Vérvörös alkonyat

Sziasztok!

Még mindig lehet kérni a Vérvörös alkonyatot "PDF" formátumban, ha esetleg valaki még nem tette volna meg, és szeretné! :)
Az e-mail címem oldalt! ;)
Puszmancs

Szylu

2010. június 3., csütörtök

Vérvörös alkonyat - 41. fejezet

Sziasztok!

Itt a friss, és hatalmas köszönet érte Pupimnak, aki magára vette a gépelés fáradalmait, és felgépelte nekem. Thanks!
A kép, mint már megszokhattátok kedvenc fotósomtól, Liától származik! Ezért is külön köszönet!
A fejezetet Barbinak és Rebekának ajánlom, akik voltak olyan kedvesek, és elküldtek nekem egy videót, ami egyszerűen szenzációs lett! Nem is tudtam, hogy ilyen hatással vagyok az emberekre!:P
És öröm az ürömben - az üröm az, hogy szombaton 13:00-kor érettségizem németből, szal tessék szorítani! -, hogy a Breaking Dawn hátuljába belekerült az én "kritikám" is!XD Jupííí!
Egy gyors kérdés, mielőtt még a frisset adnám: szeretnétek a 40. fejezetet Edward szemszögéből is elolvasni? Mert felvetődött, hogy megírhatnám, és régen csináltam is, hogy egy jelenetet két szemszögből is megmutattam, de nem tudom, hogy ezt szeretnétek-e? Komikban kérem a válaszokat, ha van véleményed a dologról!
Kicsit nyálas lett ez a fejezet szerintem, de majd Ti ítélkeztek felettem!
Pusz


„Leánykérés”


„I need to feel your hand upon my face”

Stateless: Bloodstream


(Edward szemszöge)


Amint Emmett hangja áthasította a levegőt, lehullt agyamról a Bella okozta gyönyörű kábulat és felmértem a helyzetet. Két választási lehetőségünk volt: vagy meg sem mozdulok – ki az a marha, aki meg akarna mozdulni egyáltalán? – és várjuk a családok reakcióit, vagy mentem, ami menthető.

Gyors mérlegelés után rá kellett, hogy jöjjek, sajnos a második opció az ideális. Hogy miért is? Na, azt csak nagy vonalakban tudtam saját magamnak is felvázolni – nem még Bellának! -, ugyanis meghallottam a lépcsőn koppanó cipőtalpakat és cselekednem kellett. A többiek csak emberi tempóban vánszorogtak felfelé, mert semmi kedvük nem volt Emmett újabb faragatlan tréfájához és ez nekem dolgozott.

Odahajoltam a rémült Bellához és halkan a fülébe súgtam, hogy csak ő hallja.

- Tedd az értetlent, a többi az én dolgom! – mormoltam.

Lefejtettem lábait rólam, egy ügyes mozdulattal lekaptam a válláról az elharapott és árulkodó melltartópántokat – szemeimnek parancsolnom kellett, hogy a feladatomra koncentráljak –, és felkapva az ingemet leugrottam az oldalsó ablakon.

Szélsebesen megkerültem a házat, közben begombolkoztam és abban a pillanatban érkeztem meg a többiek mögé, amikor ők megálltak Bella szobája előtt.

- Mi az már megint, Emmett? – kérdezte türelmetlenül Rose.

Em szemei, ha lehet, még nagyobbakra nyíltak, amint meglátott Alice és Jasper között. Rám bökött, majd a kanapé mellett álló Bellára, és ezt így folytatta jó egy percig, közben pedig tátogott és szóhoz sem jutott. A gondolataiból sem tudtam semmi értelmeset kiolvasni, annyira össze volt zavarodva.

Bella még arra sem vette a fáradságot, hogy visszavegye a felsőjét, ami nem tett jót az én idegi állapotomnak. Jasper persze felfedezte, hogy valami nincs rendben velem – már, hogy a francba lett volna rendben, amikor fél perccel ezelőtt még… Uh! – és gondolatban kérdezte:

„Jól vagy?”

Nyeltem egy nagyot, és csak biccentettem. Addigra már Em is jobb állapotban volt, de csak egy fokkal, mert a tőmondatok már mentek neki.

- Te – itt rám bökött – és te – itt Bellára mutatott –, ti ketten… Az előbb!

Már éppen védekeztem volna, de megelőztek.

- Emmett, nem szokás kopogni, mielőtt valahova bemész? – vetette bátyám szemére cseppet sem kedvesen Bella.

- De… ti… az előbb… - ellenkezett Em.

- Drágám, valld be nyugodtan, te szedsz valamit? – kérdezte Rosalie egy kissé gúnyosan, mire kuncogni kezdtünk.

- Te csak hallgass mélyen, Eddy fiú, mert láttam, amit láttam! – fenyegetett meg sötéten.

- Oh, és mit láttál tulajdonképpen?

Na, Emmettnek sem kellett több, és a gondolatai visszajátszották azokat a képkockákat, amiket ő látott.

Oké, pókerarc, Edward! Gyerünk, menni fog! Huh, tényleg azt csináltuk Bellával? Nem lehet, hogy csak túl élénk Emmett fantáziája? Nem, az nem lehet, mert akkor mégis hogyan került Bella átharapott melltartópántja a kezembe?

- Erre mit lépsz, öregfiú? – vigyorgott Em.

- Hahó, megtudhatnánk mi is, hogy miről van szó? – tette fel a kezét Jasper.

Nyugodtan és higgadtan, na meg persze cenzúrázottan válaszoltam.

- Emmett úgy gondolja, hogy az előbb Bella meg én a kanapén… Hogy is fogalmazzak? – töprengtem.

- Egyszerűen egymásnak estetek! – fakadt ki Emmett.

Em szavait néma csend követte. Mindegyikünk arcára kiült a döbbenet Emmett nyersessége hallatán és Rose, Jasper és Alice csak pislogtak. Amikor már kezdett kínossá válni a némaság, Bella egyszerűen felnevetett. Nem azzal a zavart, „most lebuktunk” nevetéssel, hanem teli tüdőből, őszintén nevetett. Elhűlve bámultam őt és reakciójánál már csak a szavai késztettek nagyobb csodálkozásra.

- Em lehet, hogy neked megy egyedül is az a dolog, de biológiai tanulmányaimat felidézve tudtommal ahhoz ketten kellenek! Na, már most, én jelen pillanatban egyedül vagyok a szobában, leszámítva persze téged és az ajtóban tipródó nézőközönséget, szóval magyarázd el nekem, kérlek, hogy ezt mégis hogyan gondoltad?

Ma is tanultam valamit: nem ülök le Bellával pókerezni! Lealázna, az biztos!

Em hápogott egy sort, én meg próbáltam nem a földön fetrengve röhögni, de a többiek sem voltak jobb állapotban Bella monológja után.

- De az előbb még itt volt! – mondta dühösen Emmett és az ominózus kanapéra mutatott.

- Oké, várj! – tartotta fel mutatóujját Bella. – Akkor most vázolom, hogy hogyan képzeled el az eseményeket. Tehát, azt mondod, hogy az előbb Edward és én azon a kanapén éppen közelebbi kapcsolatba kerültünk egymással. – A szóhasználatnál Emmett kivételével mind a négyünk szája széle megremegett. – Aztán te benyitottál…

- Kétszer is! – vágta rá a sértett.

- … kétszer is és a második után Edward csak úgy eltűnt. Az eltűnést vagy dehoppanálással, vagy szublimálással vagy pedig teleportációval tudta megoldani. – Ennél a mondatnál gúnyosan elmosolyodott.

- Kiugrott azon a nyamvadt ablakon! – bökött az ablakra, amin ténylegesen távoztam.

- Akkor kiugrott az ablakon és hiperszuper sebességgel a szobaajtómban termett – mondta az igazságot, nekem meg vigyáznom kellett az arckifejezésemre. – Na, ez teljesítmény! Tudtam, hogy Edward gyors, na de ennyire? – Kikukucskált Emmett mellett és egyenesen hozzám intézte a szavait: - Nem akarsz véletlenül indulni a maratonon?

- De, már gondolkodtam rajta – mentem bele a játékba. – Csak az a gond, hogy lebuknék!

- Ha visszafogod magad, nem tűnik fel senkinek – mondta játékosan és kicsit sem kétértelműen.

- Majd észben tartom – vigyorogtam.

Emmett kezdett elbizonytalanodni, de még egy utolsó támadást azért indított.

- És te miért vagy félmeztelen, Edward meg hol a ménkűben volt eddig?

Júj, na, erre nem számítottam! Kreálj egy alibit és ne Bellán legeltesd a szemed!

- Miután tisztáztuk a helyzetet Edwarddal, ő lelépett a szobájába, én meg éppen átöltöztem vadászathoz, amikor rám törted az ajtót – tette csípőre a kezeit Bella és mérgesen nézett Emre.

Melák bátyám dühösen fújtatott, majd jelentőségteljesen rám és Bellára pillantott, és kimondta az ítéletet:

- Rajtatok tartom a szemem! – Azzal a lendülettel átfurakodott köztem és Jasper között, de még visszaszólt. – És mindenki legyen lent a nappaliban egy percen belül!

- Bocsi, de ma tényleg nem lehet vele bírni – mondta Rosalie, és ő is eltűnt férje után.

Alice táncolt oda körénk és hatalmas kiskutya szemeit le sem vette rólunk.

- Akkor most szent a béke? – kérdezte reménykedően.

- Fogjuk rá – mondtam és nem kerülte el a figyelmemet a Bella ajkain játszó mosoly.

- Jaj, ez nem válasz! – csattant fel a kobold türelmetlenül.

- Igen, Alice – válaszolta Bella. – Tisztáztuk a félreértéseket és nem haragszunk egymásra.

- Na, kezdetnek ez is elég! – csapta össze a tenyereit és kitáncolt a helyiségből.

Jasper furcsán mért bennünket végig, majd egy szuszra kifújta a levegőt tüdejéből és védekezően feltartotta kezeit.

- Gyanúsak vagytok nekem, főleg te – bökött rám -, de inkább nem akarom tudni, hogy mi történt!

- Kösz – mormolta Bella.

- Tartom a számat – vigyorgott és lesétált a lépcsőn, kettesben hagyva bennünket.

Beljebb léptem, de az ajtót nem csuktam be. Bella vett egy nagy levegőt és nyugodtan megindult felém. Megállt egy lépésnyire tőlem, kinyújtotta jobb kezét, tenyérrel felfelé.

Várakozásteljes arckifejezése láttán gonoszan vigyorognom kellett, de engedelmesen beleejtettem tenyerébe a hősi halált halt melltartópántokat. Felsóhajtott és megcsóválta a fejét, majd a szekrényéhez suhant és nézelődni kezdett valami felső után.

Az ajtófélfának támaszkodtam és csendesen megszólaltam:

- Remélem nem baj, hogy nem mondtam el nekik… - Tudnom kellett, hogy ő hogyan vélekedik erről az egészről.

- Persze, hogy nem – mondta és hátrafordulva finoman rám mosolygott. – Nem lett volna szerencsés, ha így tudják meg. Majd elmondjuk nekik, ha úgy gondoljuk és elérkezettnek látjuk az időt.

Bosszankodva mustrálta a szekrény tartalmát, mire felnevettem és mellé léptem. Végigpörgettem kezeim között a pólóit, blúzait és egyéb felsőit, és kiválasztottam egyet.

- Ehhez mit szólsz? – kérdeztem és feltartottam a fehér, ujjatlan trikót.

- Öhm, Edward – köszörülte meg a torkát Bella, de somolygott -, nem tudom, hogy észrevetted-e már, de fekete melltartó van rajtam, amihez nem passzol a fehér.

Szemem lejjebb csúszott, és nagyot nyelve konstatáltam, hogy igaza van. Visszahajítottam a felsőt és zavartan túrtam bele a hajamba.

- Hát, az igazat megvallva teljesen mással voltam elfoglalva – mormoltam és bizseregni kezdett az arcom.

- Oh, azt vettem észre – nevetett és felmutatta a pántokat.

Muszáj megkérdeznem! De csak úgy szimplán nem kérdezhetek rá, hogy „Te, figyelj, Bella! Tíz perccel ezelőtt szerelmet vallottam neked és szeretném tudni, hogy te, hogy vagy ezzel?” De akkor is meg kell tudnom!

Így viaskodtam magamba, míg Bella tovább folytatta a ruhavadászatot. Már éppen letettem az ötletemről, amikor megszólalt.

- Vámpírok tudnak agyvérzést kapni?

- Nem – válaszoltam megrökönyödve. – Miért?

- Mert te határozottan közel állsz hozzá – mondta és felvett egy fekete, mélyen dekoltált, selyem felsőt. – Mondd, mi a baj?

- Honnan veszed, hogy van valami? – nyeltem nagyot a mondat végén.

- A homlokodat egy száz éves aggastyán is megirigyelhetné, és azon csodálkozom, hogy a fogaid még nem törtek ki, annyira összeszorítottad őket – magyarázta és kikapott egy pár fekete kesztyűt is.

- Oh – nyögtem. Tehát ennyire átlátható vagyok? – Én csak azon gondolkodtam, hogy…

Zavartan néztem a padlót és nem tudtam, hogyan folytassam a mondatot.

- Hogy? – kérdezte Bella és berogyasztva a térdeit bedugta a fejét a látószögembe.

Tekintetéből kíváncsiságot véltem kiolvasni, míg fölhúzta egyik kezére a kesztyűt. Felemeltem a fejem és ő is visszabillent eredeti testhelyzetébe.

- Hogy… szóval… te… - próbáltam megfogalmazni a kérdést, de nem ment.

Bella lélegzete elakadt, mire riadtan kaptam fel a fejem. Gratulálok, Edward, ezt jól megcsináltad. Mekkora egy tuskó vagy!

- Én nem akartalak… - mentegetőztem volna, de Bella közelebb lépett és szeme figyelmeztetően megcsillant.

- Ne mozdulj! – súgta és lehámozta magáról a félig felhúzott kesztyűt.

Tenyerét az arcomra csúsztatta, szemeit az enyémbe fúrta és erősen koncentrált. Érintésére megremegtem és már nyúltam volna, hogy közelebb húzzam magamhoz, de megállított.

- Légy jó fiú és maradj nyugton! – súgta, és én leejtettem kezeimet.

Már éppen teljesen elvesztem volna sötétarany szemeiben, ha édes hangja nem ránt vissza.

Szemeim kitágultak, ahogyan tudatosult bennem, hogy a gondolatait hallom.

„Amikor megláttalak ott, az ebédlőben tudtam, hogy nincs tovább. Megtaláltalak magamnak, pedig nem is kerestelek. Tudtam, hogy valami összeköt bennünket, ami erősebb minden másnál. Szeretlek, Edward Anthony Masen Cullen, és ezen semmi nem változtathat!”

Elvette a kezét és csillogó szemekkel nézett rám.

Egyszerűen nem jutottam szóhoz. Ez az angyal szeret, tényleg szeret! Nem érdemlem meg, de mégis engem akar. Ezt el sem hiszem. Csak álmodom!

- Öhm, nem akarlak megzavarni, bármit is csinálsz, de valami reakció jól jönne – mondta Bella, és én feleszméltem.

Mindkét kezemet az álla és a nyaka oldalára csúsztattam és lassan hajoltam hozzá közel. Mindketten lehunytuk a szemünket, amikor ajkaink találkoztak és gyengéden viszonoztuk a másik csókját. Semmilyen hevesség vagy vadság nem volt ebben a csókban és ez így volt jó. Azaz lett volna jó, ha ütődött és legyilkolásra váró bátyám kiabálása közbe nem avatkozik:

- Ha most felmegyek, és tényleg azt csináljátok, amit szerintem tíz perccel ezelőtt is csináltatok, akkor felveszem videóra és felnyomom a youtube-ra! – harsogta. – Gyertek már le!

Kelletlenül, de elváltunk egymástól. Bella dühösen mormolta az orra alatt.

- Egyszer megfojtom az biztos! – dohogott és felhúzta kesztyűit.

- Az első sorból szeretném… - itt megakadtam, mert Alice-nek víziója volt és a kis kobold velem is megosztotta. Felnevettem és Bellára kacsintottam. – Hát, amit most kapni fog, az van olyan rossz, mint a megfojtás.

Bella értetlenül pislogott rám, de én csak rejtélyesen mosolyogtam. Végül megelégelte a dolgot, mert fújt egyet.

- Nem igazság, hogy nem osztod meg velem az infóidat – morgott és becsapta a szekrényajtót. – A melltartópántomért pedig még számolunk!

Gyors csókot nyomott a számra és már ott sem volt. Megcsóváltam a fejemet és lebattyogtam a nappaliba, ahol már mindenki ott várakozott. Tanya fürkésző pillantását türelmesen álltam, majd amikor lehajtotta a fejét, megkerestem Bellát. Macario mellett találtam meg és éppen súgott neki valamit, amire a vámpír csak bólintott és mosolyogva figyelte az eseményeket. Gondolatait viszont ismét nem hallottam, amiért Bellát egy szúrós pillantással jutalmaztam. Már megint a képességét használja! Rém idegesítő! És el ne felejtsem kiszedni belőle, hogyan csinálta az előbbi kis „trükkjét” odafent!

Ő csak somolygott és kinyújtotta a nyelvét rám, de olyan gyorsan, hogy csak én láttam. Megforgattam a szemeimet és beálltam Esme mellé, aki figyelmesen mért végig.

„Minden rendben?” – kérdezte, és tudtam, hogy rám és Bellára célzott.

Igen, azóta már a Tanya-ügy az ő fülükbe is eljutott – még egy ok, amiért Emmett a kiirtandó fajok listáját vezeti nálam -, de szokás szerint nem haragudtak meg rám. Csak meglepődtek. Mint mindenki más is.

Elmosolyodtam és bólintottam. Esme hálásan megszorította a kezemet és a „meghitt” pillanatot Emmett szakította félbe.

- Oké, most, hogy a Swan-Cullen párost is leette a fene az emeletről…

- Én meg téged eszlek meg, de előtte megsütlek – vetette oda Bella, és közbevágását hatalmas nevetés jutalmazta.

- Ezt majd lerendezzük később, most elfoglalt vagyok és tele a naptáram mára – vigyorogta bátyám és kézen fogva behúzta a szoba közepére Rosalie-t.

Alice-szel egymásra vigyorogtunk, Rose pedig figyelmeztetőleg sandított ránk, de azért ő is mosolygott. Emmett csendre intett mindenkit, majd fél térdre ereszkedett és ujjait rákulcsolta a kezére. Megköszörülte a torkát, majd belefogott.

- Tudom, hogy nem vagyok a legrendesebb vámpír a világon és nem mindig álltam ki melletted úgy, ahogyan kellett volna, és ahogyan megérdemelted volna, de szeretlek és szeretni is foglak az idők végezetéig. – Hátranyúlt szabad kezével és zsebéből előhalászott egy bársony borítású, fekete kis dobozkát. – Hozzám jössz feleségül?

A szobára olyan csend telepedett, hogy „hallani lehetett a légy zümmögését”, vagyis a kint földet érő hópelyhek hangját. Rose cinkosan elmosolyodott és gondolatban jót mulatott.

„Ezt kapd ki Emmett McCarty Cullen!” – gondolta és határozott hangon kimondta a válaszát.

- Nem!


U.i.: Ne nagyon tessék megszokni a csütörtöki frisset, mert majd visszaállunk a szombatra!XD


40 megjegyzés:

kácsa írta...

Hali!

Szylu és Pupi ti most "istenek" vagytok!

azt hiszem ez kifejtette a véleményemet XD :D

Puszika!:) :D

kácsa írta...

hihi én voltam az első most először(örül-az-agyának fej)
XD

Névtelen írta...

Szia!!
A legjobb fogyasztó eszköz te vagy Szylu. És ezt komolyan mondom.. Nálad az ember annyit nevet aggódik izgul idegeskedik és mellette nasizik hogy egy két hét alatt két kilogramm mínuszban lesz az ember.. Ajánlani foglak mindenkinek XD
Ügyesen és cselesen kivágták magukat a helyzetből Belláék még szerencse..
Az állam pedig hatalmasat koppant Rose nemet mondott???Kíváncsi vagyok miért valami kis bosszú..???Amúgy én örömmel olvasnám Edward szemszögét is..:)
Emmett pedig sokkot fog kapni és lefog döbbenni de azt hiszem hogy ez sokakra érvényes lesz kíváncsi vagyok mindenre:)
Köszönöm!
Melinda

Névtelen írta...

És öhm... U.í: Sok sikert az érettségihez szorítok neked okos ügyes vagy csak ne izguld el mert akkor nem fogsz tudni koncentrálni(tudom könnyen mondom nem én érettségizek)és gratulálok hogy bekerült a véleményed a Breaking Dawnba:)
Melinda

Netti írta...

Szegény Emmett hogy hülyét csináltak már belőle xD És milyen jól adták az ártatlant Belláék xD Aztán szegény Emnek még Rose is nemet mondott:)Nagyon jó feji ett, várom már a folytatást:)Egyébként én szívesen elolvasnám a 40. részt Ed szemszögből is:) Várom a kövit
Pussz: Lettina

Pupi írta...

Szia!
Nagy ártatlanul felkukkantok ide, hogy mi a pálya...erre látom, hogy friss....jupíííííííííí.
Oké, nem játszom az ártatlant, mert én már olvastam, de azért akkor is meglepi volt...
Először is, üzenem a házastársadnak, hogy eszméletlenül tetszik ez a kép...
Másodszor, köszönöm, hogy megemlítettél a feji előtti "kisregényben". Harmadszor: az Ed szemszöget a 40. fejihez én is nagyon szeretném... annak ellenére, hogy a folytival tovább húzod majd az idegeimetXD
Ó, és annak a gépelését is bevállalom, ha csak azon múlik a gyors friss kérdése, szóval írd gyorsan... vagyis első az érettségi, szóval utána írd gyorsan, aztán küld el nekem *bociszemekkel néz, mint Alice a fejiben*.
Öhm asszem a Negyedik jön, de nem biztos, mert lusta vagyok visszagörgetni...imádtam a fejit, és ismét egy hatalmas élmény volt begépelni. Ötödik: azt majd mailben leírom... és végül a Hatodik: imádtam ezt a fejezetet is... Istennő vagy... Puszi :)
U.i.: Köszi Kácsa az istenes dolgot :)

Névtelen írta...

Istenem xD
ezen nagyon nagyot röhögtem xD
kéééész voltam xD
Ed-Bella páros... hát egyszerűen imádtam!!!!
a leánykérés...köhöm... jól átvertél, csajszi, ugye tudsz róla?!?!?!?!
nagyon jó lett.......... és amit Rose csinál........xDxDxDxD imádtam!! ppusz

norcs. írta...

uristen végrree :D Edward és Bella =) én ugy örülök hogy elmondták egymásnak :D
és hát Emmett, hát igen jókat röhögtem rajta.xd
nagyon jó rész volt, és a multkori is (ahoz nem írtam és gondoltam most ide elmondom a véleményem) hát nagyon imádtam :D Mac-ot nagyon birom és tetszik a karaktere, remélem hogy továbbra is "jófiú" marad és nem derül ki róla, hogy neki is tetszik Bella:D
és hogy-hogy nemet mondott Rose?:o hát erre kíváncsi vagyok.:D, gondolom Emmett majd kiakad :D...xd
várom nagyona frisset :D
puszi ui. örülök hogy már ma felkerült :D

Névtelen írta...

na ez kibaszott jó lett :D
grat. és hozdd minél hamarabb a frisst :D:D

Rebii írta...

huhh...erre még én se számítottam :D Youtube? vicces.....hm.... Rose nemet mondott ?! Ilyen sincs minden évben .... nagyon tetszett a feji és már NAGYON várom a folytit :)


puszííííí repcsííííí <3

Morgina írta...

Szia
Gina vagyok egyszerűen hihetetlen vagy ez nem semmi rész volt Bella nagyon jól adta az ártatlant és az a szöveg amit levágott hát tudod az se volt piskóta. Pedig mindig azt mondja ő nem tud jól füllenteni hát erre jól rá cáfolt most. A beszólás is jó volt Edward részéről hogy, nem fog vele pókerozni. Csak Emmettet sajnálom nagyon jól rászedték szegényt, még kedvese is azt hitte, hogy beszedett valamit, és ha ez még nem lett volna elég egy napra még ráadásul Rosali is kikosarazta, Valamint Edward és még Bella is fenni a fogát a revansre. Remélem abból is kapunk majd egy kis ízelítőt. A 40. részt szívesen elolvasnám Edward szemszögéből is ha leszel olyan kedves és megírod nekünk. Puszi Gina t

Névtelen írta...

Még szép h szeretnénk olvasni Ed szemszögbe is!xD Miféle kérdés ez?? :D
A kritikádhoz meg gratula..:D Irigyellek..:D És jó h én lehettem az első aki elolvashatta!XD (mármint a kritikát..:D)
És mint már mondtam..:D csak szívatod a népet h jujjj most összeházasítjuk Edet és Bellát,a hiszékeny olvasók meg bedőlnek,aztán meg arra döbbennek rá h hoppá ez Emm&Rose-os volt..XD You are the very very bad girl..:D
Nah és vajon miért mond nemet Rose? xD Hát ez érdekelne..:D Ő is csak szívatja..:D Az eleje is jóvolt..mondjuk kár h nem vette fel Emm kamerára..XD És most olyan visszafogott volt Ed...ajhh....xDF Nah majd az ominózus jelenetnél..:D:D
Nagyon tetszett és várom a kövit..XD mint mindig..:D
pusz
Dorszíí

mesi28 írta...

Szió!
Hát, most meg én vok halál nyugodt, ugyanis pontosan tudtam h nem vagy te olyan, h ezt az ízlit a kedves főszereplőkön vezesd végig, de végül is mindkét tippem bevált, mert Rose meg nemet mondott :DD
nagyon nagyon tetszett, egyáltalán nem lett nyálas, és nagyon kíváncsi vok Ed szemszögére is a 40. fejit illetően :)))
szal király vagy csajszi, csak így tovább, és mivel téged is ki akarnak nyírni, szerezhetsz nekem is jegyet arra a gépre ;)
pux
mesi28

Névtelen írta...

Úristen!!
Ennyit tudok mondani. Szóhoz sem jutok!
Az hogy baromi jó lett enyhe kifejezés!!
Úgy megnézném Emmett arcát xD
Viky

คภςรא írta...

ááá de jóó lett...
kíváncis vgayok majd többiek reakciójára ha majd megtudják hogy Bella és Edwrad összemelegedtek :D

T_T írta...

ohh... xD Először is nem lett nyálas csak fura, mert nem ezt szoktam meg tőled.. :D *jajj bOri fogd be, mert megjárod!*
Másodszor: SZURKOLOK ÉS EGÉSZ SZOMBATON RÁD GONDOLOK!!!
Harmadszor: Kajak azt hittem, hogy Edward kéri meg Bellát de mint tudtam az túl szép meg gyors lenne. :D De ez azért nem semmi.. mármint az, hogy nemet mondott...
Wow!
Nagyon jó lett a fejezet várom már a következőt!! :D

Patri-cica írta...

Nagyon imádtam ezt a részt is!

TERMÉSZETESEN szeretnék Edward szemszögből 40.-dik fejit!(Nekem azok a kedvenceim!)

Nem gondoltam volna,hogy így lesz a szitu megoldva,de hatalmasat nevettem miközben olvastam!
Kíváncsi leszek mit kap ezért még Emmett... bár a "Nem" után nem tudom mi lesz! XD
Nagyon örülök,hogy Ed+Bella vééééégre tisztázták az egymás iránt táplált érzelmeiket...DE...DE attól tartok,hogy még lesznek itt bonyodalmak!Nem is kevés...

És még mindig nem tiszta,hogy most akkor szeressem-e Mac-et vagy nem...esküszöm én eddig nagyon bírom,de valamiért nem bízok benne vagy rossz előérzetem van vele kapcsolatban.Bár mégis inkább a pozitív irányba hajlok!
Tanyaról nem is beszélve...őt a könyvben sem szerettem és itt sem fogom ez tuti!!!

Várom a folytatást!

Cupp

UI:Sok sikert a némethez...de amilyen ügyes és okos vagy sima ügy lesz ez is!

Tincsu írta...

WOW
Szylu ez nagyon állat lett :D Végre összejöttek xD Én gondoltam ám hogy nem Ed&Bellás az ízelítő xD Ez olyan oltárian fantörpikus lett hogy csak na :D OMG!
Tuti hogy lesz még itt csavar az egyszer biztos xD De azt is élvezni fogom vagy nem xD lehet majd nem lesz a szobámból semmi sem xD de azért a gépet életben hagyom majd xD de reméljük hogy erre nem lesz szükség xD *bocííí szemek*
Szeretném az előző fejit Ed szemszögéből is :D:D
Sok puszííííííí és GRatula (L)
Tincsu

AmyC írta...

Háhá! Ez jó volt, Emmett megkapta! :D És persze, hogy kíváncsi vagyok az Edwardos szemszögre is! Csak így tovább! De most megyek vissza Breaking Dawn-t olvasni, és keresem a nevedet a kritikaírok között! :D

Szepy írta...

Nah végre megjött az eszük !
Basszus, pont így képzeltem el a fejezet folytatását... mármint amikor Edward kisurrant az ablakon keresztül xD
Nah Rosalie-n nagyon meglepődtem... Kíváncsi vagyok Emmett reakciójára :D
Már várom a kövit!
Pusszy

kac írta...

Szia!

Ez nagyon ott van, túl szép lett volna ha Ed kéri meg Bells kezét :D
Végre már rájöttek, hogy szeretik egymást, remélem hamarosan dolga lesz Emnek és nem ér rá félbeszakítani őket

Igen szeretném a 40. fejit Edward szemszögéből

Sajnálatos, hogy vissza kell szokni a szombati frissre, de van egy formabontó ajánlatom frisselj csütörtökön és szombaton is XD

Nagyon nagy kalappal a szombati megmérettetéshez

üdv

Nana írta...

Nah várj 1x feldolgozom :D
Elvileg szét van szedve a gépem de annyira izgultam már h legyen friss,h megkerestem és összetettem :D
Nah szol ISTENI VAGY!
Nagyon jó lett.Bella és Edward.Bírtam ahogyan kivágták magukat,meg Bells beszólása.Ott volt.
A leánykérés hát igen én Edre számítottam de Emmett is szóba jött.
Rose sztem meg majd valami frappáns választ ad majd. :D
Ahogy téged ismerlek.
GRAT!
A fejihez is meg ahoz is h a komid benn van a BD-ben.
Milyen néven keresselek?:D:D:D
Puszi
Nana

dzsudy13 írta...

wáháháhá!:D
Emmett most jól becseszte:D
de megérdemli...
kicsit ugyan sajnálom...
kicsit?!
nagyon!:D
Szegény...
Elmúlt!:D

Alig várom a következő fejezetet!
Siess(etek) vele!

Puszi!

Névtelen írta...

te ez őrült jó lett csak tudod...néha félreérthetők az itelítők....:D
ezt hogy félreértettem...xD
de nem ez a lényeg. hanem az hogy nem tudod hogy milyen hatással vagy az emberekre..nos én élő példe voltam rá :D
csak így tovább és legközelebb már nem marad meg a berendezés és nem érem be egy pohár vízzel :D

Névtelen írta...

Szia!
Hát még sem buktak le! :P Nem hittem volna, hogy sikerül meggyőzniük ennyire is Emmettet, hogy nem "az" történt!
De a vége... XD Kíváncsi vagyok, hogy ebből mi lesz!
Puszi:Gemma

Barbi írta...

nagyon jó lett...áhhh....*vigyorog mint a vadalma*
rebeka te meg próbáld meg magad kontrolálni mert a mi bútorunk megy tönkre nem a tietek...ha meg szét vered a bútort nem lesz hol olvasni ...a végén csak koppant egyet az állam(tesóm csukta be a szám)...alig várom a frisst:DD...legközelebb is küldöm a videót:D

(:ClaryHerondale:) írta...

Ez hatalmas! Emmett nagyon megszívta! Ez mekkora show! Nagyon szuper lett! És Rose! Ez nagyon buli lett! Várjuk a frisst!
Puszi : Friday XD

Névtelen írta...

szia
azt hiszem kezdek rárálni a logikádra (csak kezdek) XD
azt tutira vettem hogy az izelítőben elkövetett cselekmény nem Ed vagy Mac műve, de Emmettre soha se gondoltam volna.
jó lett a feji, örülök hogy Ed és Bells összejöttek, de te ugyis teszel valamit amivel felborítod a békét aztán lesz ott égszekadás, földindulás XD
Várom a frisst
Licsy

Adrienn írta...

Sylu!!!!!!!!!!!! Én kitekerem a nyakadat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! xD -Szegény Em :( xD-
Úgy örülök!!!!!!!!!!! Bella és Eddy fiú eggyütt vannak - jupppíííííííííííííí - Imádtam
Várom a kövit
Pusy Adry

Sárközi Erika (Nilla) írta...

Kedves Író(k)!

Elnézést kell kérnem azért, hogy így reklámozom magamat, tudom, hogy ez nem szép dolog.
A napokban megfogalmazódott bennem a terv, miszerint szeretnék komolyabb pályára lépni az írásban. Anno, néhány hónapja, írtam egy történetet, és most ennek dolgozom az átalakításán. Immár nem titok, szeretném majd kiadatni.

Ebben szeretném kérni a segítségedet. Ahhoz, hogy a kiadás lehető legyen, a kiadónak meg kell bizonyosodnia arról, hogy van olyan közönség, akiknek a könyvet ellehetne adni.

Nem azt kérem, hogy most azonnal fejvesztve rohanj hozzám, és bombázz kritikákkal, vagy legyél rögtön olvasóm... Semmi ilyesmiről nincs szó. Én csupán azt szeretném, hogy szánj rám néhány percet az életedből. Ha akár egyetlen sort is elolvasol a művemből, én már nagyon hálás leszek érte.

Tudom, nehéz dolog terjeszkedni, ezért folyamodtam én is ilyen módszerhez. Ha talán lenne elég önbizalmam, akkor nem lenne szükség erre a módszerre... De én is csak emberből vagyok.
Kitűztem magam elé egy célt, és ezt szeretném elérni. A módszereim tényleg nem a legjobbak, de kérlek, ezt nézd el nekem.

Még egyszer bocsánat, hogy reklámoztam magamat.

Ha esetleg ezek után még kedvet kaptál a történethez, itt megtalálod:
www.twilightnilla.blogspot.com
Üdvözlettel: Nilla

Ruby írta...

Hűűűűűűűűűűűű. Az előzetes alapján már azt hittem Edward ilyen türelmetlen.
Emmett hozta a formáját, jól kifigurázta Edward és Bella, már szinte megsajnáltam szegényt.
Nagyon király lett ez a rész is.
Alig várom a folytatást.

Névtelen írta...

Imááádtam ezt a fejezetet! Frisst minéél előbb!

Névtelen írta...

Szinte megsajnáltam Emmetet(csak szinte).Szegény egy fejin belül kétsz is leég de nem baj mert mindig rosszkor van rossz helyen.Ettől függetlenül még jó fejezet lett persze ez szokásos.

Névtelen írta...

Szegéény Emmett:D De szerintem megérdemli! Kéérem a friiiisssst!

Pucca

Névtelen írta...

Annyira jó lett!
Nagyon tetszik a sztorid...tényleg..nagyon tehetségesnek tartalak..:D
És ez a feji is nagyon tetszett! Hát ezt most Emmett megszívta..:D Kivi vagyok vajon ezt most miért kapta..:D
És úgy örülök h végre összejöttek!:D Erre vártam.:D
Remélem lesz friss szombaton..:D
Gabi

Wirág írta...

Szia!
Ez a feji istencsászár lett!!XDXD
most megkapta Emmett hihi
jajj mit fog szólni majd:D
nagyon várom a kövit:):)

Pux:Wirág

beemacyka írta...

Ez a feji nagyon király volt!!!XD
Ilyen jót még nem olvastam!!!!!!

Névtelen írta...

Szia!
Nagyon bejött ez a feji is!
És végreee összejöttek...:D Habár mondjuk a 30.nemtom hanyadik feji után..:D
Remélem mostmár nem lesz köztük nagyobb összezörrenés!:D
Légyszi Tanya meg ne avatkozzon közbe..:DD
Nagyon tetszik,várom a kövit!
pusszancs: Lilla

Névtelen írta...

Jujj!!
Ez kurvajó lett!!:D
Áh hihetetlen...most olvastam el...kész..függő vagyok!XD
Ez a legjobb sztori amit olvasok...
és meglepi is lesz?:D jujjj nagyoon várooom :DD
puszi

Yuuki írta...

wow 40. komi:D mostmár biztos lesz friss
am nagyon tetszet..imádtam..Ed és Bella..juj végre...nagyon várom a folytatást

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online