappal az suli befejezése előtt aztán olyan dolog történt, ami felborította az egész menetrendünket.

Éppen az emeleti folyosó ablaka előtt álltam és elmélyülten agyaltam valami frappáns visszavágáson Emmett részére, amikor hátulról Edward karolta át a derekamat. Nem számítottam rá, hogy ilyen hamar hazaérnek, így váratlanul ért az egész. Felsikkantottam, mire felnevetett.

- Nyugi, csak én vagyok! – suttogta bele a hajamba és édes csókot nyomott fedetlen nyakamra. – Látom, nagyon elgondolkoztál.

- Emmett megleckéztetésén járt a fejem – sóhajtottam és jólesően dőltem neki a mellkasának.

Percekig csak álltunk ott, és bámultunk kifelé a hatalmas ablakon az erdőt pásztázva. Már éppen szóltam volna, hogy induljunk vadászni – egy hete nem voltam és már hiányzott „az adrenalin a véremből” – amikor mozgásra lettem figyelmes az egyik fenyőfa törzsénél.

Elszakadtam Edwardtól és közvetlenül az üvegfal elé léptem, hogy a lehető legjobban lássak mindent.

- Bella, mi az? – kérdezte szerelmem és éreztem a feszültséget a hangjában.

Felemeltem a kezemet, mire elhallgatott és odalépett mellém. Ő is ugyanazt látta, amit én, de mégsem. És ezért nem érezte azt, ami engem járt át.

Az állat idegesen járkált fel s alá két fa között. Barna bundája finoman hullámzott a nyári szélben, kivillanó fogai meg-megvillantak néha. Egy vadászó ragadozó is lehetett volna, de nem azt volt. Fülelt, várt valamire, vagy valakire.

Ez még nem adott volna okot arra, hogy a jeges nyugtalanság legyen rajtam úrrá, de amikor a puma rám villantotta a szemét elakadt a lélegzetem, majd akaratlanul is kicsúszott a szó a számon.

- Mac!

18 megjegyzés:

Farmgirl írta...

Szia csajszi!

Köszi még 1x a fejezetet, nagyon örülök,és valahogy éreztem hogy Mac visszatér..
Hmm, aham jóéjt puszi..naja....azt akartad mondani hogy ez az a fajta,ami alkonyattól pirkadatig tart, ugye?? :D naná.

Jó pihenést neked:) (Molly)

Farmgirl írta...

Juuuuujj,nemár ELSŐ??? Még sosem voltam első kommentelős :P :D

ΘиәGirl írta...

Szia!!

Fantasztikus feji lett:)
Jaj, Emm olyan aranyos volt:) Bella agya pedig hogy kattog:)
Hm, Mac... Biztos érdekes fordulatok lesznek:)
Alig várom már. Csak így tovább!!!
OneGirl

Topa írta...

Szia!!!
ÁÁ komolyan itt van Mac???Ez tök szuper :D:D Nagyon tetszett a fejezet és ismét nincs rá megfelelő szó hogy mennyire is imádom :D:D Én sem hiszem hogy csak jó éjt pusziról lenne szó xD Örülök hogy itt van Mac.. már hiányzott :) Nagyon várom a kövit :))
Pussz Szasza

Timi írta...

Hali!

Nekem is nagyon nagyon tetszett a feji. Őszintén meglepődtem, hogy Mac ismét visszatért mármmint hogy ilyen hamar, de azért én remélem hogy nem rondít bele a kapcsolatukba és hogy ő is talál valakit magának. Emetett pedig még mindig nagyon bírom. Nagyon várim a folytatást. Pusza:D

Detty írta...

Fúú ez nagyon jó lett! És örülök, hogy hamar hoztad a folytatást! Olyan aranyos Ed és Bells, de mit keres itt Mac? Kíváncsi vagyok, hogy miért jött!! Csak látni akarja Bellát, vagy hírei vannak?? Remélem hamar kiderül!!
Várom nagyon a következőt!!
Puszi
Detty

Florence Ploody írta...

Szia!!!!!

Hát én nagyon oda voltam ezért a fejiért!
siess!

Puszi

Névtelen írta...

Szia!
Tudtam tudtam úgy tudtam hogy megfog jelenni Mac és minden felfog borulni..Vajon rájött Mac arra hogy nem tud távol leni Bellától?Ettől pedig megint egy lavina lesz az amúgy sem nyugodt életünkben???
Edward durcássága nagyon tetszett nagyon aranyos volt jó hogy költöznek talán könnyebb lesz Bellának is megbékélnie..
tetszett az egész imádtam de megint olyan szerelmi háromszög lesz h......
Melinda

Névtelen írta...

Szia!
Nem, nem ,nem ezt nem teheted velem! Itt abbahagyni... ez nagyon gonosz volt. Teljesen kész vok. Bella és Edward annyira cuki. Mac nem mondhatni hogy a kedvencem, de színesebbé teszi a történetet. És végül is ő Bellának mindíg ott volt...
Imádtam minden sorod
Puszi Andi

mesi28 írta...

Halihó!
Némi fáziskéséssel, de azért itt vagyok :D
hát WOW
tudtam én, h nem bírod sokáig az idilli nyugalmat, már vártam mikor törsz ki és ontod ránk az adrenalin löketet. Azt a jóságos... *nyomdafestéket nem tűrő mondatait nagy nehezen lenyeli* khmm szóval ez olyan Szylus befejezés volt! Basszus, külön képesség kell ahhoz, hogy egyetlen szóval így felhúzz és nyálcsorgatva várjam a frisst! Félelmetes...
magyarán ALIG VÁROM A FRISST
MIKOR LESZ?
MIKOR LESZ?
MIKOR LESZ?
???????????

xoxo
mesi28

Tündi írta...

szia!
Nagyon jó volt ez a feji is.Tetszett ahogy a durcás Edről írtál.Kíváncsi vagyok milyen változást fog hozni Mac visszatérése.
Várom a kövit.
Tündi

Névtelen írta...

Szyluuuuuuuuu!
Végre visszatért:D Fogalmad sincs, hogy most milyen boldoggá tettél. Annyira régóta várom, hogy végre visszajöjjön:D
Egyébként lenne egy kérdésem...
Direkt nem részletezted az Edward lelki világa ápolásáról szóló sorokat? :P
Hát azért én még számítok arra a zongorás akcióra...
Eszeveszetten siess a kövivel, mert iszonyatosan felcsigáztál :)
Pusz:Ancsa

Krisz írta...

Szia én madármamám! :P

Hűm...
Elolvastam mind a két részt a fejezetből végre.
Először is az jutott az eszembe, hogy ahhoz képest, hogy mennyire féltél ettől az esküvőtől, hamar lerendezted. :P
Egyébként szerintem Bella azért összeszedett pár újabb képességet. Esetleg Zafrinájét, és bár nem tudom ott volt-e, de Benjamin képessége egy nagyon jó kis fegyver. :D
Egyébként én vagyok tiszta hülye vagy Aminát te találtad ki? *pirul* Már tényleg mindent végignéztem, de csak Amunt találtam, aki megy amúgy férfi. :S Na jó...
Hehe, jól kikerülted "azt" a részt is. Nem baj, jó így is, bár sajnálom, hogy a zongora még egyben. :P
Aztán meg sajnáltam Bellát. Szegénykém. Ott van az apja és az anyja és... még se találkozhat velük. :(
Hűm...
Most nem jut több eszembe. Tetszett Emmett ugratása, és remélem Bella valami nagyon jót talál majd ki, hogy visszavágjon. :P Amúgy értem már mi az, hogy részben van igazam. Jól van, de így is Mac meg úgy is. :P
Csak azt nem értem, hogy mit akartál azzal, hogy ne öljelek meg a végéért?? Ezt nem értettem...

Légy rossz, vigyáz magadra! ;)

Puszil fiókád, Krisz

Ruby írta...

Állati lett ez is. Kimondottan tetszik a gondolat, hogy elköltöznek, és hogy Mac is megjelent. Izgalmas fordulatokat vehet a sztori.
Már alig várom a folytatást.

Andi írta...

Szia Drága
Hát igen már megint a függővég Krissnek is írtam és te sem maradsz ki belőle gondosz kis vámpílányok vagytok :) Egyébkét nagyon jó fejezet lett csak nyagyon sajnálom Bellát hogy olyan közel van a családjához és nem láthatja őket vagy ha esetleg később látni fogja (ami szeintem nállad lehetséges) akkor nem éríntheti meg őket és nem beszélhet velük hogy megnyugtassa a szüleit hogy boldog és tökéletes életet él.Bíztos nagyon rossz érzés lehet.Egyébként már nagyon várom hogy tönkre tegyenek egy két zongorát vagy esetleg többet is.Imádtam ismét olvasni a soraidat és emelem a kalaptom ismért.Puszi Legyél rossz mert még mindig az az izgalmasabb.

görl írta...

szija!
végre utolértem magam a fejikban, jók lettek és jó hogy hamar lesz friss!
ügyike vagy!
szija!

Vircsi írta...

Hellóka!
Hát egyre jobban tetszenek a fejezetek! Eddig se voltak rosszak, meg eddig is nagyon tetszettek meg minden, de hát egyre jobb lesz! ;)
Kíváncsi vagyok én erre a Mac-es szitura! :D
Ügyes!
Vircsi

Unknown írta...

Szia!

Szóval Cullenék elköltöznek? Vagy mégsem? Mac vajon mi hírt hozott? Nagyon kíváncsi vagyok, úgyhogy folytatom a következő fejezettel. :-)

Puszi:

Judit

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online