Vérvörös alkonyat

Sziasztok!

Még mindig lehet kérni a Vérvörös alkonyatot "PDF" formátumban, ha esetleg valaki még nem tette volna meg, és szeretné! :)
Az e-mail címem oldalt! ;)
Puszmancs

Szylu

2010. szeptember 12., vasárnap

Közlemény

Sziasztok!

Először is hatalmas bocsánatkérés, és tényleg ne haragudjatok rám! Hogy miért, azt máris kifejtem.
Na, arról van szó, hogy a héten beszedtem valami vírust, és most frankón fáj a torkom, a fejem és a komplett arcberendezésem és a hangulatom sem valami jó. Időm sem nagyon volt írni(Örülök, hogy
Eternity rám eső részét össze tudtam hozni!), mert első hét a fősulin és húúú, meg hááá, na szóval értitek, remélem! :D
A fél fejezet már megvan, de nem akarom ennyivel kiszúrni a szemeteket, ezért csak jövő héten fogok újabb adag frissel szolgálni, és megpróbálom már pénteken hozni, de legkésőbb szombaton felteszem.

Tudom, nem szép dolog tőlem, de ez most így alakult, sajnálom.

Hogy addig se legyetek olvasnivaló nélkül, nagyon ajánlom
Krisz blogját, a New Sun-t, amibe szerintem érdemes belekezdeni. Aki olvassa, tudja, hogy miért mondom, aki még nem, annak egy próbát megér.
Még egyszer bocsánat, és hatalmas bacis puszi Mindenkinek!
:D

Pusz

Szylu

5 megjegyzés:

Unknown írta...

Szia, Szylu!

Először is jobbulást kívánok! :-)
Másodszor pedig abszolút megértem, hogy most nem tudtál frisset hozni. Ez az "első hét a fősulin és húúú, meg hááá" abszolút ismerős számomra, totál megértelek, egy cipőben járunk... :-)
Na mindegy, csak ennyit szerettem volna mondani, gyógyulgass, fel a fejjel!

Puszi:

Judit

Névtelen írta...

Csak jobbulast kivanok neked,vigyazz magadra pihenj sokat es varunk vissza puszi Maja

Vemma írta...

Kedves Szylu!

Tegnap találtam meg a történetedet és egyszerúen fantasztikus! Alig tudtam elszakadni a géptől! A sztori nagyon tetszik, hát komolyan odavagyok! Csak így tovább, már alig várom a következő fejezeteket.
Ja és a dizi is nagyon jó, ötletes, átlátható, olvasható (nem esett ki a szemem olvasás közben :-) ), érdekes! Le a kalappal.
Jobbulást és nagyon sok ihletet kívánok!
Üdv
Ui: a fősuli első hete a legrosszabb szerintem, de utánna csak jó lesz (kivéve a vizsgaidőszak.....nyilván)
Ui.2.: Krisz oldalát én is ajánlom mindenkinek, az ő története is nagyon tetszik.

Névtelen írta...

Szia!
Sok sok pihenést , gyógyulást jobbulást kívánok neked!!!Remélem hogy hamar erőre kapsz és meggyógyulsz!!És sok sikert a fősulihoz!!
Melinda

Emőke írta...

Jobbulást Szylu.Én is beteg vok éppen:P

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online