Vérvörös alkonyat

Sziasztok!

Még mindig lehet kérni a Vérvörös alkonyatot "PDF" formátumban, ha esetleg valaki még nem tette volna meg, és szeretné! :)
Az e-mail címem oldalt! ;)
Puszmancs

Szylu

2011. április 20., szerda

Ízelítő a Before the Dawn 11. fejezetéből

Sziasztok!

Ígértem kedd-szerda tájékára egy fejezetet, de még nem vagyok kész vele és "útközben" át is kellett variálnom - igen, Krisz, miattad! :D -, ezért csúszik egy kicsit. Csütörtök, legfeljebb péntek magasságában hozom a frisset, addig pedig egy kis ízelítő, csak hogy ráhangolódjunk az eseményekre! ;)
Pusz
Szylu

"Bella egy könnyed mozdulattal kirántotta a karját kezem szorításából – váratlan reakciója valóságos pofonnal ért fel, mert azt bizonyította, hogy undorodik tőlem –, hogy a következő pillanatban már a nyakam köré fonja a másikkal együtt és ajkait az enyémekre tapasztva szenvedélyesen megcsókoljon.

Döbbenten álltam csak, és még azt sem tudtam, hogy mit tegyek, amikor kissé elhúzta a fejét, és könyörögve nézett fel rám, majd halkan megszólalt..."

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!
ÁÁÁÁÁÁÁÁ Te kegyetlen vagy.

llejja írta...

Jobb lett volna, ha nem olvasom el...azt hiszem be fogok csavarodni!

Pharm írta...

szia!
Hát jöttem megnézni a frisst, mert mára ígérted, erre mit találok? Na mit?
Egy pár sornyi "ízelítőt", ami nem az, hanem valami kínzófegyver, vagy nem is tudom mi.:) Hát komolyan mondom, a kegyetlen függővégek írója cím az ovodásokra illik hozzád képest! De legkésőbb péntekig hoznod kell a frisst, mert így is alig fogom tudni kivárni addig, és sztem nem vagyok vele egyedül!!! :D:D

Krisz írta...

MAMIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!

Nem nagy te egy kicsit túl kegyetlen? :o
De most komolyan!
Nem elég, hogy minden olvasód utál most már, de akkor még az idegeim is kikészíted!
Szép mondhatom! Így kell bánni a saját véreddel?

Ezt még visszakapod! *sátáni kacaj*

Pusz :P

Névtelen írta...

Szia!!
Szylu eskü ha egyszer megtalállak leverem az összes függővégedet és ízelitődet rajtad!!!!!Pedig nem sok író hozza ki belőlem a rossz énemet de neked valahogy egy picit mindig sikerül!!
Amúgy jó az ízelitő!!:DD
Melinda

Ildella írta...

ááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá
Ennyi leblokkoltam, nagy tátott szájjal nézem a monitort és azon gondolkozok hogy te milyen ördögi teremtmény vagy hogy képes vagy egy ilyen izelítőt adni nekünk.....
nem találok szavakat.......
Nagyon fantasztikusan zsírkirály lett!!!!
(Nem szoktam igy beszélni de ezt váltottad belőlem ki!!!!)
Puszi: Ildella

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online