Vérvörös alkonyat

Sziasztok!

Még mindig lehet kérni a Vérvörös alkonyatot "PDF" formátumban, ha esetleg valaki még nem tette volna meg, és szeretné! :)
Az e-mail címem oldalt! ;)
Puszmancs

Szylu

2010. június 23., szerda

Közérdekű információk vagy valami ilyesmik

Sziasztok!

Nem, még nem jön a friss, az csak szombaton kerül fel, még aktívan dolgozom rajta.
Viszont mindenki fellélegezhet velem együtt, ugyanis hivatalosan papírral is tudom bizonyítani, hogy érett vagyok! 19-én megszabadultam a középiskolától, szal most már írhatok a nyáron kötöttségek nélkül. Az eredményeimmel is meg vagyok elégedve - ha valakit érdekel a részletes eredményem, annak elárulom, de most nem akarok senkit ilyen infókkal fárasztani - és pluszpontokkal együtt sikerült 426 pontot összegyűjtenem. A legmagasabb ponthatáros hely, amit megjelöltem 414 volt tavaly, szóval szerintem cserélek, és ezt teszem az első helyre, ami annyit tesz, hogy ha felvesznek, akkor újságírást fogok tanulni. :D Tessék szorítani majd július 22-én, mert akkor derül ki minden!
A másik, hogy nem kell megijedni, ha a hét folyamán néhány órára majd zárva találjátok a blogot, ugyanis teljes dizicserét csinálok majd, és nem akarom, hogy végignézzétek, ahogyan szerencsétlenkedem!

A harmadik, hogy valamikor a jövő héten figyeljetek majd egy kiírást, mert nagy a valószínűsége, hogy pályázatot - nem, ez nem jó szó, de nem találtam mást! - hirdetek... :D

A negyedik, hogy nem tudjátok, hogy Szylunak mi baja van? Bella1213 szőrén szálán eltűnt, de az ő arcán valami rejtélyes vigyor ül, ami teljesen kikészít! Mintha ivott vagy szívott volna, de azt én is érezném!

*Csendesen odacsúsztatnak elé egy füzetet, amit áttanulmányoz*

Basszuskulcs! Oké, most már tudom, hogy mi baja van!

Mi akkor lépünk is írni!

Pusz

6 megjegyzés:

Tincsu írta...

Szylu mit tudsz amit én nem?
idegtépő ez a többesszám:(
plííz ha tudsz vmit Belláról akkor vhogy jelezz légyszíke! vagy csak mondd meg neki hogy keressen meg vagy írjon vissza sms-t!
Köszííí
Puszííí
Tina

Szylu írta...

Tincsu, én sem tudok többet, mint Te, és ez tényleg idegtépő!
Ha valamit megtudok, akkor azt közhírré teszem, de az a legaggasztóbb, hogy Dorszíí sem tud semmit!
De amint tudunk valamit, jelezünk!
Pusz
Szylu

Tincsu írta...

Ok.
Azért köszíí
Puszíí
Tina

Pupi írta...

Én sejtem, hogy mi lehet az a rejtélyes vigyor, de nem vagyok benne biztos...
Affene, pedig én megnéztem volna, hogy hogyan ütyködöd össze a dizicserét :P csak viccelek, tudom, hogy simán fog menni, ha mégsem akkor szólj és segítek...
És még egyszer figyelmeztetlek, hogy a bloglistádra vigyázz, mert nekem akkor tűnt el, mikor 2 oszloposról 3 oszloposra cseréltem a dizimet.
Puszi

Ruby írta...

Gratulálok az érettségedhez! Szorítok, hogy újságíró legyél, bár ilyen pontszámmal nem nagyon kell ökölben tartanom a kezem!
Élvezd a nyarat és írj sokat nekünk.

Névtelen írta...

Szia!!
Elöszőr is Gratulálok, szorítok neked hogy valóban sikerüljön felvenni arra az egyetemre ahova az álmodat megvalósíthatod..
Kíváncsi vagyok az új külsőre illetve a rejtélyes vigyorra:)
Melinda

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online