Vérvörös alkonyat

Sziasztok!

Még mindig lehet kérni a Vérvörös alkonyatot "PDF" formátumban, ha esetleg valaki még nem tette volna meg, és szeretné! :)
Az e-mail címem oldalt! ;)
Puszmancs

Szylu

2010. november 28., vasárnap

Bejegyzés(ecske) és kívánságok

Sziasztok!

Igen, tudom, Mindenki feszülten várja, hogy mi lesz Bella válasza (elhihetitek nekem, hogy én vagyok a legfeszültebb...:P), de sajnos ebben a bejegyzésben nem fogtok rá választ kapni.
Sajnos a héten és a hétvégén nem volt időm huzamosabban írni, mert a beadandóimra kell koncentrálnom, de a jövő hét végére (tehát dec. 3 és 5 között valamikorra) egy fejezetet biztosan összehozok Nektek.
Ami miatt viszont ezt a kis szösszenetet elétek tárom az két dolog. Az egyik, hogy mint sokan tudjátok a Merengőn kezdtem a "pályafutásomat" és a mai napig nem szakadtam el "szülőanyámtól". Két vagy esetleg három héttel ezelőtt az a nagy megtiszteltetés ért, hogy felkértek a Merlin Társulat tagjának, ami azzal jár, hogy idén mi fogjuk a Kívánság Üstbe beledobált kéréseket teljesíteni. Ha tehát van valamilyen ötletetek, amit szívesen olvasnátok jobbnál jobb írók tollából - érdemes átbugászni a névsort, mert eléggé nívós nevek szerepelnek rajta -, akkor ne habozzatok, kattintsatok IDE, olvassátok el a szabályzatot, és kívánjatok. Aki ismeri az oldalt az tudja, hogy szinte bármilyen kategóriában lehet kérni Harry Pottertől elkezdve a szimpla történeteken át a Twilightig. Aki nem, annak ott a szabályzat, és pofon egyszerű. :) Egy fontos szabály: nem, ismétlem NEM írónak kell beadni a kérést, csak pusztán feldobod az ötleted, és majd az Adminok kiosztják!
A másik dolog: közeledik a karácsony, és eme szép alkalomból majd szeretnélek Benneteket meglepni valamivel, ami nem titok, hogy írásban fog megtörténni. Tavaly a Beautiful Lie volt az ajándék, aminek a címe adta magát, idén viszont kicsit gondban vagyok a névválasztással, ezért a Ti kezetekbe adom a gyeplőt. Kiteszek egy szavazást, ahová is december 23-áig várom a voksokat. A befutó visz mindent, mint a piros hetes. :D
És akkor nincs is más dolgom, mit hogy elbúcsúzzak a következő bejegyzésig!:D
Pusz
Szylu

1 megjegyzés:

Zsuzsi írta...

Szia!

Nekem nagyon tetszik hogy idén is megakarsz lepni minket,de én megmondom őszintén nekem például az lenne a legnagyobb boldogság hogy a tavalyinak is kaphatnánk egy befejezést ami értelem szerűen két dolog közül lehet választani.Csak azt szeretném kérni hogy a tavalyinak, írd le mit szántál befejezésül,hogy meghalt Bella vagy nem.És ha esetleg nem halt meg akkor egy kis befejezést.Kérlek ha nem írsz neki befejezést akkor csak légyszi azt írd le,hogy halott vagy nem.köszi hogy elolvastad a kérésemet. :) És nagyon várom már hogy Bella igent vagy nemet mond!!!!:)

By:Zsuzsi

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online