Vérvörös alkonyat

Sziasztok!

Még mindig lehet kérni a Vérvörös alkonyatot "PDF" formátumban, ha esetleg valaki még nem tette volna meg, és szeretné! :)
Az e-mail címem oldalt! ;)
Puszmancs

Szylu

2010. december 24., péntek

Before the Dawn - Prológus

Sziasztok!

Először is MINDEN KEDVES OLVASÓMNAK BÉKÉS, BOLDOG KARÁCSONYT KÍVÁNOK!
Mivel nem tudok mindegyikőtökhöz elmenni és egyesével megölelni, ezért vegyétek úgy, hogy mindez gondolatban megtörtént!
Mivel mással tudnék kedveskedni Nektek így, karácsonyi ajándékként, mint valamilyen írással. Ez természetes, hiszen tavaly is ezt tettem. Az idei viszont más, hiszen most nem egy apró, három részes novellával, sem pedig egy szösszenettel állok elétek, hanem...
Sokan szerintem már érzitek, hogy... hmmm, stílusosan bealkonyul a Vérvörös alkonyat háza táján, és már csak pár fejezetnyi - körülbelül 6-8 - van hátra. Igen, fel lehet lélegezni, nem foglak Benneteket azzal már többé nyaggatni, talán egyszer megírom a folytatását is, ha nagyon ráérek, és persze lesz rá igény.
Most viszont egy vadonatúj sztorival leplek meg Benneteket, ami szintén Twilight témában íródik, és szintén Bella/Edward párosítású... vagy mégsem? Nos, ki fog derülni, ígérem!
És még mit ígérhetek? Körülbelül ugyanazt, amit a VA-ban, csak egy kicsit... ááá, nem lövöm le a poént! :D
Kezdetnek elétek tárom a Prológust, holnap pedig hozom az első fejezetet.
Amíg a VA tart, addig a hétvégén két frissre is lehet majd számítani, tehát nem felváltva fogom hozni őket, utána viszont terveim szerint a Before the Dawn veszi át a helyet a blogon, mert másik blogot nem szerettem volna létrehozni (már így is van pár!XD) De azért kiteszek egy szavazást, és ha a többség igényli, akkor átviszem másik blogra a sztorit. Apropó, ennek okán majd a két ünnep között lehet számítani arra, hogy pár órára zárva lesz az oldal, hiszen átalakítás lesz.
Oké, sokat szövegeltem, itt a Prológus, holnap jön az első fejezet és 26-án hozom a friss VA fejit!
Pusz és kellemes ünnepeket még egyszer!
Szylu

Prológus


„A végtelennek hitt tér egyre rövidül.

Fogyatkozik bennem az Idő.

Enyém a tudat, hogy nem leszek mindig.

De érezni, megélni nincsen erőm.”

(Ákos: Tanulékony szörnyeteg)


A három vérvörös szempár fenségesen nézett le rám,ahogyan ott álltam előttük teljesen tébolyodott elmével és halott szívvel. Gondolataik nem árultak el semmit,erre ugyanis a közelemben nagyon ügyeltek.

Marcus unottan bámult el a fejem felett az ajtó felé és percenként felsóhajtott. Az ő elméjét teljesen kitöltötte a közelgő vacsora gondolata,így a döntést két másik testvérére hagyta.

Caius türelmetlenül dobolt hosszú,fehér ujjaival a szék karfáján. Láthatóan sürgetni szerette volna bátyját az ítélet kihirdetésében,de nem sikerült neki.

Aro nyugodtan felkelt és lassan járkálni kezdett előttem. Összeszorítottam öklömet,amikor hirtelen megtorpant és felém fordult. Most dől el minden.

- Ifjú barátom,tudod nagyon jól,hogy milyen a kapcsolatunk családod egyik tagjával-kezdett bele nyugodt hangon. - Soha nem bocsátanánk meg magunknak,ha fájdalmat okoznánk Carlisle-nak,és úgy hiszem,akármennyire békés természetű is,szeretett fia halála őt sem hagyná hidegen.

-Tudod,hogy mi lesz a vége-mondtam élettelen hangon. –Tehát a válaszotok: nem.

-Nem tehetünk másképp – sóhajtotta Marcus.

-És vétek lenne elpocsékolni egy ilyen képességet – mormolta Aro.

-Ti kényszerítettetek rá -hagytam annyiban a dolgot,hiszen a tervem már megvolt.

Megfordultam és emberi tempóban megindultam a hatalmas ajtó felé. Félúton Aro kiáltása állított meg:

-Vezekelni akarsz, nem meghalni -közölte kész tényként.-Arra viszont tudok egy jobb megoldást.

-Aro! –csattant fel egyszerre Caius és Marcus.

Visszafordultam,így még éppen láttam,amint Aro egy kézmozdulattal elhallgattatta fivéreit. Fejében egy kép kezdett összeállni,de arra sem vettem a fáradtságot,hogy felfogjam az értelmét.

- Ha csak az időmet akarod rabolni jobb,ha meg sem próbálod.-Az udvariasság minden formája kiveszett belőlem.

Üres voltam,elhagyatott és legfőképp: halott.

Aro közelebb jött hozzám,jobb kezét a vállamra helyezte és finoman elmosolyodott.

- Az ajánlatom a következő és nagyon remélem,hogy megfontolod…

12 megjegyzés:

Krisz írta...

Szia madármamám! :D

Már mindent értek!
Igen tudom, hogy milyen bugyuta La pushi liba voltam. *elpirul*
Bocsánat! *bocsánatkérő hatalmas bociszemek*
Még nem olvastam a prológust, csak ugye a felvezető szöveget, ami nekem jelenleg a legfontosabb! :D
Remélem hallottad a megkönnyebbült sóhajom és a koppanást, ahogyan szívemről és lelkemről leesett a hatalmas szikla! :P
Nem tudok most többet mondani, majd... majd később, de nyugi, most nem sír a buta fiókád. *pirul*

Csókol és ölel, Krisz

u.i.: Nagyon Boldog, Békés Karácsonyt Kívánok Neked és családodnak! :)

Florence Ploody írta...

Kíváncsi leszek a történetre:)

mesi28 írta...

Szió!
Neked is boldog karácsonyt!!!
Ha jól sejtem, ez az a történet, amit még régebben meséltél nekem egy e-mail váltásunk során :)
Nos, nagyon izgulok, mi fog kisülni belőle!
Abban biztos vagyok, hogy fantasztikus történetnek nézünk ismét elébe és izgatottan várom a folytatást :)
Sajnálom, hogy a VA véget ér, de azt hiszem, csodás történet zárul ezzel.:)
Gratulálok!
Kellemes ünnepeket!

puszi
Mesi28

ΘиәGirl írta...

Szia!

Az ajánlatom a következő: Amint hozod a frisst, már rá is vetem magam, mint egy éhes, vérengző újszülött:)
Alig várom, hogy elkezd, de persze a VA-t is Imádom. Nem tudok dönteni melyik jobb, úgyhogy mindkettő:)Remélem jól telnek az ünnepek:)
OneGirl

Névtelen írta...

Szylukáám:DDD
Mikor kiraktad a szavazást,annyira tudtam hogy ez lesz az :))
Szuper lett:DDD És még mindig áldom a fantáziád hogy ilyet kitudsz hozni:)) elég egyedi:)
pusz: Dorszíí

Névtelen írta...

Halihóóó!!
Na bazzzzzz... itt elvágni... bár ez egyáltalán nem meglepő!! :D de nagyon tetszik, és már alig várom a folytatást ebből is!!! Úristen mi lesz itt még... :)
puszpusz: Koree

Névtelen írta...

Szia!
Nagyon izgalmas volt ha nem tévedek ez a New mooni időszak ugye??
És vajon mit akar Aro??Beálljon Edward hozzájuk vagy mégis mit???Szomorúan olvastam hogy nemsokára vége a történetnek de jön egy ugyan olyan izgalmas ez kárpótol minket.Boldog karácsonyt Neked is!!!
Melinda

Brigici írta...

Szia
Nekem is tetszett és nagyon kíváncsi leszek mi Aro ajánlata:D
Boldog karácsonyt!
Üdv:Brigi

Topa írta...

Szia!!
Nagyon érdekesnek ígérkezik, de azért sajnálom a VA-t is :( Nem szeretem a változásokat és ez már egy megszokott dolog volt az életemben szóval ha valamikor folytatod én biztos igényt fogok rá tartani... Gondolom ő Edward xD És ha már ott van a töriben Edward akkor Bella sem maradhat ki xD Kíváncsi vagyok mi lehet a Volturi ajánlata... Hogy álljon be közéjük? Vagy mi ? :D:D Látom meg van írva az első feji úgyhogy azt el is olvasom :D:D
Pussz Szasza

Tündi írta...

Szia!
Nagyon izgalmasnak ígérkezik az tuti, hogy ezt is olvasni fogom.
pussz
Tündi

Andi írta...

Szia Drága Szylu!
JÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚJJJJJJ de jó ez ugy tűnik nekem hogy a New Moon vége már nagyon várom hogy olvashassam a fejezetet bár már föntvan és nagyon izgatott vagyok most sajna vendégek vannak nállam így csak egy gyors komira van időm.
Azt azért sajnálom hogy vége a Vérvörös Alkonyatnak de belátom hogy minden jónak egyszer vége lessz. :( Na sebaj nem bánkódunk mert hozod nekünk az új sztorit ami bízosan jó lessz már nagyon várom. Azthiszem csak chetben írtam hogy Békés Boldog Karácsot kívánok Neked de akkor már itt is van.Hatalmas maci ölelés.És ne feledd leszél rossz.Puszi Andi

Unknown írta...

Szia!

Igen, nekem határozottan felkeltetted az érdeklődésemet. :-) Úgyhogy megyek, és el is olvasom az első fejezetet. :-)

Puszi:

Judit

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online