Vérvörös alkonyat

Sziasztok!

Még mindig lehet kérni a Vérvörös alkonyatot "PDF" formátumban, ha esetleg valaki még nem tette volna meg, és szeretné! :)
Az e-mail címem oldalt! ;)
Puszmancs

Szylu

2010. június 16., szerda

Ízelítő a 43. fejezetből

Sziasztok!

Megvan a 40 komment, ezért semmi akadálya, hogy jöjjön a várva várt ízelítő, ami után a pokol legmélyebb bugyraiba fogtok kívánni engem, de Lu-val úgyis van még egy félbemaradt pókerjátszmánk, tehát nem aggódok annyira! :P
A friss sajnos csak vasárnap vagy hétfőn fog jönni, mert a héten érettségi szóbelim van, szombaton meg bankett (YES!XD) és nem érek rá nagyüzemben írni! Péntek reggel nyolckor tessék rám gondolni, mert akkor állok kivégzőosztag elé!
Na, de nem szaporítom tovább a szót (jah, 80%-os lett a német emeltem, 30-ból 26 pontot kommunikáltam!XD Ezt el kellett mondanom!), íme a betekintés a következő fejezetbe!

"Elrántottam a kezemet és számat Bella ajkaira tapasztottam, miközben térdei alá nyúltam és rákulcsoltam lábait a derekamra. Meglepődött, de készségesen csókolt vissza, és teste szorosan az enyémnek préselődött. Reakciója földöntúli boldogsággal töltött el, és ezt csak fokozta, amikor a tarkómnál fogva húzott még közelebb magához, majd ujjai a hajamban kalandoztak el..."

Pusz:

Szylu

12 megjegyzés:

Pupi írta...

VÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!!!!!!!!!
TE GONOSZ NŐSZEMÉLY :@
VÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

MEGYEK SZEREZNI EGY NYUGTATÓT.
PUSZI
PUPI

U.I.: A GONOSZSÁGOD ELLENÉRE NAGYON JÓ ÍZLI VOLT :D

Névtelen írta...

Most azonnal kérek frisst!
ÉRTEEEEEEEEEED? VILÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁGOSSSSSS?

mesi28 írta...

érdekes módon nem akadtam ki...
két lehetőség van:
vagy hozzászoktam a brutalitásodhoz xD
vagy pedig még mindig az a furcsa jóleső érzés vesz körül, ugyanis kb 10 perce fejeztem be a BD-t és annyira hatás alatt vagyok, h még felfogni se tudom: nincs több rész, csak a fanficek nyomán tudom végigizgulni a Meyer által teremtett sötéten varázslatos és szerethető világ újabb történéseit:)
huhh, kicsit elkanyarodtam a tlmától xD
nagyon tetszik az ízelítő *szemöldökhuzogatás*
és nagyon szorítok neked, álmaimban is, ugyanis előre láthatóan átpattanok a nyári időszámításba vagyis 11ig alszom, hajnali 3ig fenn vok ugyanis: VAKÁCIÓ VAN!!!:D:D:D
tegnap volt az utcsó napom xDDD
mindenesetre sok sikert a hátra lévő vizsgáidhoz :))
puszi
mesi28

Szofia Kim írta...

hmmm édese istenem csak ne legyen benne vmi váratlan fordulat és kiderül ,hogy bella ezt nem edwardal csinálja:D

Adrienn írta...

Áhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh........... Huhh... Én most már megyek is az Elmegyógy Intézetbe... Ott várom a frisst
Puszi Adry

(:ClaryHerondale:) írta...

Istenem! Ne csináld ezt velünk! Én már itt helyben hisztériás rohamot kaptam! Siess a frissel! Nagyon kérlek, Szylu! Nagyon, nagyon, nagyon kérlek!
Különben jó lett az ízelítő.
Puszi : Friday

Névtelen írta...

Szia!
Gratulálok a némethez! Nagyon ügyi vagy! :)
Nos, az ízelítő... Már nagyon várom, hogy mi lesz a folytatás és az előzmény is! :D
Puszi: Gemma

Névtelen írta...

Szia
Na jó ez...ez nagyon kegyetlen volt
Egy valamit le kell szögeznem veled kapcsolatban.
Ha ha ízelítőt hozol én dilizel.XD
Ez azért van mert a fejik végén általában van egy baromi nagy csavar ami senkit se hagy nyugodni.
És mindenki várja az ízelítőt ahhol újabb csavartt talál amitől már a haját is tépi és azzal a "mi lesz most" mézéssel bámul maga elé.
Aztán jön a várva várt feji ahol lehet hogy a választ megtalálod lehet hogy nem.
És ez, ez az igazán boszantó.
Nálad nem unatkozik az ember s nekem pont ez tetszik.Ez az amit soha ne felejts el bosszantani az olvasokat,érdelődést teremteni
Így tovább!
Licsy

Névtelen írta...

óóóó nem lehetna hamarabb megkapni az új fejezetet? ez nagyon kegyetlen... én nem birom ki vasárnapig... miért büntetsz minket? azt akarod, hogy meghaljunk? legyen hamarabb :D

(:ClaryHerondale:) írta...

Szylu, siess a frissel, mert már majd kiugrok a bőrömből! Légyszi, légyszi, légyszi!
Puszi : Friday

(:ClaryHerondale:) írta...

Siess már Szylu! Már vagy két órája várunk a 43. Fejezetre! Tuti, hogy szuper lesz, de siess már!
Puszi : Friday

áנѕzтєα írta...

Szylu hasonlítasz Emre. én meg szerintem Bellára mert kedvem lenne használni azokat a kínzóeszközöket...

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online